Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
en lyd i gaden. Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
en lyd i gaden. Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
en lyd i gaden. Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
en lyd i gaden. Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
en lyd i gaden. Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
en lyd i gaden. Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
en lyd i gaden. Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
en lyd i gaden. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
en lyd i gaden. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
en lyd i gaden. Vote_lcapen lyd i gaden. Voting_baren lyd i gaden. Vote_rcap 
Edith Ember
en lyd i gaden. Vote_lcapen lyd i gaden. Voting_baren lyd i gaden. Vote_rcap 
Amylia
en lyd i gaden. Vote_lcapen lyd i gaden. Voting_baren lyd i gaden. Vote_rcap 
Green
en lyd i gaden. Vote_lcapen lyd i gaden. Voting_baren lyd i gaden. Vote_rcap 
Era
en lyd i gaden. Vote_lcapen lyd i gaden. Voting_baren lyd i gaden. Vote_rcap 
Eleonora
en lyd i gaden. Vote_lcapen lyd i gaden. Voting_baren lyd i gaden. Vote_rcap 
Veneur
en lyd i gaden. Vote_lcapen lyd i gaden. Voting_baren lyd i gaden. Vote_rcap 
Ann
en lyd i gaden. Vote_lcapen lyd i gaden. Voting_baren lyd i gaden. Vote_rcap 
Misel
en lyd i gaden. Vote_lcapen lyd i gaden. Voting_baren lyd i gaden. Vote_rcap 
Iljana
en lyd i gaden. Vote_lcapen lyd i gaden. Voting_baren lyd i gaden. Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 en lyd i gaden.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeTors 19 Jun - 8:01

Niniane skuttede sig i vinterkulden. markedspladsen var fyldt med mennesker, men det var stadig koldt. hun gik langs boderne uden rigtig at interessere sig for dem. hun havde set markeder andre steder, men så mærkede hun duften af kanelæbler.
hun gik gennem mylderet af mennesker mod en lille sidegade bag en bod. her var meget mindre trængsel, og hun drog et lettelsens suk. så hørte hun noget.

en hvislende susen fra en pisk og så et hulkende råb. hun så sig om for at finde kilden til den ubehagelige lyd, og fik øje på en mørk og næsten usynlig gyde bag en halvåben port. den endte blindt i en lille gård.
drevet frem af sin ukuelige nysgerrighed gik hun ind. En elverdreng lå på jorden, og en brutalt udseende menneskemand stod med en læddersnor i hånden og så truende ud. drengen blødte fra et sår over kinden.
"hvad foregår der?"
udbrød hun, højere end hun egentlig selv ville.
manden vendte sig.
"Det rager ikke dig lille møgtæve."
spurgte han ligegyldigt.
"Ahva!?"
hun glippede med øjnene og gloede ellers bare forvirret på manden. så gik det op for hende hvad han havde sagt.
"Dit... dit fede læs. selvfølgelig rager det mig om knægten er ved at blie tæsket af et brutalt svin."
hun gik over til drengen uden at se på manden en eneste gang. hun rørte ved drengens kind med sine fingerspidser. han mumlede noget utydeligt, og i næste sekund greb en stor hånd fast i hendes kappekrave.
"*araargh*"
gispede hun da hun blevb hevet bagud og op at stå. manden drejede hende rundt og stak sit ubarberede ansigt helt ned til hendes.
"Bland dig udenom lille skat. ellers er det dig der står for skud næste gang."
hvæsede han og der stod spytklatter ud af munden på ham når han talte.
"Hvis du lar drengen være ka du for min skyld rende og hoppe."
svarede hun hvislende. mens hun talte kom drengen på benene. drengen stak af, og lod dem stå alene tilbage i gyden. manden så det ikke. først da drengen råbte "fedtflæsk" efter ham blev han opmærksom på det manglende offer.
han skubbede hende ind i et mur hjørne.
"Se nu. han er væk... og nogen ska straffes."
han greb efter lædderremmen som han havde brugt som pisk før, og da han skubbede sin våbenkappe til siden, kunne niniane se det lille sværdmærke som ordensmagten plejede at bære på deres uniform. det her var en betjent... han skulle holde hånd om loven, men i stedet overtrådte han den. hun bandede rasende i sine tanker, mens hun så ham hæve pisken og trykkede sig ind mod muren som et sidste flugtforsøg.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeTors 19 Jun - 8:12

//Undskyld jeg lige bryder ind, selvom jeg ikke må. Det her emne er helt vildt medrivende! Der burde skrives en novelle om det ligenu o.O Sorry at jeg skriver. Men det kunne bare blive til en helt vildt spændende historie. Som det allerede er... o.O Undskyld...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeTors 19 Jun - 8:36

((om det gør noget? er du syg! jeg er vildt glad for din ros^^ nu kan jeg sove med et smil I love you ))
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeTors 19 Jun - 8:54

//Det er jeg glad for ^^ Selvom det ikke er så normalt at skrive ros til et emne hvor andre skal svare xD Ej, skal nok smutte nu. Men vil du ikke lave en novelle eller en historie om det? rabbit//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeTors 19 Jun - 19:38

Han slog med remmen. hendes højre arm røg pr refleks op som parade i sidste øjeblik. Da den var omviklet med tøjstrimler/bandager (se billedet) mærkede hun det kun som et slag, da snoren svirpede rundt om hendes håndled. hun greb fat i den, for at vinde tid. han hev til af alle kræfter får at få den fri, og hun måtte slippe den med et lille hvin og et brandsår i håndfladen.
han hævede igen armen til slag, denne gang parat til at møde hendes en smule forsinkede parader. hun slog armene op omkring hovedet, og blottede ved en fejl sin ene bare overarm.
det sang i luften da pisken smældede ned over hendes skulder, og hun råbte/skreg af smerte. hun sænkede armene for at se det ildrøde mærke, og pisken sang igen. hun nåede lige at vende hovedet halvt væk, og den ramte hende over nakken. tårer pressede sig ud af hendes øjenkroge, nok mest af raseri over denne bølle.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeFre 20 Jun - 3:14

Green kom gående hen af gaden i katteform da han tilfældigvis så ind i gyden hvor Nina stod.
Han rejste børster *sådan en bølle trænger nok til en lærestreg*.
Green sneg sig ind i gyden og stillede sig lige bag manden med pisken.
Han stod der et spiltsekund så stod der en kæmpe elefant der hamrede manden op af muren.
Han gik ud som et lys og pludselig var det Green der stod der.
"Godaften miss" sagde hanvenligt.
((er det ved at være aften?))
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeFre 20 Jun - 3:28

((sikkert))

niniane vendte langsomt ansigtet væk fra muren og så chokeret på ham. hun sænkede langsomt skuldrene, og så begyndte de at ryste af gråd. hun kastede sig om halsen på Green og græd ind mod hans hals. det tog langsomt af, men før det nåede hans (hvad han nu har på) at blive helt våd.
"han-han var-var ved at tæske en lille dreng."
hun klyngede sig til Green.
"de skal be-beskytte folk, og-og så-... de g-gør bare in-intet"
hun begyndte af græde igen, ikke bare over at manden havde slået hende, men osse over en masse gamle ting.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeFre 20 Jun - 4:07

"Når, du klarede den selv" sagde han henvendt til Green.
Han kiggede på Ninianes sår, og sagde:
"Tror du ikke at du skal have nogen til at kigge på det der?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeFre 20 Jun - 4:11

hun snøftede og rystede på hovedet. tårerne pressede sig frem og slørede hendes syn, så hun trykkede atter hovedet ind mod green. hun forsøgte at kvæle hulkene, men det lykkedes ikke, og hun begyndte at hulke dæmpet igen.
Hendes ene hånflade, den der var forbnændt var begyndt at bløde en smule, og blodet faldt på de toppede brosten.
*Du har jo set det før... hvorfor chokere det dig så meget? du kender jo overmagten i disse dage... du ved hvordan de opfører sig... hvorfor tar du sådan på vej? hvorfor gør du dig selv til grin?*
hun havde ingen svar på sine egne spørgsmål, og hulkede bare højere ved tanken om den gang hendes egen bror var blevet behandlet sådan.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 2:47

Green fik et trist blik i ansigtet.
Han holdt om Nina "derfor er oprørene til" sagde han stille og med sorg i stemmen "de skal bekæmpe den virkelige fjende".
Green klappede hende på ryggen "såså" sagde han stille.
*Jeg beholder mit job det er både sikkert og vist, de mennesker!*.
En enkelt tåre forlod Greens øjenkrog men han tørrede den hurtigt væk.
"Det skal nok gå, vi har næsten alle sammen prøvet det" sagde han og kiggede på Nina.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 3:30

"op-oprørene?"
snøftede hun overrasket, og så op på green, og derefter på Chris. hendes øjne blev fyldt med et barnagtigt håb.
"Der er altså nogen der holder øje med de rædsler... (det menneskerne gør)"
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 3:33

Han nikkede og holdt hendes hovde ind til sig "ja" sagde han "det gør vi, det prøver vi ihvertfald på".
Han smilte og kiggede på Chris "jeg stoler på du ikke fortæller dette til nogen vel?".
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 3:40

hun fnøs vredt.
"hvad regner du mig for?"
alligevel slap hun ham ikke.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 6:12

"Selvfølgelig ikke" svarede han.
Han fulgte dem med øjnene, han havde altid været håbløst dårlig til at trøste, og ville derfor ikke prøve.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 6:35

"Nåja tempramentet skifter" sagde han havlt alvorligt halvt smilende "det må du undskylde".
Han slap hende uden rigtig at vide om det var det rigtige.
Han sendte hende et skævt smil så "vil du være en af os?" derefter kiggede han på Chris "og dig vil du?".
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 9:20

hendes øjne blev en sørgmodig og alvorlig grøn farve.
"hvis det gør en forskel."
svarede hun og skuttede sig i vinterkulden. hun ville gerne holdes om og trøstes, men det virkede så barnligt i forhold til disse oprøreres alvorlige udseende.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 17:39

"Selvfølgelig, ellers ville jeg nok blive nød til at skifte job" svarede han glad.
*Det går hurtigt nu, først livvagt og så hurtigt efter oprører* tænkte han fornøjet.
Han blev stående på sin plads, af samme grund som før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 19:14

"Jamen du er jo osse... alle ved at du gør en forskel... men har i brug for mig? jeg slås elendigt og mine magiske evner ligger laaangt under middel..."
hun så bekymret ud og pillede nervøst ved kanten af sin nederdel.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 19:17

"Men du er ret god til at snige dig, ikke?" spurgte han.
*Det ville overraske mig hvis hun ikke var det* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 19:23

"Det ved jeg ikke..."
hun begyndte nervøst at knække fingre.
"Det... jeg har rejst rundt længe, men det er som om jeg ikke kan vænne mig til byernes ordensbalance... på en eller anden måde kommer jeg altid i klammeri med de forkerte."
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 19:51

"Ok, det lyder ikke så sjovt" sagde han trist, og han fortsatte: "Men du må da vide om du kan finde ud af at snige dig?".
*Hmm.... Hun ligner en der kan snige sig* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 20:44

"Måske..."
hun smilede et smil der var umuligt at tyde.
"nogen gange er det meget smart at være stille..."
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 20:52

"Ja, og hvis du mestrer det tror jeg sagtens at oprørene kan bruge dig" forklarede han hende.
"Ellers kan du bare blive madmutter" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:00

"MADMUTTER MIG!? du ved ikke hvem du taler med... jeg er ikke køkkenvenlig.."
hun var en ganske god kok, men det endte altid med at køkkenet lå i ruiner bagefter. hun havde noget med tomatsovs, knuste tallerkner og pletter i loftet.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:02

"He he... Det var også kun ironi. Madmutter er vist ikke lige dig" sagde han stadig smilende.
*Det ville sikkert gå helt galt* tænkte han glad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lyd i gaden. Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lyd i gaden.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: