Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Kedsomhed - Page 2 Vote_lcapKedsomhed - Page 2 Voting_barKedsomhed - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
Kedsomhed - Page 2 Vote_lcapKedsomhed - Page 2 Voting_barKedsomhed - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
Kedsomhed - Page 2 Vote_lcapKedsomhed - Page 2 Voting_barKedsomhed - Page 2 Vote_rcap 
Green
Kedsomhed - Page 2 Vote_lcapKedsomhed - Page 2 Voting_barKedsomhed - Page 2 Vote_rcap 
Era
Kedsomhed - Page 2 Vote_lcapKedsomhed - Page 2 Voting_barKedsomhed - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
Kedsomhed - Page 2 Vote_lcapKedsomhed - Page 2 Voting_barKedsomhed - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
Kedsomhed - Page 2 Vote_lcapKedsomhed - Page 2 Voting_barKedsomhed - Page 2 Vote_rcap 
Ann
Kedsomhed - Page 2 Vote_lcapKedsomhed - Page 2 Voting_barKedsomhed - Page 2 Vote_rcap 
Misel
Kedsomhed - Page 2 Vote_lcapKedsomhed - Page 2 Voting_barKedsomhed - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
Kedsomhed - Page 2 Vote_lcapKedsomhed - Page 2 Voting_barKedsomhed - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Kedsomhed

Go down 
+4
INAKTIV Barahir
Arakin
Green
Edith Ember
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Arakin

Arakin


Antal indlæg : 89
Points : 5753
Reputation : 0
Registration date : 19/08/08

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:06

Arakin smilte ved situationen og kiggede på Balt med et smil på læben.
Han smed tre sølvmønter på bordet og tog halskæden.
"Se morderne" råbte han så og pegede på de to piger "De slog ham ihjel".
Folkemassen vendte sig om og kiggede på de to piger, den ene med blod på fingerene.
De gik vrede hen mod dem.

Green sprang op og spirntede hen mod dem men den tætte ring af folk stoppede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:09

Niniane rettede sig op i sin fulde højde, der var lidt højere end et menneske i gennemsnit.
"Det var ikke os!"
sagde hun med myndig stemme.
"Jeg fik øje på ham, og at han havde blod på trøjen. da vi kom herover var han død. I kan undersøge os. ingen af os har våben der passer til sådan et mord. og med hvilket motiv? man kan ikke anklage folk uden beviser."
hun talte hurtigt, bange for at blive afbrudt.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Kedsomhed - Page 2 Left_bar_bleue100/100Kedsomhed - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:13

"Oh my god..." mumlede Eph og kiggede rundt. Da Nina begyndte at snakke, nikkede Eph bare ivrigt og anerkendende. "Mennesker kan anklage hvem som helst uden beviser..." hviskede hun til Nina. Hun sendte et blik til Green der sagde 'hvad nu?'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:18

Baltazar følte sig lidt beklemt, og ønskede at Arakin ikke havde gjort opmærksom på dem. Lige så stille bevægede han sig en smule væk fra ham, så ingen kunne forbinde dem med hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Kedsomhed - Page 2 Left_bar_bleue100/100Kedsomhed - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:19

Misel travede med sin hætte over hovedet og så menneskemængden. Hun fik et glimt af Eph og Niniane. hun masede sig ind mellem menneske 'muren' og stod med hætten over hovedet. hætten skyggede for hendes øjne og næse, man kunne bare skimte hendes mund. en lys lok hang ned ad kappen og afslørede kun hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Arakin

Arakin


Antal indlæg : 89
Points : 5753
Reputation : 0
Registration date : 19/08/08

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:27

"Kylling" hvislede Arak lavt og greb fat i Balts arm "Hvor skal du hen?".
Han kiggede på Balt emd et grin "Du er da ikke bange vel?" sagde han "Det er idg der skal beskytte mig".
Han slap sit faste tag og betragtede pigerne med smilnede mine.
Folkene omkring nærmede sig sure.
Nogle stoppede men de fleste, mennesker, fortsatte.

Green kæmpede sig desperat gennem mængden.
Han kunne se folk ikke gjorde mine til at stoppe.
Hna gav et gisp fra sig da politiet kom.
De var en lille deling.
Folk trak sig væk og ldo dem komme til.
Green kæmpede sig frem men folk holdt ham tilbage.
En soldat løftede sit sværd over Nina.
"Jeg gjorde det" Greens stemme rungede over pladsen og alles opmærksomhed rettedes mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Kedsomhed - Page 2 Left_bar_bleue100/100Kedsomhed - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:30

Misel hørte Green's stemme og lagde mærke til den dødede mand.
*nej...nej han ville aldrig begå mord uden grund* tænkte hun. hun begyndte at liste rundt og kiggede efter nogle der kunne være mordere, mens hun kiggede uskyldigt på smykker og tinger linger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:33

Baltazer kiggede smilende og lettere nervøst på sin leder.
"Jeg... skulle bare have en bedre udsigt til tingene.." sagde han tamt. Det var en god idé at holde sig på venlig fod med tyvekongen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:34

"Undskyld min herre. hvad snakker de om?"
forsøgte niniane. da hun fnøs hånligt, og da hendes tale var koldt og kynisk, som om han var det værste slam på gaden, virkede det meget naturtro.
"ingen skal tage æreren. Det var mig. han forsøgte at gøre noget ved mig i nat, og jeg havde lige dræbt ham da denne tøs kommer rendende og forsøger at hjælpe. skrid så med dig."
betjentene så meget forvirrede ud. det blev ikke bedre da Niniane pludselig brød grædende sammen, lige efter at have skubbet hårdt til Eph.
Tilbage til toppen Go down
Arakin

Arakin


Antal indlæg : 89
Points : 5753
Reputation : 0
Registration date : 19/08/08

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:42

Arak kiggede storsmilende på Balt "Sikkert" mumlede han og lod de tligge.
Derefter vendte han igen blikket mod postyret.
Det var ganske godt det her.
De kunne liste af men det ville være kedeligt.
Han smilte og betragtedepostyret.


Green stod lidt tænkende.
Så skubbede han brutalt en menneskemand til side og trådte ind i ringen.
Han spyttee efter Nina dog uden at ramme hende.
"Forsvind dit pak" hvæste han "han tog dig og du gik bare med ham, derfor slog jeg ham ihjel og du lider snart samme skæbne hvis du ikke fordufter".
Han kiggede på hende med hadefuldeøjne.
Men lige bag dem lå håbet, håbet på hun ville overleve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:47

gråden var ægte. hun så rundt på menneskerne, helt opløst, og håbede de ville finde grund til at have medlidenhed med hende.
"I ved ikke hvad han gjorde ved mig..."
hulkede hun højt.
"Det var meget værre end når han slår mig. "
hun sank sammen på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:50

"Åh for Guds* skyld," mumlede Baltazar. I virkelighede havde han mest lyst til bare at gå ind og sige det var ham og derefter bare forvandle sig og flyve væk, men det ville Arakin nok ikke bifalde.


*I mangel af anden religion
Tilbage til toppen Go down
Arakin

Arakin


Antal indlæg : 89
Points : 5753
Reputation : 0
Registration date : 19/08/08

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:54

Ara kiggede smilende rundt.
Balt havde altid været lidt mere tilbageholdene end mig.
Noget der havde reddet ham mange gang ((ok?)).
Men han elskede nu og da livet på kanten.

Green kigged epå sin elskede et sekund så traf han en beslutning.
Vagten der stod bag ham gik i jorden med et smak da kniven borede sig dybt ind bag han rbben.
Vagterne traf deres valg og de gik alle på Green.
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Haldonir
Øverste general for menneskene
Øverste general for menneskene



Antal indlæg : 173
Points : 5809
Reputation : 0
Registration date : 24/06/08

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 6:02

Haldonir var i dårligt humør. Rigtigt dårligt humør.
Han havde ikke fået en eneste oprører ved kroen og mens han var i infirmeriet var der sket fangeflugt og mere i barakken.
Han var på vej ned får at finde ham der havde vagttjansen da han så den store menneske mængde.
"Holdt" gav han ordre til soldaterne der var med ham. "Vi skal lige se hvad der sker." (De er ikke de samme som dem Green skrev om.)

Barahir havde også masset sig igennem menneskemængden og stod nær Nina, da en stemme sagde: "Hvad sker der her?!" Det var Haldonir som skubede sig frem.
Det behøvedes slet ikke for ved synet af ham veg de fleste bort.
Tilbage til toppen Go down
Arakin

Arakin


Antal indlæg : 89
Points : 5753
Reputation : 0
Registration date : 19/08/08

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 6:14

Greens hånd fløj op og med et hårdt skub skubbede han Nina ind i skjul i menneskemængden ((undskyld men gør det nemmere)).
Eph var han uden for rækkevidde af men han dækkede for hende med sin krop.
Han lo hånligt ved synet af Haldonir og vagterne omkring ham trådte et skridt tilbage "Hej igen" sagde han og spyttede efter Haldonirs hovede.


Arak kiggede på Haldonir.
Han form blev langsomt til en rødhåret og skægget mand i normal højde, menneske.
Han smilte "Pas på" hviskede han over skulderen til Balt, dog uden at gøre mine til at flytte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 6:16

"For helvede! for helvede!"
halvvejs hulkede Niniane. det blev bare værre og værre. hvad skulle hun gøre, ud over at holde sig i skjul? hun havde end ikke sin bue med, kun en meget lille kniv. kunne den bruges?
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Haldonir
Øverste general for menneskene
Øverste general for menneskene



Antal indlæg : 173
Points : 5809
Reputation : 0
Registration date : 24/06/08

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 6:28

Barahir blev forvirret. Han kendte jo ikke Haldonir da han kom fra Havnebyen Hilsa.
*Hvem er denne mand som får menneske mængder til at flytte sig og alligevel bliver spyttet på....?* tænkte han og blev stående.


"Hey hey, hvem har vi her? Er det ikke denne "kroejer" eller hvad du nu vil kalde dig." Sagde Haldonir og grinte. Ikke fordi han var glad men mere fordi han fik chancen får at få hævn. (Ved jeg at du er oprører?)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 6:50

((Tror jeg faktisk ikk du gør... men du ved at der skete sære ting på hans kro.))


Niniane vidste at det var dumt at afsløre sig. i stedet masede hun sig hen imod Eph mens hun forsøgte at trække hende ind i mængden med blikket.
"kom nu Eph! vi skal lidt væk!"
tiggede hun lavt i den andens øre, da hun greb fat i hende. Det var ikke smart hvis hun lavede opstand ved at trække synligt i hende. det ville være alt for mærkeligt hvis hun pludselig lavede hul i mængden bag Green. de ville kigge efter dem. de ville finde dem og slå dem alle ihjel. hvordan skulle hun også hjælpe Green uden at sætte livet til?
*hvad skal jeg gøre? hvad skal jeg gøre?*
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Kedsomhed - Page 2 Left_bar_bleue100/100Kedsomhed - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 7:30

// Jeg er meget forvirret, det skal lige siges.. o.O //

Eph begyndte langsomt at fatte situationen, og da hun så Haldonir, begyndte vreden at boble i hende. Hun knyttede næverne, da en eller anden pludselig greb fat i hende (Det var da det der skete, ikke? o.O). "Hov," mumlede hun lavt, da hun fik øje på Nina. Måske var det bedst at gå ind i menneskemængden til Nina, da Haldonir nødigt skulle se Eph igen. Men hvad med Green? Modvilligt listede hun ubemærket ind i mængden.
Tilbage til toppen Go down
Arakin

Arakin


Antal indlæg : 89
Points : 5753
Reputation : 0
Registration date : 19/08/08

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeTirs 19 Aug - 23:12

((Barahir burde kende Haldonir, han er ikke kun general over Takamir men hele landet))

Arak smilte *Balade* tænkte han og blev stående med et smil på læben.


Green løftede det ene øjenbryn så brød han ud i en hånlig latter "Åh hvor har jeg glædet mig til dette øjeblik".
Green spyttede igen efter Haldonirs hovede vel vidende hvor let han var at gøre sur.
Så trak han sit sværd "Enten dig eller mig" sagde han udfordrende og pegede sværdet mod Haldonir.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Kedsomhed - Page 2 Left_bar_bleue100/100Kedsomhed - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Aug - 0:11

"Årh for pokker!" mumlede hun og bed tænderne sammen. Hvad pokker ville der ske nu? Hvorfor var det at de alt tid skulle rende ind i problemer? Alting skulle da også bare være så besværligt. "Nina, vi bliver nødt til at gøre et eller andet!!" hviskede hun, imens hun stod på tæer for at kunne se over menneskemængden.
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Haldonir
Øverste general for menneskene
Øverste general for menneskene



Antal indlæg : 173
Points : 5809
Reputation : 0
Registration date : 24/06/08

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Aug - 0:21

(Ja men ikke i egen person men har hørt om ham)

Haldonir fik spyttet lige i ansigtet. Med sin venstre hånd tørte han det af. Med den anden hånd trak han sit sværd.
"Træk jeres sværd mænd..." sagde Haldonir til de få soldater som ikke var så hurtigte. Soldaterne dannede nu en cirkel omkring Green.
Haldonir vente igen hovedet mod Green og sagde: "Har jeg ret i at dine kro gæster er i nærheden?"

*Jeg tror der sker problemmer.... Det er nok ikke smart at være her* tænkte Barahir og gik langsomt væk og over mod Arakin.
*Men jeg tror sku jeg bliver i nærheden.*
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Kedsomhed - Page 2 Left_bar_bleue100/100Kedsomhed - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Aug - 0:24

Arak smilte lumsk og blev ståedne for at nyde forestillingen.
Et øjeblik strejfede tanken om manden de rnærmede sig dem havde set og genkendt dem.
Dog blev han ikke abnge og blev blot stående.


Green lo ved synet af Haldonir da han blev ramt af spytklatten "Undskyld, mig" lo han "men hvilke gæster taler du om, jeg havde hundrede hevr dag, indtil du brændte den ned selvfølgelig".
Han smilte og begyndte at cirkle rundt om Haldonir.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Kedsomhed - Page 2 Left_bar_bleue100/100Kedsomhed - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Aug - 0:26

Eph kunne ikke styre sig. "Nåh, er du da bange for at du ikke kan slå ham, hvis du ikke har alle dine soldater med dig? Hvor er du fej! Inderst inde er du bare en lille edderkop som ikke tør en skid!" råbte hun højt til Haldonir. Hun fortrød lige bagefter, og slog hænderne op for munden. *Hvorfor skal jeg altid gøre noget dumt?!*
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Kedsomhed - Page 2 Left_bar_bleue100/100Kedsomhed - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Aug - 0:30

"Stille" råbte Green højt og vredt ind i mængden og alle tav han stirrede på Eph med påtaget vrede "Forsvind pigebarn" hvislede han inden han igen vendte sig mod Haldonir med et smil.
Så for han frem mod ham og gjorde et udfald med enorm styrke og præcision.
Det at han beskyttede sine venne rgav ham styrke.

Arak betragtede manden der nærmede sig dem.
Han lo sagte, en de rville væk fra balladen "Han er ligesom dig" sagde Arak sagte henvendt til Balt med et smil spillende på læberne.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Sponsoreret inhold





Kedsomhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomhed
Tilbage til toppen 
Side 2 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Kedsomhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: