Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
En stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_lcapEn stor kanon - endnu en lille novelle. Voting_barEn stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_rcap 
Edith Ember
En stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_lcapEn stor kanon - endnu en lille novelle. Voting_barEn stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_rcap 
Amylia
En stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_lcapEn stor kanon - endnu en lille novelle. Voting_barEn stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_rcap 
Green
En stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_lcapEn stor kanon - endnu en lille novelle. Voting_barEn stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_rcap 
Era
En stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_lcapEn stor kanon - endnu en lille novelle. Voting_barEn stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_rcap 
Eleonora
En stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_lcapEn stor kanon - endnu en lille novelle. Voting_barEn stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_rcap 
Veneur
En stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_lcapEn stor kanon - endnu en lille novelle. Voting_barEn stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_rcap 
Ann
En stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_lcapEn stor kanon - endnu en lille novelle. Voting_barEn stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_rcap 
Misel
En stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_lcapEn stor kanon - endnu en lille novelle. Voting_barEn stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_rcap 
Iljana
En stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_lcapEn stor kanon - endnu en lille novelle. Voting_barEn stor kanon - endnu en lille novelle. Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 En stor kanon - endnu en lille novelle.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 64
Points : 5792
Reputation : 0
Registration date : 19/07/08

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeMan 1 Jun - 12:25

*slettet*


Sidst rettet af Sarah Tors 1 Jul - 5:52, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Caedmon




Antal indlæg : 161
Points : 5678
Reputation : 6
Registration date : 10/05/09

Character sheet
Liv:
En stor kanon - endnu en lille novelle. Left_bar_bleue100/100En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Formelt tøj o__O
Race: Menneske

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeMan 1 Jun - 12:49

Jeg må altså indrømme, at jeg stod og måbede så'n lidt i starten, fordi skriftstørrelsen er meget lille, og der er SÅ meget tekst. o.O Jeg følte ikke rigtig, at jeg havde overskud til at læse den. Men jeg gjorde det alligevel! Og det har jeg ikke fortrudt. Supergod historie, Onion! :D Jeg kan godt lide at den er så'n rimelig detaljeret i starten, men så synes jeg også, at du begynder at skrive i meget grove træk. Det er rigtig ærgerligt, fordi dine skriveevner er bare i top! Hold da op, hvor du skriver godt. xO Jeg ville gerne have haft flere detaljer og sådan. Altså, detaljeret beskrevede situationer. Og så måtte du også godt have beskrevet hans personlighed sådan mere ved at skrive om hans ture på pubben, når han var sammen med piger, og måske når han befandt sig derhjemme for sig selv? Flere af hans tanker. Og flere detaljer. Og du må ikke skrive i så grove træk, for du skriver bedst når man er så'n tæt på hvad der sker. Altså så'n at det bliver beskrevet ned til de mindste detaljer og sådan.
Til sidst gik det rigtig hurtigt og meget stærkt. Alt for grove træk. Der skete bare for meget på for kort tid og sådan. Men udover alt det, så skriver du bare så godt! xO Jeg ville ønske at jeg kunne skrive ligeså godt som DIG og Sii og Nina og Ellie og dem.
Mht. skriftstørrelse... den skal være større. xD Og så skal du have flere afsnit. For eksempel her:
Onion skrev:
Men hende og Rasmus kom sammen i uger. Måneder. År. Til sidst indså han det, da Rasmus gik rundt med en sølvring om fingeren, og smilede ovenud lykkeligt. Han indså, at det var blevet for sent. Hun havde åbenbart forelsket sig i Rasmus, og ligeså havde han. Hvorfor lagde ingen mærke til den kærlighed han nærede for hende? Han prøvede at holde ud. Han prøvede at finde en pige ligesom hende. Men de duede ikke! Ingen var som hende. Han kunne ikke holde ud at se på dem sammen. Så lykkelige og forelskede.
Der mangler detaljer, og så skal det deles op. Fordi uger og år burde ikke være på samme linje. xD Hvis du forstår hvad jeg mener, altså. xD

Alt i alt, SUPER SKRIVESTIL! xO Ligesom med Dosis, som også var fantastisk. Men flere detaljer og afsnit. ^__^
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 64
Points : 5792
Reputation : 0
Registration date : 19/07/08

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeMan 1 Jun - 12:55

Kan godt se hvad du mener. Min far har også kritiseret mig for at der ikke er styr på tid og sted. Men jeg tror ikke jeg laver om på novellen, jeg tager det blot til efterretning og husker det til næste gang. (:

Men mange tak for de flotte ord om mine skriveevner. Personligt synes jeg ikke at denne her blev så god, som jeg havde håbet. Jeg havde bare en vision i hovedet, som desværre ikke blev så god på papiret. Men sådan er det jo så tit ^__^
Tilbage til toppen Go down
Caedmon




Antal indlæg : 161
Points : 5678
Reputation : 6
Registration date : 10/05/09

Character sheet
Liv:
En stor kanon - endnu en lille novelle. Left_bar_bleue100/100En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Formelt tøj o__O
Race: Menneske

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeTirs 2 Jun - 1:53

Man giver jo heller ikke kritik for at der skal laves om i det værk der bliver kommenteret. xD

Waarh, forstår godt, hvad du mener med at det ofte ikke bliver, som man havde regnet med. Hader det. >__> Men jeg synes ihvertifældet at det war en god novelle. ^__^
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 64
Points : 5792
Reputation : 0
Registration date : 19/07/08

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeTirs 2 Jun - 6:02

Jae, det er lidt trælst -.-' Men mange tak ! ;D Men hvis du sammenligner den med min anden novelle "Dosis", så tror jeg ikke den er så god xD
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
En stor kanon - endnu en lille novelle. Left_bar_bleue100/100En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeOns 3 Jun - 2:40

DEN ER FANTASTISK!
Man blev jo helt sørgelig til sidst, og som sagt før, jeg troede heller ikke at jeg ville kunne kæmpe mig igennem teksten, men jeg gjorde det og det er jeg SÅ glad for.

Men det kunne være dejligt, at få lidt at vide hvad der skete, mens han lå i sin seng. Burde nogen ikke have opdaget det?
Pigerne som var forelsket i ham?
Forældrene? (hvis de var der)
Sådan noget gad jeg godt at have lidt mere info om, men ellers SUPER FANTASTISK SKREVET!!
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 64
Points : 5792
Reputation : 0
Registration date : 19/07/08

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeFre 5 Jun - 5:25

Mange tak for rosen og kritiken Misel (: Glæder mig at du kunne lide den Smile
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
En stor kanon - endnu en lille novelle. Left_bar_bleue100/100En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeFre 5 Jun - 5:50

fornøjelsen er på min side, oplevelsen var det værd!!
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Antal indlæg : 64
Points : 5792
Reputation : 0
Registration date : 19/07/08

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeFre 5 Jun - 8:42

Så - nu har jeg gjort teksten lidt større, håber det gjorde novellen mere læsevenlig (:
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
En stor kanon - endnu en lille novelle. Left_bar_bleue40023/35670En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeTirs 9 Jun - 1:44

Nuuuuuuuuuuuurh! Stakkels onde dreng!
...Men kææ-ææ-æft! -Den er altså mega godt skrevet! Jeg ææææææælsker det!=D
Tilbage til toppen Go down
Caedmon




Antal indlæg : 161
Points : 5678
Reputation : 6
Registration date : 10/05/09

Character sheet
Liv:
En stor kanon - endnu en lille novelle. Left_bar_bleue100/100En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Formelt tøj o__O
Race: Menneske

En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitimeTirs 9 Jun - 3:11

*Grineflip*

Onion skrev:
[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]

Blev du hidsig eller sådan noget? xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En stor kanon - endnu en lille novelle. Empty
IndlægEmne: Sv: En stor kanon - endnu en lille novelle.   En stor kanon - endnu en lille novelle. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En stor kanon - endnu en lille novelle.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lille novelle ? ^^
» Dosis - lille novelle d;
» En stor, tom, skal...
» endnu en kunde

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Galleri-
Gå til: