Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Ballet! Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Ballet! Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Ballet! Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Ballet! Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Ballet! Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Ballet! Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Ballet! Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Ballet! Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Ballet! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Ballet! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Ballet! Vote_lcapBallet! Voting_barBallet! Vote_rcap 
Edith Ember
Ballet! Vote_lcapBallet! Voting_barBallet! Vote_rcap 
Amylia
Ballet! Vote_lcapBallet! Voting_barBallet! Vote_rcap 
Green
Ballet! Vote_lcapBallet! Voting_barBallet! Vote_rcap 
Era
Ballet! Vote_lcapBallet! Voting_barBallet! Vote_rcap 
Eleonora
Ballet! Vote_lcapBallet! Voting_barBallet! Vote_rcap 
Veneur
Ballet! Vote_lcapBallet! Voting_barBallet! Vote_rcap 
Ann
Ballet! Vote_lcapBallet! Voting_barBallet! Vote_rcap 
Misel
Ballet! Vote_lcapBallet! Voting_barBallet! Vote_rcap 
Iljana
Ballet! Vote_lcapBallet! Voting_barBallet! Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Ballet!

Go down 
+2
Veneur
Corkin
6 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! Empty
IndlægEmne: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 4:08

Corkin nikkede tilfreds.
Han havde været i den enorme tronsal i timevis, studeret den fantastiske udsmykning blvie lavet og hæøngt op overalt.
Tronsalen var smukt dekoreret over det hele.
Dette ville blive et kæmpebal.
Der skulle komme Herremænd og Hertuginder fra hele lndet.
Snart ville de første komme, og forhåbentlig også Safira.
Corkin stillede sig hen til den store åbne dør i salens ende og ventede på de første gæster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 4:47

hun gik stille gennem tyste gange. alle slottets beboere var vel optaget af festen. hun havde set salen og syntes den var smukt. hendes kjole var meget enkelt og ikke ret bemærkelsesværdig, bare svagt gylden silke mønstret med små rosa blomster. hun kunne bedst lide at være diskret, det faldt så godt ind under hendes fag. under det inderste skørt på kjolen havde hun en lang dolk. den faldt tungt og skrabede generende mod hendes lår på trods af den tykkt beklædte læderskede hun bar den i. hun ville ikke stå overfor formskifterelveren igen uden våben, og selv om hun ikke bruge den, var det betryggende at vide at den var der. hendes skrit rungede svagt i en lille buegang. da hun trådte ind i salen gennem en lille dør bag et tungt gardin var Corkin den første hun fik øje på.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 5:58

Corkin kiggede sig over skulderen ved lyden af fodtrin.
Han så Safira.
Han sendte hende et uskyldigt smill med mere bag.
Så vendte han opmærksomheden mod døren igen, idet en herremand og hans kone trådte ind.
De kyssede begge Corkins hånd og han hilste.
Så gik de ind i salen.
Kort efter kom to store hertugfamiler også ind.
Corkin hilste igen.
De rkom flere og flere og snart var salen fuld af folk der snakkede.
Corkin forlod døren for at finde Safira i mængden.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Ballet! Left_bar_bleue100/100Ballet! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 6:44

Veneur kom gående ind i salen.
Han var ikke i skovelver formen, men i en adelsmand form.
Han var i forklædning, og man kunne ikke se at han rent faktisk havde to knive på sig, hvis de blev nødvendige.
Han havde fint tøj på og knivene var i deres skeder som var skjult i hans sokker som var de sotre og fdine sokker. Han var ikke til at genkende for nogen for det var en hel ny form han havde opfundet efter at have set nogle af de gode tegner som han havde betalt for at lave en ny tegning af en adelsmand. Det hele var lykkes meget godt og han var ikke til at kende. Han gik så hen af imod kongen og bukkede for at kysse hans ring. Det var ikke som ed men som anerkendelse, men det var ikek til at se.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 6:46

Safira konserverede høfligt med en ældre adelsfrue, der ikke havde andre at snakke med, fordi hendes mand diskuterede krigsførsel med et par unge riddere. Safira så ud til at være interesseret, men hun kedede sig gudsjammerligt, og spejdede hele tiden efter noget mere opsigtsvækkende.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 6:50

Corkin opdagede Veneur.
Han smilte, fordi han skulle, til ham "Jeg mindes ikke at have mødt dig før?" sagde han så "hvilken provins er du hersker over?".
Corkin kunne godt lide at kende sine nærmeste undersåtter, og det var herremændend jo blandt andet.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Ballet! Left_bar_bleue100/100Ballet! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 6:54

"en nylig opstået, du kender grænse området, hvor der ikke var nogle herremand, det er der nu og det er mig, jeg har svoret troskab til en af dme der kom for at kræve min troskab" sagde han mens han bukkede. Han kyssede så ringen og så på Corkin. Det eneste der muligt kunne afslører veneur var hans måde med øjne, men de virkede varme og dejlige, men stadig væk rolige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 6:56

Safira havde på en eller anden måde gjort sig fri af den ældre frue og bevægede sig langs væggene. det så ud som om hun stilede mod et bestemt sted, men faktisk lyttede hun bare til den varrierede snak i krogene. intet nyt fangede hendes ører, men det havde hun ikke regnet med. ikke endnu.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:00

"Må jeg udbede dit navn+" spurgte han så og brugte ubevidst præcis de samme ord som han havde gjort den aften hvor han havde mødt Veneur første gang.
Corkin kiggede på fyren.
Han havde da ikke set ham før, vel?
Han sagde jo også han var ny, men Corkin kunne heller ikke genkende nogle træk fra ædel familie.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Ballet! Left_bar_bleue100/100Ballet! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:03

"eragonith af en udlansk slægt som kom hertil og skabte lidt kontrol over tingene, min slægt er gammel i udlandet, men her er jeg den først ordenlige generation, da jeg er den førstefødte" sagde han ikke med den rolige stemme og sin normale, men med den adels stemme han havde øvetr sig på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:05

Safira fik øje på Corkin og en fremmed. ((vil gerne have en beskrivelse af dit nuværende ansigt)) hun nærmede sig langsomt og endte med at stå et stykke bag Corkin, så hun kunne se den andens ansigt. en ung pige henvendte sig og spurgte efter en eller anden, som Safira ikke kendte nærmere end af omtale. hun faldt i snak med pigen.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:09

Corkin nikkede, uden at opdage Safira "Det ville være mig en glæde hvis De overnattede her" sagde han så "så kan du sværge troskab til mig imorgen".
Han smilte formelt.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Ballet! Left_bar_bleue100/100Ballet! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:16

"det skal jeg nok hr. majestæt" sagde han til ham.. Han havde silke brunt tøj på. Han havde lyst hår og brune øjne. De var mørkebrune så de ikke lignede has elver forme med blå øjne. Han var højerer end corkin. Han vaar af det man kalder den ariske race. Han så så på Safira og spurgte kongen med herremands stemmen " gør det nået hvis jeg tager en dans med den yderst smukke dame" Han kiggede så over på safira.









((( han har anderledes tøj på men hans ansigt er det samme bare pænerer. Ballet! Lord_Renin_by_treijim )))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:25

Safira rødmede på kommando, noget hun var ganske god til, og bøjede hovedet i stedet for at neje. hun vinkede den anden pige væk og nærmede sig smilende og med rolige skridt. hun havde ellers håbet at Corkin ville byde hende ud, men det var vel hip som hap i denne situation. ((not))
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:28

Corkin kiggede sig over skulderen.
Arr, Safira, hende skulle han jo danse med.
Indeni smilte han skævt "Nej" sagde han "vi ses vel senere".
"Jeg præsentere dig lige".
Han gik over til Safira med hastige skridt "Hvis de tilladeR" sagde han og kiggede på damen ved siden af Safira.
Hun kiggede op og blev helt forfjamsket ved synet af Corkin "Se..se..selvfølgelig" sagde hun, det virkede re tmeget som om det var hendes mand der bestemte.
Hun trak sig væk.
Corkin smilte til Safira "Fyren derovre ved danse, med dig" sagde han så og vendte blikket mod Veneur "han siger han er ny hertug over et af grænseområderne, hans navn er Eragonith, og..Safira" sagde han idet han begyndte at gå over mod Veneur "jeg tager næste dans".
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Ballet! Left_bar_bleue100/100Ballet! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:35

Veneur stod helt stille i hans form som herremand. Han havde bare bukket til corkin svar til Corkins svar til veneurs spørgsmål. Han stod bare stlle og han kunne godt se at han vik blikke på ham fordi han stod ud fordi han var høj lys håret og bruen øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:38

Safira sendte Corkin et hurtigt smil og rakte den unge Eragonith sin hånd. på en måde gjorde han hende urolig. måske var det noget med hans holdning. han så på en måde ud til at være forkert placeret mellem alle de damer, der kiggede langt efter ham. han kom nok lige fra kampene, sagde hun til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:42

Corkin smilte og satte sig på en stol tæt på.
Han betragtede Veneur og Safira.
Hvordan mon den nye dansede?
Og hvordan mon Safira dansede med ham?
Det var helt mænd bød damerne op til dans men alligevel kunne Corkin ikkelade hver med at føle et stik af ærgelse ove rikke at være kommet først.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Ballet! Left_bar_bleue100/100Ballet! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:45

Veneur tog imod hendes hånd. Han begyndte så at danse med hende. Hna havde øvet sig meget og det kunne ses. Han trænnede altid en uge før han skulle nået g så var det hele tiden. Han dansede som en normal herregårds mand dansede med en kvinde. Men han gjorde sig ikke fuldstændig op. Han vidste at dette var den lette del af en dans. Han var højerer end hende hvilket fik ham ti lat gå en lille smule ned i kæ , men uden at ødelægge dansen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:53

han dansede godt, bemærkede hun glædeligt overrasket og fulgte fint med ham. hun havde selv fået timer, siden hun var fem, så der var ingen problemer. så var der lige kniven, der daksede irriterende mod hendes lår og knæhaser. det var ulideligt varmt, for inden under kjolen havde hun et par tætsiddende mandebukser. det havde krævet lidt af hvert at få dem. mon Eragon var bevæbnet?
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 7:58

Corkin sad bare og så på.
Den dansede godt begge to.
Heldigt salen var så stor.
En damebød Corkin op til dens men han takkede nej.
Det var et af privilegierne ved at være konge, han kunne sig enej til den slags.
Safira skulle foreksempel sige ja til ham Eragon.
Corkins øjne hvilede stadig på de to.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Ballet! Left_bar_bleue100/100Ballet! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 8:04

Veneur fik det til at se ud som om han faldte. Han væltede ind over safira men fik oprettet balnce, men han havde dog mærket hendes knive med det ene ben. Han hviskede i hendes ører med hans normale stemme " du er bevæbnet godt det er jeg også, jeg sagde jo at nogen vil altid holde øje med dig og bare rolig, jeg gør dig ikke nået, før du har gjort nået mod oprørne" Han sgade så til Corkin efter at have rejst sig op helt "jeg tror at hun skal danse med dig, det er dog dig, der fortjner hendes første dans og ikke mig, så det må du undksylde, men jeg skal gå på det lille hus" Veneur gik så forbi corkin og sagde til ham i hvisken med sin normale stemme "husker du mig, han findes ikke, jeg sværger ikek troskab, men jeg holder øje med jer begge"
Han forsvandt så i mængden og var fuldstændig væk, troede de, men han var i mygge form og sad helt oppe i luften og holdte øje med de to, uden at blive set eller dræb fordi de ikke kunne nå ham, og det var næsten umuligt at opdage ham.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeTors 25 Sep - 23:54

*Veneur* tænkte han *selvfølgelig*.
Fyren havde vundet første slag, og danset med Safira, men alligevel kunne Corkin ikke lade hver med at have en smule respekt for ham.
Det var godt gjort.
Og selvom Corkin vidste at Veneur var der, og måske fortalte de ttil andre, kunne Veneur jo faktisk godt være fusvundet allerede nu.
Corkin rejste sig og gik ud til Safira.
Han kiggede på hende "Veneur" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeFre 26 Sep - 1:42

Safiras ansigt var blegt og skræmt. hun var lige ved at græde.
"kan man forhindre formskiftere i at skifte form?"
spurgte hun stille, da hun tog Corkins hånd. indvendig rystede hun af skræk, og var hele tiden lige ved at vende sig, for at se, om nogen holdt øje med dem.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitimeFre 26 Sep - 1:47

Corkin nikkede "Senere" hviskede han så.
"Kan jeg have denne dans?" sagde han så i normalt stemmeleje.
"Det vil blive emget svært for ham at gøre dig noget når der er adelige og vagter overalt, desuden er jeg da et..Undskyld udtrykke..Mere værdigfuldt gidsel, jeg sidder jo trods alt på magten" han hviskede stadig.
Han koncentrerede sig faktisk ikke rigtig om dansen.
Han dansede bare, godt, rigtig godt.
Selvom han havd ehadet det dengang var han blevet lært op til at danse siden han var meget lille.
Hans mor tvang ham, ja traditionen tvang ham sådan set også.
Han dansede godt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ballet! Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ballet!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» tilbage fra ballet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Paladset-
Gå til: