Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Misels Dagbog Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Misels Dagbog Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Misels Dagbog Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Misels Dagbog Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Misels Dagbog Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Misels Dagbog Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Misels Dagbog Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Misels Dagbog Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Misels Dagbog Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Misels Dagbog Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Misels Dagbog Vote_lcapMisels Dagbog Voting_barMisels Dagbog Vote_rcap 
Edith Ember
Misels Dagbog Vote_lcapMisels Dagbog Voting_barMisels Dagbog Vote_rcap 
Amylia
Misels Dagbog Vote_lcapMisels Dagbog Voting_barMisels Dagbog Vote_rcap 
Green
Misels Dagbog Vote_lcapMisels Dagbog Voting_barMisels Dagbog Vote_rcap 
Era
Misels Dagbog Vote_lcapMisels Dagbog Voting_barMisels Dagbog Vote_rcap 
Eleonora
Misels Dagbog Vote_lcapMisels Dagbog Voting_barMisels Dagbog Vote_rcap 
Veneur
Misels Dagbog Vote_lcapMisels Dagbog Voting_barMisels Dagbog Vote_rcap 
Ann
Misels Dagbog Vote_lcapMisels Dagbog Voting_barMisels Dagbog Vote_rcap 
Misel
Misels Dagbog Vote_lcapMisels Dagbog Voting_barMisels Dagbog Vote_rcap 
Iljana
Misels Dagbog Vote_lcapMisels Dagbog Voting_barMisels Dagbog Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Misels Dagbog

Go down 
ForfatterBesked
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Misels Dagbog Left_bar_bleue100/100Misels Dagbog Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Misels Dagbog Empty
IndlægEmne: Misels Dagbog   Misels Dagbog Icon_minitimeMan 21 Jul - 19:42

Dagbog



Kære Dagbog


Da jeg ikke har haft dig i noget tid skriver jeg lige kort om min tid her. Jeg kom ind i Det Gyldne Vildsvin (som er en kro) og en pige ville ikke betale en af tjenerene og hun betalte tilbage ved at arbejde for en dag. jeg fik foresten også et job der. men altså så kom der en officer med andre soldater. han blev sur også endte det med at han satte ild til kroen og jeg kæmpede sammen med kroejeren og hans ene livagt og en masse andre. han er nu væk og jeg har været inde i kroen og Eph (tjeneren) fandt mig og derefter sin ulv Saga. Saga var død, og jeg blev reddet af en formskifter. Jeg kender ikke hans navn, mens han kender mit. jeg ved ikke hvad jeg skal kalde ham for jeg kan jo ikke bare sige "undskyld" hele tiden. men altså nu er jeg inde i hans hus tror jeg og jeg har fået et sår på min fod hvor der er gået betændelse i. jeg har fået renset det og jeg har fået min bue og pilene til. nå nu har du fået en del afvide, du kan godt vente til i morgen ikke?...


Kære Dagbog


Nu har jeg fået et kaldenavn på formskifteren. Fal kalder jeg ham. jeg har været ude og skyde med min bue og pile og jeg har lært med lukkede øjne Razz . jeg fandt en due oppe i træet og skød den og gav den til Fal. fal tilbød mig nogle penge men jeg sagde nej tak, fordi jeg overlever jo fint indtil videre. Nu har Fal forvandlet sig til en drage og jeg sidder på den faktisk. nå nu må jeg tilbage og håbe jeg ikke falder af. ses.


Kære dagbog

Nu har jeg kommet af Fal og vi har gået en tur på markedspladsen. jeg har fået mig noget te og dyrekød, det smagte vidunderligt. mig og Fal er ikke sammen mere han gik sin vej som jeg synes var helt okay. jeg haar stadig nogle guldmønter og nogle få sølvmønter tilbage, jeg må hellere passe på dem tror jeg for at kunne overleve.
nå er lidt træt må smutte ses...


Kære Dagbog

Nu er der sket en del synes jeg. Jeg gik tilfældigt rundt nede på markedpladsen med hætten over mit hoved. ude i min øjenkrog skimtede jeg to børn, den enes "hund" og en bod ejer. jeg gik der hen og spurgte om de havde brug for hjælp. pigen som det ene barn var sagde nej og bod ejeren gik væk (mystisk) jeg satte mig ned hos dem. vi snakkede nærmest da drengen Taka prøvede at stjæle min pung jeg gav dem en sølvmønt hver da jeg da stadig overlever. jeg har købt mig to boller til mig selv men gider ikke at spise den anden chokolade bolle. jeg gav dem et forslag. hvis jeg fortalte dem en del om mig ville de fortælle dem en del om nej. "og hvis vi siger nej?" spurgte Ann (pigen) "ja så er det det" svarede jeg. vi sidder og kigger hinanden i øjnene jeg ved godt at jeg skriver i dig, men jeg håber hun ikke opdager det, åh nej hun kigger på mig ses..
Tilbage til toppen Go down
 
Misels Dagbog
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Faldrons dagbog
» Dagbog for Elinor
» Aiya's Dagbog
» Zharaks dagbog
» Greens dagbog

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Dagbøger-
Gå til: