Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
*** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
*** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
*** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
*** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
*** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
*** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
*** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
*** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
*** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
*** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
*** (i mangel på kreativitet) Vote_lcap*** (i mangel på kreativitet) Voting_bar*** (i mangel på kreativitet) Vote_rcap 
Edith Ember
*** (i mangel på kreativitet) Vote_lcap*** (i mangel på kreativitet) Voting_bar*** (i mangel på kreativitet) Vote_rcap 
Amylia
*** (i mangel på kreativitet) Vote_lcap*** (i mangel på kreativitet) Voting_bar*** (i mangel på kreativitet) Vote_rcap 
Green
*** (i mangel på kreativitet) Vote_lcap*** (i mangel på kreativitet) Voting_bar*** (i mangel på kreativitet) Vote_rcap 
Era
*** (i mangel på kreativitet) Vote_lcap*** (i mangel på kreativitet) Voting_bar*** (i mangel på kreativitet) Vote_rcap 
Eleonora
*** (i mangel på kreativitet) Vote_lcap*** (i mangel på kreativitet) Voting_bar*** (i mangel på kreativitet) Vote_rcap 
Veneur
*** (i mangel på kreativitet) Vote_lcap*** (i mangel på kreativitet) Voting_bar*** (i mangel på kreativitet) Vote_rcap 
Ann
*** (i mangel på kreativitet) Vote_lcap*** (i mangel på kreativitet) Voting_bar*** (i mangel på kreativitet) Vote_rcap 
Misel
*** (i mangel på kreativitet) Vote_lcap*** (i mangel på kreativitet) Voting_bar*** (i mangel på kreativitet) Vote_rcap 
Iljana
*** (i mangel på kreativitet) Vote_lcap*** (i mangel på kreativitet) Voting_bar*** (i mangel på kreativitet) Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 *** (i mangel på kreativitet)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 5:36

Artzhor kom gående ind på gårdspladsen med et udtryk af inderlig ro. det var ved at blive aften, og tusmørkets skygger var lange og grå i det svindende dagslys.
han ventede på en. nogen der havde lovet ham noget. hvor blev den lille formskifter af? han hadede sig selv for at udsætte hende for orkerne, men det var nu her han havde det bedst, så hun måtte bare leve med det. han vendte sig rundt og så på den synkende blege vinter sol, der var ved at forsvinde bag en bremme af gråblå skyer. det blev forst i nat forudså han.


Sidst rettet af Artzhor Man 4 Aug - 6:15, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Sauhsa
Ork kriger
Ork kriger
INAKTIV Sauhsa


Antal indlæg : 27
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 22/07/08

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 5:39

Sauhsa kom gående ind på gårdpladsen og forventede ikke at se nogen. hendes blik mødte et menneske. "hvad fanden laver du her!" råbte hun hen mod manden. "dette er ikke for mennesker!" råbte hun efterfulgt. hendes hånd hvilede på skæftet til hendes sværd. Manden så ud til at være rolig. altså før hun råbte.
Tilbage til toppen Go down
fimpe

fimpe


Antal indlæg : 41
Points : 5804
Reputation : 0
Registration date : 29/06/08

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 5:39

Fimpe trådte ud af en skygge. Hun så sig om og kom længere hen mod manden. Øjeblikkelig forvandledes hun til sit normale jeg. Hun havde gået forklædt som en ork det meste af dagen og nu sukkede hun lettet da hun atter kunne kende sine dejlige uskældede hænder.
"Nå der er du?" sagde hun skarpt henvendt til manden foran hende.
Først nu lagde hun mærke til orken. Hun forvandledes atter til sin ork skikkelse.
"DEr er intet galt i at han er her" sagde hun med sin orkedeste stemme "det har han lov til."
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Sauhsa
Ork kriger
Ork kriger
INAKTIV Sauhsa


Antal indlæg : 27
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 22/07/08

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 5:58

hun nåede kort at se en ork komme. "og hvorfor dog?" spurgte hun hårdt til orken. "og hvilket job laver du her!" råbete hun hårdt igen til orken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 6:01

Artzhor trådte ind mellem orkerne.
"Jeg er Artzhor... men du kender mig ikke?"
hans stemme var dyb og rolig og hans blik flakkede ikke.
"Jeg vil hellere være en ork end et menneske, og derfor kæmpede jeg på jeres eller vores side i den sidste kamp. her."
han rakte en mønt frem mod hende. det var en af de sædvanelige falske, smedet af orker.
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
*** (i mangel på kreativitet) Left_bar_bleue100/100*** (i mangel på kreativitet) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 6:04

"nej jeg kender dig ikke" sagde hun med en dyb stemme. mønten som han rakte frem kiggede hun på. "jeg er ligeglad med penge nu" sagde hun hårdt igen med Artzhor. hun kiggede på orken og artzhor. "jeg har aldrig set jer to her før" sagde hun igen.
Tilbage til toppen Go down
fimpe

fimpe


Antal indlæg : 41
Points : 5804
Reputation : 0
Registration date : 29/06/08

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 6:05

Fimpe stirrede hårdt på manden.
*jeg plejer normalt ikke at handle med dem der bryder sig om orker men når jeg ikke har andet valg...* tænkte hun og vendte sig atter mod orken.
"Jeg bad min ven her mødes med mig. Vi har en handel at lave." fnøs hun.
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
*** (i mangel på kreativitet) Left_bar_bleue100/100*** (i mangel på kreativitet) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 6:07

hun kiggede vurdrende på dem begge. "hvis i har en handel vil jeg gerne vide 1. hvilket job har du her? 2. hvorfor har jeg aldrig set ham før?" spurgte hun og stirrede på dem hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 6:09

"Jeg er her fordi det er mit hjem, eller fordi det er her jeg helst vil være og du har ikke set mig før..."
han trak på skuldrene og ignorerede fimpe totalt
"Jeg kommer og går. har lige været en smuttur i Hoka... Nu er det min tur til at spørge. er DU en ork?"
han gjorde tegn mod mønten.
"har du ikke set den slags før? jeg troede ellers alle ORKER kendte dem..."
Tilbage til toppen Go down
fimpe

fimpe


Antal indlæg : 41
Points : 5804
Reputation : 0
Registration date : 29/06/08

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 6:14

"Arh det er spild af tid." hvæsede fimpe.
Et øjeblik mistede hun konsentrationen og hendes oprindelige skikkelse dukkede op i et sekund før hun atter lignede en ork.
Hun bed sig i læben *hvis de så det er jeg fortabt*
hun sendte en lille bøn til himlen før hun rettede sig mod de andre.
"Kan i ikke bare lade os gøre hvad der passer os? det raver ikke jer"
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
*** (i mangel på kreativitet) Left_bar_bleue100/100*** (i mangel på kreativitet) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:05

hun kiggede på dem begge. først på mønten. "ja jeg kender dem godt men nok af dem" hvæsede hun til Artzhor. hun kiggede derefter på den anden ork. "og du lad mig spørge dig om noget" sagde hun og gik hen til hende. "hvis jeg kender en pige som er formskifter må jeg tjekke om du er en sådan en" hvæsede hun. hun tog fat i orkens hånd og skar en rift i huden på håndledet. "kender du det mærke?" spurgte hun hvæsende. hun tog tre skridt tilbage og kiggede på orken.
Tilbage til toppen Go down
fimpe

fimpe


Antal indlæg : 41
Points : 5804
Reputation : 0
Registration date : 29/06/08

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:18

fimpe bed tænderne sammen i smerte. Riften på hendes hånd var fuldkommen ukendt. Burde hun kende det.
"Nej jeg kender det ikke" sagde hun forsigtigt "men det er der ikke mange bjerg orkere der gør"
hun havde lyst til at le af sin egen løgn men det var ikke lige situationen til det. Løgnen var så åbenlys.
*bjergorker* tænkte fimpe hånligt *kunne du ikke finde på noget bedre`?*
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
*** (i mangel på kreativitet) Left_bar_bleue100/100*** (i mangel på kreativitet) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:20

Sauhsa kiggede undrende på hende. "bjergorker?!" råbte hun i hovedet på orken. "bjergorker?!" råbte hun igen og var ved at dø af grin. "hvad fanden er det?!" råbte hun hylende af grin.
Tilbage til toppen Go down
fimpe

fimpe


Antal indlæg : 41
Points : 5804
Reputation : 0
Registration date : 29/06/08

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:24

Fimpe genvandt sin oprindelige skikkelse.
"Sådan en." hvæsede hun og stak orken en på siden af hoved. Hun træk sit sværd.
"Hvorfor indsisterede du på at mødes lige her" råbte hun til Artzhor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:26

"Fordi jeg ikke regnede med at du var en forkælet møgunge der er bange for at vise sin egen skygge"
hvislede han lavt og hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
*** (i mangel på kreativitet) Left_bar_bleue100/100*** (i mangel på kreativitet) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:26

hendes vrede begyndte stille at komme op at koge. "vover du at slå Sauhsa!" råbte hun ud over gårdspladsen. nu kom hun på hvem det kunne være. helt dum var hun nu ikke. "FIMPE!" råbte hun ud over gårdspladsen "det er dit navn!" råbte hun og pegede på orken. hun lo og trak sit sværd.
Tilbage til toppen Go down
fimpe

fimpe


Antal indlæg : 41
Points : 5804
Reputation : 0
Registration date : 29/06/08

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:29

"Og det siger du din forrædder?" hvæsede fimpe til Artzhor og rettede sværdet mod orken "Ja fimpe er mit navn. Og jeg er stolt over det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:31

"Forrædder?"
udbrød han og lo højt.
"Hvis jeg er forrædder... vil du helre have en fornem herre med hele sin private deling, klar til at spidde enhver der kommer ivejen for ham?"'
han trak sit sværd bare for at være med i legen.
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
*** (i mangel på kreativitet) Left_bar_bleue100/100*** (i mangel på kreativitet) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:32

et lille ondt smil dukkende op på Sauhsa's læber. "Fimpe, Fimps hun er vist lidt bims" begyndte hun at synge og danse en lille drillende rytme. hun vendte sig om mod manden men dansede stadig. "er du forræder?!" råbte hun efter fulgt "Fimpe, fimps hun er vist lidt bims". hun vendte sig om mod Fimpe og blev ved med at synge.
Tilbage til toppen Go down
fimpe

fimpe


Antal indlæg : 41
Points : 5804
Reputation : 0
Registration date : 29/06/08

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:35

fimpe ramte orken med et velrettet slag i benet.
"Se om du kan danse nu" hvæsede hun vredt.
"Jeg kan godt sige dig at de hunde kommer til at koste en del mere efter det her" råbte hun til Artzhor.
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
*** (i mangel på kreativitet) Left_bar_bleue100/100*** (i mangel på kreativitet) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:37

slaget ramte hende på benet. hun stoppede med at danse. "er lille Fimp bims sur?" spurgte hun i et barnligt tonefald. hun tog sit sværd og svang det mid Fimpe's hoft mens med den ene fod sparkede efter hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
fimpe

fimpe


Antal indlæg : 41
Points : 5804
Reputation : 0
Registration date : 29/06/08

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:42

sværdet borede sig ind i fimpes hofte og hun sig så hårdt i læben for ikke at udstøde et råb at det piplede ud med blod.
Alligevel nåede hun at undvige sparket i maven.
Hun sprang til siden og piftede højt. En sort hest kom galoperende. Fimpe svang sig op på ryggen af den.
"Vi må mødes en anden gang" råbte hun til Artzhor og vendte sig mod de orkerne "jeg håber at vores kamp vil fortsætte en dag men nu må jeg videre."
Hun vendte hesten og red væk.
//out.//
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
*** (i mangel på kreativitet) Left_bar_bleue100/100*** (i mangel på kreativitet) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:45

hun så Fimps ride væk og vendte sig nu mod Artz. "nå" sagde hun blodtørstigt mod ham. hun hævede sværdet og svang det rundt foran sig og gik stille hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:46

"Hvor går det dog godt..."
mumlede Artzhor sarkastisk og stak sværdet tilbage i bæltet.
han var møgsur nu, men orken skulle ikke mærke det. han var ikke dum nok til at udfordre hende på hjemmebane.
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
*** (i mangel på kreativitet) Left_bar_bleue100/100*** (i mangel på kreativitet) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitimeMan 4 Aug - 7:49

"nå tør du ikke lille menneske?" spurgte hun opfordrende ham.
hun sank sværdet i angreb/forsvars position.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





*** (i mangel på kreativitet) Empty
IndlægEmne: Sv: *** (i mangel på kreativitet)   *** (i mangel på kreativitet) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
*** (i mangel på kreativitet)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Om spillet :: Arkiv-
Gå til: