Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
en lille tur til at hærge - Page 2 Vote_lcapen lille tur til at hærge - Page 2 Voting_baren lille tur til at hærge - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
en lille tur til at hærge - Page 2 Vote_lcapen lille tur til at hærge - Page 2 Voting_baren lille tur til at hærge - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
en lille tur til at hærge - Page 2 Vote_lcapen lille tur til at hærge - Page 2 Voting_baren lille tur til at hærge - Page 2 Vote_rcap 
Green
en lille tur til at hærge - Page 2 Vote_lcapen lille tur til at hærge - Page 2 Voting_baren lille tur til at hærge - Page 2 Vote_rcap 
Era
en lille tur til at hærge - Page 2 Vote_lcapen lille tur til at hærge - Page 2 Voting_baren lille tur til at hærge - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
en lille tur til at hærge - Page 2 Vote_lcapen lille tur til at hærge - Page 2 Voting_baren lille tur til at hærge - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
en lille tur til at hærge - Page 2 Vote_lcapen lille tur til at hærge - Page 2 Voting_baren lille tur til at hærge - Page 2 Vote_rcap 
Ann
en lille tur til at hærge - Page 2 Vote_lcapen lille tur til at hærge - Page 2 Voting_baren lille tur til at hærge - Page 2 Vote_rcap 
Misel
en lille tur til at hærge - Page 2 Vote_lcapen lille tur til at hærge - Page 2 Voting_baren lille tur til at hærge - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
en lille tur til at hærge - Page 2 Vote_lcapen lille tur til at hærge - Page 2 Voting_baren lille tur til at hærge - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 en lille tur til at hærge

Go down 
+3
INAKTIV Gina
Ann
INAKTIV Sauhsa
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:24

((Sau nu gør du det.
Hun bestemmer selv om du rammer hende eller det gør ondt osv. Lad dem nu selv))
Tilbage til toppen Go down
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:26

// Det er okay XD Men nu kæmper vi heller ikke mere XD Jeg er ikke sur, bare en irettesettelse XD //
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Sauhsa
Ork kriger
Ork kriger
INAKTIV Sauhsa


Antal indlæg : 27
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:26

((undskyld men altså de har gjort det to gange så gør jeg det altså kun en gang))
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:27

//Allrighty//

Ann vendte sig mod drengen. Hun fornemmede noget ved ham... noget som der ikke var ved andre mennesker. Hun kunne ikke rigtig sætte fingeren på hvad det var, men han virkede anderledes. (Hun kan fornemme magien i ham)
"Hvem er du?" spurgte hun.
Så hørte hun hvad orken sagde og mærkede riften.
"Av!" hylede hun. Hun var rasende nu.
"Forsvind!" skreg hun skingert. (Du vil føle trang til at gå din vej)
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:28

Artie blev ved med at kigge på sine hænder, inden hun vendte sig om, og styrtede ind i menneskemængden.

// out //
Tilbage til toppen Go down
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:30

"Find en på din egen størrelse" sagde Taka og pegede på en tilfældig stor mand med et lille grin.
Derefter sendte han en energistrøm mod Saus ben.
((regner med du falder men du bestemmer)).
Derefter smilte han til Ann.
Hun føltes anderledes.
Han havde været sammen med vildt mange mennesker men hende her var..Bare anderledes.
"De kalder mig Taka" sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:31

"Ann," præsenterede hun sig selv for drengen. Hun var stadig usikker på hvad det var ved ham der føltes anderledes. Fido humpede hen til ham og savlede på hans sandaler.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
INAKTIV Gina
Tyv
Tyv
INAKTIV Gina


Antal indlæg : 178
Points : 5808
Reputation : 0
Registration date : 24/06/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:32

Gina fant det lidt kedeligt og gik.

//Ved godt der ikke står særlig meget//
Tilbage til toppen Go down
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:33

Taka smilte da "hunden" kom hen til ham.
"Hvem har lavet den til..detder?" sagde han og pegede på monstret "det er den slags jeg altdi plejer at lave" han sendte hende et venligt smil og aede så "hunden" over ryggen.
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Sauhsa
Ork kriger
Ork kriger
INAKTIV Sauhsa


Antal indlæg : 27
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:34

//jeg hedder sauhsa! xD //

Sauhsa faldt og holdt stadig fast i hendes daggert og økse. hun kastede daggerten mod manden eller hvem han nu var's ben og hun rejste sig hurtigt op igen. energien gik igennem hendes ben og de havde trang til at falde sammen men hun stod stadig op stædigt.
Tilbage til toppen Go down
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:37

((Forkorter det bare, ikke ok? Og jeg pegede altså bare på en eller anden mand der stod et eller andet sted på et forkert tidspunkt))
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Sauhsa
Ork kriger
Ork kriger
INAKTIV Sauhsa


Antal indlæg : 27
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:39

//det var mod dig xD //
Tilbage til toppen Go down
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:41

((når ok bare fordi du skrev ,manden og jeg er 10 år gammel))
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Sauhsa
Ork kriger
Ork kriger
INAKTIV Sauhsa


Antal indlæg : 27
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:42

((havde ikke læst din char xD :D ))
Tilbage til toppen Go down
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:44

Taka hoppede forskrækket til siden og kniven snittede kun hans lår en smule.
"Var det fordi jeg kaldte dig grim?" spurgte han næsvist.
Han tænkte ikke engang over det men såret på benet forsvandt.
((kniven er ikke magisk vel?)).
"Ann" sagde ahn så "hvem er den dame der går og kaster knive efter folk?" han nikkede i retningen af Sau ((må jeg kalde dig det?)).
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Sauhsa
Ork kriger
Ork kriger
INAKTIV Sauhsa


Antal indlæg : 27
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:48

((nej kniven er ikke magisk og sau er ok))

hun kiggede irreteret på Taka (var det det?) og hvæsede hendes ord som hun plejede. men da hun så hans tøj hvæsede hun dem igen bare uden det med familien. hun gik forbi dem begge og stirrede ondt på dem og tog daggerten. "siden i er så gode venner værså god" hun tog og gav Taka et snit i armen så de begge fik et snit. hun humpede videre mod ork lejren. før Taka eller nogen kunne nå at reagere var hun væk og folkemassen havde lavet en gang men de foreste havde lukket den ingen.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Jul - 9:30

Ann kiggede et øjeblik efter orken, inden den forsvandt i mængden. Så vendte hun sig mod drengen og smilede til ham.
"Det er Fido," sagde hun og gestikulerede mod monsteret "Det er.. øhh var min hund. Jeg kom til at gøre ham til det der. Men han har vidst ikke noget imod det..." Hun pausede lidt, og kom så i tanke om noget han havde nævnt. "Sagde du at du plejede at lave sådan noget?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Jul - 3:02

Taka stirrede efter Sau "og så endda uden at sige farvel" sgade han og smilte mens han rørte sin arm.
"Ja" sagde han så til Ann "jeg prøver tit at forvandle rotter eller sten til et eller andet, men de bliver næsten altid noget andet en det jeg ønsker".
Han trak på skuldrene, så rynkede han panden "du har fovandelt den" sagde ahn så "du kan også magi?".
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Jul - 4:02

"Ja," sagde hun ivrigt, idet et lys gik op for hende. Det var det der havde føltes så anderledes. Fido snusede til Taka og gned sig kurrende op ad hans ben, mens han (Fido) savlede ud over det hele.
"Men det er som om at magien lissom gør hvad den vil," sagde hun, mest til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Jul - 4:06

Taka nikkede.
"Jeg har aldrig lært at styre min magi" sagde han så "og jeg læser tit løgne og opdager ting helt ubevidst".
Han trak på skuldrene.
Så aede han Fido med et lille smil.
Da en rig mand kom gående omme bag ham kunne Taka ikke nære sig og han nuppede mandens pung ganske ubemærket.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Jul - 4:10

"Det er altså forkert at stjæle," konstaterede Ann, men gjorde ikke noget for at stoppe det.
"Der er heller aldrig nogen der har lært mig noget om min magi," sagde hun, og tilføjede: "Overhovedet. Tingene sker bare."
Fido nød al den opmærksomhed som han pludselig fik, og kurrede veltilpas.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Jul - 4:13

Taka kiggede på hende med stor undren så smilte han til hende.
"Ja" sagde han "men det er nu og da den måde jeg overlever på".
*Jeg må lige huske på at pigen har store magiske kræfter* tænkte han.
Han smilte til hende "Jeg bliver jo nød til til det for at overleve".
Han aede igen fido og kløede den bag ørene ((har den sådan nogen?)).
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Jul - 4:19

Ann trak på skuldrene. Det var sådan set ikke hendes problem. Samtidig spekulerede hun på hvordan hun egentlig skulle overleve. Hun havde ikke tænkt over det da hun løb hjemmefra.
"Hvor bor du?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå.
Fido kurrede, lagde sig ned og rullede rundt som invitation til at Taka skulle klø ham på maven.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Jul - 4:22

Taka satte sig på hug og kløede Fido.
"Jeg er hvad nogle vil kalde hjemløs" sagde han "jeg foretrækker at kalde mig selv for fri".
Han smilte til hende "jeg overnatter hvor jeg nu kan om dagen er jeg mest på markedspladser, hovedgader osv.".
Han kløede Fido lidt mere "Hvad med dig?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Jul - 4:27

"Det samme," sagde Ann, og hun satte sig også og kløede Fido på maven. "Jeg er løbet hjemmefra."
Det slog hende hvor meget de to lignede hinanden, og hun var glad for at have fundet en der var som hende. Hun havde aldrig rigtig haft nogen venner.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Sponsoreret inhold





en lille tur til at hærge - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur til at hærge   en lille tur til at hærge - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tur til at hærge
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Lille novelle ? ^^
» en lille kigger op over
» Dosis - lille novelle d;

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Hovedgaden-
Gå til: