Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
en lyd i gaden. - Page 3 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 3 Voting_baren lyd i gaden. - Page 3 Vote_rcap 
Edith Ember
en lyd i gaden. - Page 3 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 3 Voting_baren lyd i gaden. - Page 3 Vote_rcap 
Amylia
en lyd i gaden. - Page 3 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 3 Voting_baren lyd i gaden. - Page 3 Vote_rcap 
Green
en lyd i gaden. - Page 3 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 3 Voting_baren lyd i gaden. - Page 3 Vote_rcap 
Era
en lyd i gaden. - Page 3 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 3 Voting_baren lyd i gaden. - Page 3 Vote_rcap 
Eleonora
en lyd i gaden. - Page 3 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 3 Voting_baren lyd i gaden. - Page 3 Vote_rcap 
Veneur
en lyd i gaden. - Page 3 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 3 Voting_baren lyd i gaden. - Page 3 Vote_rcap 
Ann
en lyd i gaden. - Page 3 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 3 Voting_baren lyd i gaden. - Page 3 Vote_rcap 
Misel
en lyd i gaden. - Page 3 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 3 Voting_baren lyd i gaden. - Page 3 Vote_rcap 
Iljana
en lyd i gaden. - Page 3 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 3 Voting_baren lyd i gaden. - Page 3 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 en lyd i gaden.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 4:43

hun så ned.
"ja... men det er osse bare... "
hun tøvede, og tårerne kom igen. der var ikke længre noget ved at forsøge at stoppe dem. de vandt alligevel til sidst, så hun lod dem løbe frit.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12431
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 3 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 3 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 4:47

Green blev underligt trist til mode når han så hedne græde *hvad gør hende glad, det der er jo ikke til at holde ud, jeg bliver så trist*.
Green bed sig i læben og holdt lidt om hende "slap nu af, fortæl mig nu langsomt hvad der skete. var der ikke nogen der greb ind?".
Han kiggede på hende og hentydede til hendes bror.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 4:55

"Jeg har fem brødre."
mumlede hun og trykkede sig ind til ham.
"De forsøgte, men de andre var alt for mange... de brækkede armen på min ældste bror, og Jonatan (næstyngste) har stadig et groft ar. jeg forsøgte også at stoppe det..."
hun sank noget.
"Men det er ikke det der er det værste... Det var på den skole jeg gik på... den blev brændt ned til grunden... de sendte nogen af os hjem... og andre... jeg ved det ikke... de tæskede tre af pigerne, ligesom ham der i gyden tæskede den lille dreng... og de brændte en af lærerne... og så hældte de noget klæbrigt tændvaske ud over hele skolen. der var nok tredive mænd... så talte de os op, og da der manglede syv piger sendte de nogen ind efter dem. de fandt kun to... og de mente at det var nok, så de antændte den der væske... jge så det ikke selv, men det tog omkring fem minuter, så var syvende etage et flammehav og hele skolen styrtede sammen. Da en af dem roede i asken fandt de skellettet af en af pigerne..."
hun havde talt hurtigt for ikke at græde, men i den sidste sætning gik hendes stemme over i dybe hulk.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12431
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 3 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 3 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 7:14

Green holdt op hende og der kom et vredt udtryk i hans ansigt "de mennesker" sagde han med foragt i stemmen.
Green stod helt stille og holdt Nina ind til sig "de pokkers mennesker..og det værste er at vi ikke engang ved hvorfor de gjorde det, sikkert for sjov" hans stemme var fyldt med foragt.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 7:31

hun hulkede svaret frem. ((jeg springer alle hulkene over))
"De regnede med at elverne ville få gavn af en masse piger med magiske talenter... derfor måtte vi ikke blive færdiguddannede."
hun skjulte ansigtet i hans kappe ((?)) og græd mere.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12431
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 3 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 3 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 7:37

((jaja lad os da bare sige jeg har kappe på :D ))
Han holdt om hende "måske har vi nogen fra din skole i oprørsbasen, vi har jo lidt af hver tog efter sådan en omgang kan de jo nok ikke ligefrem lide menneskene" han snerrede ordene ud, han blev underligt vred når hun fortalte ham om uretfærdigheder.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 7:42

hendes meget våde øjne blev store, og der tindrede et barnagtigt håb.
"Tror du? tænk hvis..."
hun sukkede og tørrede øjnene i greens kappe. (ret uhøfligt og det hjalp egentlig ikke)
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14763
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 3 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 3 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 7:45

Chris gik ind gennem muren, og mærkede det risle gennem hele kroppen. Han følte et glad sus, da han mærkede sin krop bryde i gennem muren, og ud på den anden side. ((Jeg beskriver det ikke))
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12431
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 3 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 3 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 7:48

Han smilte til hende "måske" sagde han vi har en del fra skoler de har nedbrændt" sagde han og gav hende et lille unødigt kram.
Han kunne rigtig godt lide hende og det gjorde ham glad at se hende smile.
"Oprørscentralen er kæmpestor" sgade han og skifted emne "når vi går gennem muren komemr vi til en vej der føre til en stor bygning: oprørsbasen, der er både et kæmpe bibiliotek go en stor træningsbane ja stort set alt".
Han smilte glad "det er mit rigtige hjem".
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 8:38

hun så op, oh hendes øjne var fyldt med tillid, men så kom hun i tanke om noget, og hendes ansigt blev flovt og lukket.
"Green... jeg rejser altid under dæknavn... det må du undskyld..."
der var smerte i hendes blik, for hun hadede sig selv for at have løjet for ham.
"Det er bare fordi... folk kender mit efternavn, og jeg hader at de skal vide hvem jeg er... og hvem min familie er..."
hendes øjne tiggede om tilgivelse.
"lad være med at sig det til nogen ikke...? jeg er niniane skyggeørn... det ka godt være at det ikke siger dig noget... men der er folk der vil elske at vide hvor jeg er... mest fordi det vil være et knæk for min far hvis jeg gik hen og blev myrdet."
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12431
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 3 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 3 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Jun - 7:53

Green rynkede panden et sekund så smilte han til hende "det er iorden Nina" sgade han "du får sikkert brug for de dæknavne i fremtiden" han smilte til hende *jeg har aldrig mødt en pige som hende det må jeg tilstå* tænkte han men rystede tanken ud af hovedet.
"Skal vi gå?" spurte han.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Jun - 8:43

"Ja."
hun smilede forsigtigt, og indvendig var hun facineret af hans lette måde at tage tingene på.
"Ja lad os det."
tilføjede hun.

((Der er lige to ting... Fortsætter vi ikke i oprørsbasen? og nu ska jeg altså på skoletur... fra i morgen til på torsdag... så i må gerne flytte lidt rundt på Niniane, eller bare skrive at Hun følger med, indtil jeg er hjemme... på forhånd tak.^^))
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12431
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 3 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 3 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitimeOns 25 Jun - 1:14

((ok gør je gog jo efter mit indlæg)
Han grinte til hende "skal jeg gå først" spurgte han.
Hun nikkede.
Green løb ind i muren kort tid efter fulgte Nina.
De stod nu i den vældige oprørsbase.


((fortsættes i oprørsbasen))
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Sponsoreret inhold





en lyd i gaden. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lyd i gaden.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: