Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
en lyd i gaden. - Page 2 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 2 Voting_baren lyd i gaden. - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
en lyd i gaden. - Page 2 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 2 Voting_baren lyd i gaden. - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
en lyd i gaden. - Page 2 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 2 Voting_baren lyd i gaden. - Page 2 Vote_rcap 
Green
en lyd i gaden. - Page 2 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 2 Voting_baren lyd i gaden. - Page 2 Vote_rcap 
Era
en lyd i gaden. - Page 2 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 2 Voting_baren lyd i gaden. - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
en lyd i gaden. - Page 2 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 2 Voting_baren lyd i gaden. - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
en lyd i gaden. - Page 2 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 2 Voting_baren lyd i gaden. - Page 2 Vote_rcap 
Ann
en lyd i gaden. - Page 2 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 2 Voting_baren lyd i gaden. - Page 2 Vote_rcap 
Misel
en lyd i gaden. - Page 2 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 2 Voting_baren lyd i gaden. - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
en lyd i gaden. - Page 2 Vote_lcapen lyd i gaden. - Page 2 Voting_baren lyd i gaden. - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 en lyd i gaden.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:09

"Nej... det ender som regl i gråd og græmmelse."
hun slog med det korte hår, der hele tiden faldt frem i øjnene på hende. hun virkede ikke ked af det mere.
"men jeg gad godt se dig i et køkken..."
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:12

"He he.." grinte han, og han fortsatte: "MIG? I et køkken? Du burde hellere sætte din hund i et køkken, maden ville blive nogenlunde lige så god".
Han kom til at tænke på sidste gang han havde forsøgt, og grinte lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:15

hun lo sagte.
"det tvivler jeg nu på."
så blev hendes ansigt alvorligt.
"hvad er det der gør at i vil være oprørere?"
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:19

"Hvad der gør at vi vil være oprørere? Tjaa... For mit vedkommende er det fordi at jeg er træt af menneskenes tyrranisering, og så er det vel også noget med suset i kampe" svarede han og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:33

"min bror fik engang tæsk af tre menneskedrenge... og en flok betjendte stod og heppede på drengene uden at blande sig."
betroede hun dem.
"Siden da har jeg hadet ordensmagten."
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:35

"Det forstår jeg godt" svarede han, og han fortsatte: "Det er da for dårligt, de behandler os som anden rangs personer".
*Det her styrker kun min vilje, jeg skal være oprøre, menneskene skal tabe* tænkte han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:38

"Det gør det Nina" sagde han med et trist smil, gamle minder fra fortiden vældede frem "Du er modig og er klar til det, så er du altid velkommen".
Han kiggede på hende så på Chris en tåre pressede sig på men han holdt den tilbage og prøvede at virke stolt "jeg vil gerne være oprøre af flere grunde:
På grund af menneskenes tyrani.
På grund af at min far var oprørsleder og...." en tåre trillede ned af hans kind og han fik et mærkeligt udtryk i øjnene "..og..fordi min far døde på grund af disse mennesker" Green sank en klump.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:41

Ninianes øjne blev store og sørgmodige. hun trådte hen til Green og fandt sit lommetørklæde. forsigtigt tørrede hun en tåre væk.
"Det gør ondt at miste en man elsker."
sagde hun, og mærkede gråden stikke i halsen. hendes mor var død mens hun havde været bortrejst, og de havde aldrig fået sagt ordenligt farvel.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:44

Green prøvede at rette sig op men det gik ikke særlig godt.
Et lille trist smil kom frem på hans læber "ja det gør" sagde han "rigtig ondt".
Han kiggede på Nina og så at hun også var trist.
Han blinkede et par gange emd øjnene dog uden nogen effekt.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:47

hun trykkede lommetørklædet ind i hans hånd. hendes ansigt blev lukket, for hun græd indvendigt.
"men det må ikke overtage."
mumlede hun indædt, for at skjule gråden i sin stemme.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 21:52

"Nej" sagde han og hans ansigt blev mere normalt.
Han tog sig til panden "nej hvor er det længe siden jeg har grædt og jeg håber der går lang tid igen".
Han missede med øjnene og de blev klare.
"Du har fri idag Chris" sagde han og kiggede på Chris "jeg skal vist ikke bruge dig idag, du akn gå, hvis du vil"
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 22:04

"Jeg tror nu alligevel at jeg holder mig til dig" svarede han.
Han kom til at tænke på branden, ved al deres snak om at miste nogen man elsker. Han fik en klump i halsen, men holdt gråden tilbage. Han ville ikke græde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 22:08

Ninianes ydre så bare lukket ud, men indvendigt var hun kold og tom. hun så på Chris.
"Også dig?"
den en tårer løb pludselig ned af hendes kind og trak et glitrende vådt spor efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 22:11

"Ja, mine forældrer døde i en brand, jeg var også i huset, men jeg nåede ud" sagde han trist.
*Du græder ikke nu, det er længe siden, du er kommet over det* tænkte Chris.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 22:15

"brand..."
hviskede hun nærmest panisk. hun fik kuldegysninger bare af ordet.
"jeg var ude for noget virkelig slemt som lille..."
hun stoppede sig selv, og endnu flere tårer trak spor over hendes kinder
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 22:58

Chris ville ikke tvinge hende til at tale om det, og hviskede bar:
"Ja, brand"
Tårene klemte sig stadigvæk på, men han ville ikke græde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 23:17

"De satte ild til mit daværende hjem... En af de andre piger havde køkkentjans og brændte inde... men de var ligeglade."
hun skjulte ansigtet i hænderne og hulkede højt igen.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 23:28

Green gik hen til hende "såså" sagde han og kiggede på Chris "skal vi ikke gå hen til basen?".
Han prøvede på at skifte emne da dette var trist og de alle blev ilde til mode af det.
"Lad os gå" Green havde for en halv time siden været klar i hovedet men nu for tankerne rundt i ahns hoved.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 23:36

hun fjernede hænderne, nikkede og mumlede/hulkede noget der mindede om et ja.
*hvorfor skal du ydmyge dig selv på denne måde?*
hun fandt et lommetørklæde og tørrede sine våde kinder. så snøftede hun lavt og forsøgte at smile.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 23:42

"Ok," sagde Chris, og gik efter Green.
*Basen* tænkte Chris glad, *vi skal hen på basen*
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jun - 23:57

Green gik langsomt og tog sig hele tiden til hovedet *hold nu op for helvede* tænkte han men han kunne ikke alde hver.
Green gik ind i en gyde og vented epå de andre.
Eller retetr sagt var det en blindgyde.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 0:24

Niniane løb efter dem.
"hvad skal vi her?"
gråden lurede lige bag ordene, og hendes øjne var fyldt med vand.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 0:33

Green kiggede på hende "ind i muren" sagde han og fik stor melidenhed med denne arme sjæl "Chris gå du først du skal bare gå direkte ind i den".
Han smilte "en magisk port".
Han kiiggede på Chris så på Nina igen.
Hun var tydeligvis meget ked af det.
Det sammenstød med vagten ahvde vist taget hårdt på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 0:58

"magiske porte?"
spurgte hun nervøst, stadig med en stemme der var ved at knække over.
*stop. du skal ikke græde mere!*
sagde hendes hoved, men hun kunne ikke stoppe vandet der steg op i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
en lyd i gaden. - Page 2 Left_bar_bleue100/100en lyd i gaden. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Jun - 4:34

Green lagde en hånd på hendes skulder "ja" sagde han "man skal bare gå ind så komemr man til basen".
Han klappede hendes skulder "er det det med din familie der nager dig?" spurgte hans å.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Sponsoreret inhold





en lyd i gaden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lyd i gaden.   en lyd i gaden. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lyd i gaden.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: