Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Ballet! - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Ballet! - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Ballet! - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Ballet! - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Ballet! - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Ballet! - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Ballet! - Page 2 Vote_lcapBallet! - Page 2 Voting_barBallet! - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
Ballet! - Page 2 Vote_lcapBallet! - Page 2 Voting_barBallet! - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
Ballet! - Page 2 Vote_lcapBallet! - Page 2 Voting_barBallet! - Page 2 Vote_rcap 
Green
Ballet! - Page 2 Vote_lcapBallet! - Page 2 Voting_barBallet! - Page 2 Vote_rcap 
Era
Ballet! - Page 2 Vote_lcapBallet! - Page 2 Voting_barBallet! - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
Ballet! - Page 2 Vote_lcapBallet! - Page 2 Voting_barBallet! - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
Ballet! - Page 2 Vote_lcapBallet! - Page 2 Voting_barBallet! - Page 2 Vote_rcap 
Ann
Ballet! - Page 2 Vote_lcapBallet! - Page 2 Voting_barBallet! - Page 2 Vote_rcap 
Misel
Ballet! - Page 2 Vote_lcapBallet! - Page 2 Voting_barBallet! - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
Ballet! - Page 2 Vote_lcapBallet! - Page 2 Voting_barBallet! - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Ballet!

Go down 
+2
Veneur
Corkin
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 1:52

hendes skuldre rystede. formskifteren var den usete, og han kunne i princippet være alle. hun forsøgte at danse med, men hun havde svært ved at tænke på noget, og selv om hendes trin var perfekte, var hun bange for at kokse i det.
*skift emne skift emne!*
skreg hendes hoved.
*du kan ikke tåle at tænke på det. skift emne.*
"hvad... med Haldonir?"
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 1:56

Corkin var faktisk ret forbavset over at hun bare hoppede videre til et andet emne men besluttede at følge med.
"Han..øhm" Corkin rynkede brynene "jeg har faktisk ikke set ham, men han burde dukke op...han sagde jo han kom".
Corkin var vandt til at have fjender, det kunne ikke betale sig at lede efter ham her, han kunne være væk eller være en myg på en væg.
Corkin var faktisk ved at udtænke en plan.
En ærefyldt kamp, uden snyd, bare ganske enkelt at udfordre fyrens ære og så vind eove rham i sværdkamp, måske bruge snyd måske ikke, Corkin kæmpede jo godt, virkelig godt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 1:59

"Tror jeg må sidde ned..."
hviskede Safira, der blev mere og mere bleg. en enkelt dråbe sved perlede ned over hendes hals.
"jeg har det ikke så godt."
hun følte sig helt rundt på gulvet og mat i benene. hendes skuldre rystede stadig let.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 2:03

Corkin tog hendes hånd og førte hende ind i den tomme spisesal hvor gæsterne om en halv times tid skulle spise.
Han lukkede døren efter sig og førte hende op på dne magelige tronstol.
Han lagde en hånd på hendes pande og kiggede trist på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 2:13

tårer begyndte uden advarsel at løbe ned over hendes kinder. hun snøftede og støttede hovedet i hænderne.
"jeg er bare så bange..."
græd hun stille. hun gjorde intet for at stoppe tårerne, der bare blev ved med at komme. de plettede hendes kjole og strimede hendes blege ansigt. han havde vidst hun var bevæbnet. han havde ikke overvejet, hvor meget bøvl hun ville få med skørterne hvis hun skulle trække blank, men han havde set det. hun havde begået alt for mange fejl, det vidste hun nu. det var alt for let at udgive sig for en anden. på en måde måtte skiftningen forhindres. Haldonir måtte vide noget om den slags, for han havde jo ikke så lidt kendskab til fængselsvæsnet. hun snøftede igen og kiggede op.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 7:42

Corkin holdt hendes hovede ind til sig.
"Der findes en måde at stoppe både magi og formskiftning, to forskellige slags haslsbånd, hvis du kan få sådan et om halsen på en formskifter og kilkke det i, er det stort set umuligt at få det af uden nøglen og man mister evnen til at skifte form".
Indtil for nylig havde Corkin slet ikke været klar over hvor mange følelser Safira egentlig have inde bag facaden.
Han havd esådan en lyst til at hjælpe hende uden helt at vide hvordan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 7:50

hun snøftede ind mod hans skulder, men det var rart at han var der og passede på hende. hvis hun kunne skaffe sådan et halsbånd, behøvede hun måske ikke være bange mere. hun sank noget og ledte kort efter et af sine utallige lommetørklæder, før hun opgav og bare trykkede sig stille ind i hans favn.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 7:55

Han hold tom hende og kyssede hendes pande.
"Hvis han virkelig ønskede at dræbe os" hviskede Corkin ind i hendes øre men shna stadig holdt om hende "hvorfor har han så ikke gjort det?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 8:02

Safira blev ligesom lidt mindre i hans favn. hun havde sine egne tanker om lige netop det, men hun lod ikke andre få kendskaber til dem. hvis formskifteren slog Corkin ihjel, ville landet gå amok, med mindre Haldonir var på pletten med det samme, og det var veneur nok ikke ligefrem interesseret i. og hvis han ønskede at afpresse nogen, var truslen om kongemord ganske god. og han kunne vel få Corkin til alt med hendes hjælp.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 8:06

Corkin viste det ikke men han var faktisk også selv en smule bange for Veneur.
Fyren kom og gik som han ville.
Han var faktisk en farlig fjende.
"Jeg er ked af det Safira" sagde han så "men jeg må altså tilbage til festen, eller s bliver de andre bare urolige".
Han kyssede hende igen.
Inden han slap hende.
"Vil du med eller vil du hellere op på dit værelse?".
Corkin havd en ide om at hun fulgte med, men hun skulle da hvae valget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 8:09

"jeg går op og lægger mig..."
sagde hun lavt og tørrede sine øjne.
"bare sig at jeg blev dårlig under dansen... "
hun sukkede og rejste sig. hun aede hans hånd, før hun vendte om og gik ud gennem en lille dør bag et tungt forhæng.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 8:11

Han kiggede rimelig længe efter hende.
Så vendte han sig om og gik ind til festen igen.
Da han kom ind fik han stillede nogle spørgsmål.
Han forklarede at han havde fulgt Safira ud, hvilket jo faktisk også var rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 0:33

Safira nåede op på sit værelse og krøb sammen på sin seng med et lille snøft. en tjenestepige kom ind.
"Jamen frue..?((hun er frue, fordi hun har været gift. faktisk er hun enkefrue.)) er de ikke nede til festen?"
spurgte hun undrende, og safira fik taget sig sammen til at smile blegt. hun vidste ikke hvad pigen lavede hendes værelse, men det betød ikke så meget nu.
"jeg blev bare utilpas."
pigen nikkede forstående.
"går de så derned igen?"
spurgte hun lidt efter.
"Nej... jeg... lægger mig for i aften."
pigen nikkede langsomt og forlod hende så. da døren var lukket og fodtrinnene døde, begyndte Safira at græde stille. fornemmelsen af at blive overvåget klingede stille af, og pludselig føltes det store rum tomt og trist uden nogen andre at snakke med. sådan havde hun haft det før, men det forbløffede hende altid. hun tog en tung samling af forskellige dokumenter på sengebordet og begyndte at bladre. hun læste et par sider og mærkede den gamle panikblandede sorg trykke hårdt om hendes luftrør. hun hulkede utrøsteligt ned over bogens uskyldigt hvide sider.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 6:05

Corkin smilte til alle folk og dansede, fordi det var gode manere, med de mange damer der spurgte ham.
"Så er der mad!" lød kokkens råb og gæsterne begyndte at gå ind i den vældige spisesal.
Corkin satte sig på den høje tronstol og ventede på maden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 7:48

Safira havde fundet en lille pen og begyndte at skrive en lille smule. det var ikke arbejde, men bare et par korte sætninger i hendes egne personlige dagbog, som hun vogtede over som en vred hønemor. siderne blev plettede af tårer, og blækket flød ud og dryppede ned på hendes kjole.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 7:51

Corkin sad og stirrede ud i luften mens han fraværende spiste sin mad og besvarede spørgsmål.
Da middagen var færdig og folk så småt begyndte at rejse sig gik Corkin ubemærket op til Safira.
Han smilte skævt og bankede på hendes dør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 7:55

Safira sprang op og forsøgte at få sin stemme til at lyde normal. det lykkedes næsten.
"H-hvem der?"
den lette dirren kunne ikke fjernes helt, men hun forsøgte virkelig. hun tørrede febrilsk sine øjne med lommetørklædet. forsøgte at gøre det alt for synlige usynligt igen, men det lykkedes kun delvist.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 7:57

//Npc'en Dasa//

Dasa kom op ad trappen til værelset. Hun var fulgt efter kongen, for at se hvad han skulle. Hun nejede dybt da hun kom derop.
"Sir? De forlod festen, er der noget jeg kan hjælpe Dem med?" spurgte hun underdanigt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 7:57

Corkin drjede om og så på tjeneren uden at rødme eller vise nogen tegn på nervøsitet.
"Jeg ville bare tjekke til Safira" sagde han "hun har det vidst ikke så godt".
Han smilte til hende "Gå nu ned og mor dig" sagde han så "jeg kommer nok lige om lidt".
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 8:01

"Er der noget jeg kan gøre for fruen?" spurgte Dasa, stadig med et ydmygt tonefald. "Altså ikke for at blande mig."
Hun ville gerne finde ud af hvad der foregik mellem de to.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 8:05

"Det tror jeg ikke" svarede Corkin "hun er vist lidt oppe at køre".
Hvis denne tjenestepige var som de fleste andre ville hun gå ned nu.
Corkin, landets konge, havde fortalt hend ehun ikke kunne hjælpe, så var det vel sådan?
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 8:08

"Javel, sir," sagde hun. Det var ingen nytte til at sætte sig op mod ham, ellers ville han blive mistænksom. "De må endelig sige til, sir."
Hun nejede, og forsvandt ned ad trappen. Hun gik ud i køkkenet, tog en bakke med forfriskninger og gik ind i salen for at byde folk dem, mens hun opsnappede almindelig hofsladder rundt omkring.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 8:11

Corkin kiggede lidt efter hende indtil han var ret sikker på hun var væk.
Så bankede han igen "Det er Corkin" sagde han dæmpet "må jeg komme ind?".
Safira virkede bange.
Mon Veneur vidste hvad han gjorde?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 8:17

"nej..."
hulkede hun dæmpet, men hun fortrød det straks og åbnede døren. hun så sikkert forfærdelig ud, men det var der ikke noget at gøre ved.
"kom ind..."
snøftede hun og fortrød at hun ikke havde lagt dagbogen væk.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Sep - 8:20

Han lagde hovedet på skrå og omfavnede hende.
Så lukkede han døren bag sig.
"Åh, min tøs" mumlede han stille.
Han kunne ikke forvente andet end en lussing for sådan en bemærkning, han var kongelig, men Safira så ikke umiddelbart ud til at kunne farew op over denslags detaljer lige nu.
Han kyssede hende.
Ønskede han kunne hjælpe hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ballet! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet!   Ballet! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ballet!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» tilbage fra ballet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Paladset-
Gå til: