Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Lille novelle ? ^^ Vote_lcapLille novelle ? ^^ Voting_barLille novelle ? ^^ Vote_rcap 
Edith Ember
Lille novelle ? ^^ Vote_lcapLille novelle ? ^^ Voting_barLille novelle ? ^^ Vote_rcap 
Amylia
Lille novelle ? ^^ Vote_lcapLille novelle ? ^^ Voting_barLille novelle ? ^^ Vote_rcap 
Green
Lille novelle ? ^^ Vote_lcapLille novelle ? ^^ Voting_barLille novelle ? ^^ Vote_rcap 
Era
Lille novelle ? ^^ Vote_lcapLille novelle ? ^^ Voting_barLille novelle ? ^^ Vote_rcap 
Eleonora
Lille novelle ? ^^ Vote_lcapLille novelle ? ^^ Voting_barLille novelle ? ^^ Vote_rcap 
Veneur
Lille novelle ? ^^ Vote_lcapLille novelle ? ^^ Voting_barLille novelle ? ^^ Vote_rcap 
Ann
Lille novelle ? ^^ Vote_lcapLille novelle ? ^^ Voting_barLille novelle ? ^^ Vote_rcap 
Misel
Lille novelle ? ^^ Vote_lcapLille novelle ? ^^ Voting_barLille novelle ? ^^ Vote_rcap 
Iljana
Lille novelle ? ^^ Vote_lcapLille novelle ? ^^ Voting_barLille novelle ? ^^ Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Lille novelle ? ^^

Go down 
+2
INAKTIV Barahir
Edith Ember
6 deltagere
ForfatterBesked
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeMan 23 Jun - 6:59

Det er en novelle jeg efterhånden har haft gemt i word i laaaang tid xD Det skal lige siges at den ikke er rettet endnu og jeg er altså ikke særlig god til at skrive :b Men jeg håber at i kan leve med det og evt. skrive lidt kommentarer? d;

Og folk kender sikkert Potterskolen. Denne her historie handler om min bruger på potterskolens oldemor som hedder Sue og lige er gået ud af Hogwarts. Så er det sagt ;b

Well, here you go ^^

- Ooooog! Der er ikke nogen overskrift (x


Sue McGwenty lå og sov i sin seng. Det var sommerferie og hun havde netop afsluttet sit sidste år på Hogwarts. Klokken var 10:00 og hun skulle mødes med sin kæreste, Lucas Ophn. De skulle på date. Hun åbnede stille øjnene men lukkede dem straks igen da solen blændede hende. Vinduet var åbent og solens lyse stråler stod ind ad det. Hun gabte højt og satte sig op i sengen. Hendes hår var sat op i en stram knold. Hun tog elastikken ud af det rødblonde hår og svang det over skulderen. Hun stod op, og kiggede ned af sin natkjole… Hun indåndede duften på værelset og fandt ud af at Fanny havde været inde og gøre rent i løbet af morgenen. Fanny var 18 år. Hun var familien McGwentys tjenestepige samt Sues gode veninde. ”Gode gamle Fanny..” mumlede Sue og strøg en finger over vindueskarmen. Intet støv, overhovedet. Hun tog en silkemorgenkåbe udenover sin natkjole og smuttede ud i den store gang. Så gik hun ned af den store marmortrappe og stod lidt stille i den store hall og kiggede på den brede stendør. ”SUE!” råbte Noura fra køkkenet. ”Jeg kommer, jeg kommer!” svarede Sue lettere irriteret. ”Godmorgen. Fanny har lavet mad.” sagde Noura bestemt. Noura var Sues barnepige samt Fannys mor. ”FANNY!”. Fanny kom tøffende ind i køkkenet. ”Ja?” spurgte hun i et irriteret tonefald. Hun brugte kun sådan en tone overfor sin mor. Fannys far var en del rarere. Han arbejdede også for familien McGwenty. Som gartner. ”Du skal også selv have noget at spise.” sagde Noura. ”Og Sue du har en… En… En aftale i dag.” sagde Noura som ikke var særlig glad for at sige det. ”Nåårh ja!” sagde Sue med munden fuld af spejlæg. ”Med Lucas.” tilføjede Sue henvendt til Fanny. De fnisede piget sammen. ”Jeg har også en aftale…” svarede Fanny. Sue så nysgerrig ud. ”Jeg skal op hos bageren og bestille brød til ballet i morgen aften!” tilføjede Fanny hurtigt og så fik Sue grineflip og Fanny med. Noura vendte øjne og smuttede ud af køkkenet men nåede lige at sige ”Sue – det er kl. 14 og klokken er altså halv 11 nu!”. Sue stoppede med at grine, spyttede maden hun havde i munden ud på tallerkenen og løb ud af køkkenet med Fanny i hælene. ”Jeg skal have ordnet hår!” skreg Sue. ”Og tøj!” tilføjede Fanny. De løb op af marmortrappen og drejede skarpt til højre. De løb lidt ned af gangen og løb så ind af en dør. De var kommet ind på det store badeværelse. Sue satte sig hastigt ned i en stol foran et toiletbord og Fanny tog børsten og begyndte at børste Sues hår. ”Så du Nouras ansigt da du sagde at du også have en aftale?” spurgte Sue smågrinende. ”Ja! Jeg var lige ved at røbe det!” svarede Fanny. ”Ja. Det er godt at Noura ikke ved at du og bagerdrengen skal med på min og Lucas’ date!”. Sue og Fanny grinede. ”Fanny?” tilføjede Sue. ”Ja?”. ”Skal du med til ballet i morgen? Vi kan invitere George.” Sue vendte hovedet og kiggede på Fanny. ”Jeg tror ikke at jeg må for mor. Men jeg har absolut intet imod at du inviterer George!” lød Fannys svar. ”Det tænkte jeg nok.” sagde Sue og vendte sig igen. ”Han bliver sikkert meget beæret over at blive inviteret!” sagde Sue. ”Ja. Hans familie tilbeder jer! De tilbeder faktisk alle magtfulde familie tror jeg…” svarede Fanny med et skævt smil. Fanny lagde børsten på toiletbordet og begyndte at proppe en masse hårrnåle i Sues hår. Resultatet var formidabelt. Hendes hår var sat op i en knold med to hårlokker hængende ned på hver side af ansigtet. ”Jeg elsker dit rødblonde hår, Sue. Man kan gøre alt muligt ved det!” sagde Fanny beundrende. ”Nej, Fanny, det kan man altså ikke.” sagde Sue med en løftet pegefinger. ”Ikke uden sådan en god tjenestepige som dig!”. Fannys kinder blev røde af glæde. Hun begyndte at sminke Sues hvide og rene hud. Da kl. var halv et var Sue færdig. ”Så er du klar!” sagde Fanny tilfreds. Sue skar en grimasse. ”Ja. Hvis jeg vil gå ud i det her tøj!” grinede Sue. Fanny smilede. ”Men hvad med dig Fanny? Der er kun halvanden time til picnic’en.” sagde Sue bekymret. ”Nåårh ja!” sagde Fanny og kiggede på sit kluns. ”Jeg kan jo ikke gå ud i det her tjenestepigetøj!” tilføjede hun. Sue rejste sig fra stolen og næsten smed Fanny ned i den. Sue begyndte at rede Fannys hår. ”Auw! Det gør ondt!” sagde Fanny. ”Det skal gå hurtigt!” sagde Sue. Hun begyndte at putte spænder og hårelastikker i Fannys hår. Resultatet var… ”Rædselsfuldt!” sagde Sue og smed sig ned på gulvet. Fanny smilede og hendes kinder blev røde igen. ”Lad mig ordne det.” sagde hun og tog spænderne og elastikkerne ud. Da der var gået en halv time smuttede de ind på Sues værelse. ”Denne her!” udbrød Sue og rakte den til Fanny. ”Den vil se godt ud på dig.”. Fanny så forarget ud. ”Din pæneste søndagskjole? Det kan jeg altså ikke!” sagde Fanny og kiggede fra kjolen til Sue. ”Hallo! Jeg bestemmer! Og jeg insisterer! Du SKAL have den på!” sagde Sue.
Fanny og Sue stod i parken med flotte kjoler på. Der var en masse mønstre og broderier. Fanny så guddommelig ud i kjolen. Og Sue så også fantastisk ud. Bare ikke lige så meget som Fanny. Lucas og George kom gående i fine jakkesæt – dog ikke deres gallagevandter. Fanny rødmede ved synet af Georges overraskede blik. ”Du ser fantastisk ud!” sagde han og kyssede hendes hånd. Lucas kyssede Sues hånd og derefter begav de sig alle fire længere ind i parken. Da de havde gået i et stykke tid og var kommet til en lysning. "Skal vi ikke sætte os her?” sagde Sue og kiggede på nogle andre der også havde valgt denne lysning. ”Nej!” udbrød Lucas og George i kor. ”Vi går lidt længere…” sagde Lucas og tog Sue længere ind til sig. De kom til en lidt mørkere del af parken og George slap Fanny mens Lucas slap Sue. Sue stoppede op og det samme gjorde Fanny, men drengene blev ved med at gå. ”Hvad sker der?” hviskede Fanny uroligt. Sue håbede på det bedste og svarede ”De vil se om der er nogle farlige væsner før de tager os med, tror jeg.”. Lige pludselig kom et grønt lys flyvende og Fanny faldt om. Sue reagerede instinktivt og hoppede ned til Fanny. Hun undveg et grønt lys… ”Fanny?” Råbte Sue men Fanny så forstenet ud. Hun var urolig i ansigtet som hun havde været da sagde sine sidste ord… ”FANNY! NEJ!” Råbte Sue og hoppede til siden da endnu et grønt lysglimt fløj forbi hende. Hun trak sin tryllestav ud af kjolen og råbte ”Lammer!”. Den ramte George men Lucas var der stadig. Sue mærkede en vind forbi sit øre og fandt ud af at hun kun lige havde undveget døden. ”LAMMER!” skreg Sue. Hun ramte heldigvis og løb hen til Fanny. Så transfererede hun sig hen til indgangen til hendes have og løb ind med Fanny på ryggen. Sue græd så hendes make-up løb ned af kinderne på hende. Hun hviskede hele tiden ”Fanny er ikke død, Fanny er ikke død.”. Men inderst inde vidste hun at Fannys liv var forbi. Hun løb ind i hallen og Noura kom gående. ”Hvad sker der her?” sagde hun i sin bestemte tone. Hun så Fanny og Sue. ”Hvad..? Nej..?! NEJ! NEEJ!” råbte Noura og løb hen til Sue. Nouras ansigt var fyldt med tårer. ”Hvad skete der..?” hulkede hun. ”L-Lucas og G-George v-var D-d-dødsgardister…” stammede Sue grædefærdigt. ”George? Bagerdrengen?” Noura blev alvorlig igen. ”Polyjuiceeliksir…” sagde Sue. ”Har Fanny en kæreste uden at jeg ved det?” spurgte Noura. Hendes ansigt fyldtes med tårer igen. ”Min datter fortalte mig ikke alt…” græd Noura. Sue kunne ikke holde ud at være der et minut mere. Hun måtte væk. Hun rejste sig fra liget og løb op af marmortrappen. ”Hvorfor Fanny?” spurgte Sue sig selv da hun lå i sin seng. ”Søde venlige Fanny som kun var 18 år… Hun var meget sødere end mig… Jeg er en snob… Hun er bare Fanny… Hvorfor? Hvorfor ikke mig?”. Sue lukkede øjnene men åbnede dem hurtigt igen. Hun kiggede ud af det åbne vindue. Solen var ved at gå ned. Man kunne ikke se den ud af vinduet. Vindueskarmen fangede Sues blik. Der var kommet lidt støv på den igen. Sues øjne blev fyldt med tårer igen og hun lukkede dem i. Hun faldt i søvn og drømte at hun og Fanny gik en tur i parken uden nogen dumme drenge.
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Barahir




Antal indlæg : 59
Points : 5816
Reputation : 0
Registration date : 17/06/08

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeTirs 24 Jun - 0:54

Jeg har ikke læst den men kan stadig konkludere at du skal gøre den mere læsevenlig. (Afsnit og lign.)
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeTirs 24 Jun - 2:38

Som jeg skrev tidligere er den ikke blevet rettet igennem ^^
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeTirs 24 Jun - 4:59

den er rigtig god! WOW Shocked er det eneste som jeg kan sige.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeTirs 24 Jun - 5:10

den er rigtig god
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeTirs 24 Jun - 5:42

TUUUUUUUUUUUUUSIND TAK ;D

Det glæder mig at i synes det ;D
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeOns 25 Jun - 22:20

Den er god! cheers :D
Men kender pigerne ikke deres kærester?
Altså dødsgardister er det ikke lidt svært at holde det skjult?
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeOns 25 Jun - 23:36

Jo da xD Men det er dødsgardister der har taget polyjuiceeliksir og så er de blevet forvandlede til George og Lucas. Altså jeg skrev det til en lektie på potterskolen, så det foregår i Harry Potters verden :b Meen tusind tak for din ros sunny
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeTors 26 Jun - 0:02

Ok!! :D
Men øhhm altså så er de rigtige George og Lucas stadig derude?
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeTors 26 Jun - 0:59

Det skrev jeg ikke for der skulle overlades lidt til læserne. Man kunne måske forestille sig at de var blevet gemt eller måske dræbt. Det er op til dig ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeFre 4 Jul - 20:15

Nu fik jeg endelig læst den (havde glemt at det var HER den var... wooops-_-)
den er virkelig god! jeg vil gerne hører mere... hvilken tid er det i?
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeLør 5 Jul - 6:38

Altså jeg havde tænkt mig at det var i midten af 1800'erne, men det passer måske lidt bedre i starten af 1900'erne. Hvad ved jeg ? xD
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Lille novelle ? ^^ Left_bar_bleue100/100Lille novelle ? ^^ Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitimeLør 27 Dec - 20:16

HOV! jeg ved ikke om jeg har læst den... det har jeg sikkert... ikke... eller, jo... nææh... nej! Måske, jeg ved i hvert fald hvad der sker o.O
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lille novelle ? ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lille novelle ? ^^   Lille novelle ? ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lille novelle ? ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dosis - lille novelle d;
» En stor kanon - endnu en lille novelle.
» Skumring - novelle
» en lille kigger op over
» I en anden verden (novelle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Galleri-
Gå til: