Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
klippen. Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
klippen. Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
klippen. Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
klippen. Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
klippen. Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
klippen. Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
klippen. Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
klippen. Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
klippen. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
klippen. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
klippen. Vote_lcapklippen. Voting_barklippen. Vote_rcap 
Edith Ember
klippen. Vote_lcapklippen. Voting_barklippen. Vote_rcap 
Amylia
klippen. Vote_lcapklippen. Voting_barklippen. Vote_rcap 
Green
klippen. Vote_lcapklippen. Voting_barklippen. Vote_rcap 
Era
klippen. Vote_lcapklippen. Voting_barklippen. Vote_rcap 
Eleonora
klippen. Vote_lcapklippen. Voting_barklippen. Vote_rcap 
Veneur
klippen. Vote_lcapklippen. Voting_barklippen. Vote_rcap 
Ann
klippen. Vote_lcapklippen. Voting_barklippen. Vote_rcap 
Misel
klippen. Vote_lcapklippen. Voting_barklippen. Vote_rcap 
Iljana
klippen. Vote_lcapklippen. Voting_barklippen. Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 klippen.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: klippen.   klippen. Icon_minitimeMan 20 Okt - 6:46

Måne og Nagi dukkede frem i et tæt krat i en lys dal et sted i den store jagtskov. stjernerne var tændt, men der var mørkt omkring dem. Måne banede sig uden videre omtanke frem gennem krattet og helt ned i bunden af dalen. en lille iskold bjergbæk kom flydende ned i dalen og lyste i den store tiltagende månes stråler. hun vadede ud i den og gik op ad strømmen. hun bemærkede ikke de skarpe sten på bunden, frydede sig bare over friheden. det forekom hende at de ((okay?)) havde gået i uendelig lang tid, før de nåede et sted, hvor bækken blev en bred mørk dam. højt højt oppe fra faldt bækken og ramte og brød vandspejlet med en sprød lyd. Måne gik op af vandet. på begge sider af dammen var der fladt og græsbegroet. store rønnetræer klatrede op af klippevæggen, der ellers kun var begroet med mos. hun gik over til det sted, hvor klippen var glattest. den virkede mørk, men syntes også at spejle stjernerne. alligevel var der noget, der var forkert. der var flere stjerner på væggen end på himmelen, og nogen af dem lyste stærkt. månens var ikke med. hun strejfede et par af stjernerne med håndryggen, næsten som om det var en gammel ven. en for en gik de ud, men pludselig lyste de igen stærkt. hendes stemme var samme tone som vandet, der faldt og faldt og faldt, og alligevel skar den tydeligt igennem alt. venlig og betaget lød det.
"hvad ville du gøre her?"
hun kiggede et øjeblik på ham, og så ud over vandet.
"hvis du ikke kendte mig?"
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 0:27

"undersøge stesdet for magi fordi der er klar en magisk kraft lige her og så ville jeg ndersøge mine muligheder for at kunne komme frem og tilbage mellem stedet2 sagde han til hende med en vurderende men stadig undrende stemmelefe. Han fulgte bare hendes skridt. han så også her og regnede nu ud af det var herfra hun vade fået måne stenen, men han sagde nået til det. Han kunne føle magien og det føltes rat og venligt, det var som hele stedet lavede en slags venlig magi som flød ind i ham og så blev erstattet afandet magi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 1:24

hun så på.
"du kunne ikke have svaret bedre."
hun lod igen hånden glide over den glatte væg. stenen begyndte at synke tilbage. en stor mørk port blev tydelig. visne blade blev blæst ud af mørket i et koldt pust og raslede omkring deres fødder. Måne kiggede på igen på ham.
"Mange der var dygtigere end dig ville have forsøgt at åbne porten, og man ved aldrig, hvad der er bag en dør vel? mange er blevet dræbt af at slippe større kræfter fri, end de kunne holde."
hun gik ind i det sorte hul foran dem, og hendes hud syntes at lyse svagt et øjeblik, før striber af lys strøg ud på væggene og oplyste rummet i et mønster af blå streger rummet var stort og meget højloftet. der gik lang tid, før de lysende striber nåede ned i den anden ende.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 1:30

"ja man skal passe på hvad man gør i sin søgen efter magt og kræft derfor må je sige at værer heldig jeg gjorde ikke lige som dem som slap kræfter så stærke af de blev dræbt" sagde han til hende ærligt han kunen sagtens farer op ved ahn blev fornærmet mebn når han var i nærheden af måne vilel han ikke gører nået så dumt så han tog det roligt så godt han kunne og han fulgte bare med hende. Han mærkede også skindet lyse et kort stykke tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 1:40

hun fortsatte gennem salen. i den anden ende var der et mørkt område, der havde nogenlunde form som en dør. da hun skubbede til den svingede den let op, og deres skygger blev kastet langt tilbage i rummet af faklerne, der hang på væggen langs en trappe, der snoede sig op og op. Måne fortsatte ufortrødent og stoppede først ved trappens top. hun skubbede til endnu en dør og da den gik op var det en tør lugt af gamle bøger, der mødte dem. det var et stort cirkelrundt rum med en kuppel som tag. månen og stjernerne kiggede ned gennem store felter med blå og grønt og gennemsigtigt glasmosaik. der var tre døre i værelset og ellers var hver centimeter af væggen dækket af bøger eller flasker og tørrede blomster. hun sukkede stille og betaget.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 1:44

Nagi forsatte bare med at følge efter hende. Hna sgade ikke nået til de forskellige ting, men han blev dog fasineret af alle de ting. Han kendte godt den lugt de kom til, der var jo lugten af bøger. det var derfra han havde fundet ideen til hans egen slags magi som på en måde ikke havde nogle begrænsinger i magiens omfang kun magikeren havde et opfang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 1:52

i midten af rummet var der stablet bøger op. de havde ikke kunnet være i de stopfyldte reoler, og mod dem havde Måne aldrig haft lyst til at bruge magi. også langs væggene stod der bøger, og et sted var et gammelt mahognibord klemt ind. hun følte pludselig trang til at sidde der mellem tørrede roser og tunge bøger og bare nyde at hun var tilbage. men hun viste det ikke. hun gjorde tegn mod den ene dør.
"der er badeværelse og hvad man ellers skal bruge... bag den anden er der et lille køkken og nogen tomme rum med udsigt over dalen. vælg dig et..."
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 1:58

"skal jeg nok og så det er tid til studering og øvelse" sagde han med alvor i sin stemme. Han vidste godt at studeringen normalt var den lette del og øvelses delen var den del der kunne slå en ihjel hvis man gjorde nået alt for galt og det ville han ikke have.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 2:06

hun nikkede langsomt.
".. vi starter nu."
hun samlede en tørret blomst op fra gulvet. bladene faldt glidende mod jorden, og hun fulgte dem et øjeblik fasineret med blikket. så så hun igen op og direkte på ham. selv om hun ikke rigtig havde nogen pupil, var det let at se.
"hvordan bruger du bedst magi? altså... al magi er en slags magi... ren magi søger altid noget eller nogen at blive brugt igennem... sværd? ild? jorden eller ens muskler. alt. jeg har det let med sten og stjerner. og planter."
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 2:08

"jeg ved det ikek helt jeg lært kun to måder da jeg blev opdraget symbol og tale som en, men symbol slipper jeg for at lave på gurnd af min tatovering/mærke det andt var den magi jeg var god til stav magi, jeg har aldrig prøvet andre" sgade han til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 2:16

"man skal jo starte et sted... hvad vil du helst? skabe ting eller lære brugen af kampmagi?"
hun kiggede rundt. hun havde haft en stav engang. hvad havde hun mon gjort af den? den var vist endt på bålet, for det var Nathan, der havde skåret den til hende.
"må jeg se den tatovering?"
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 2:24

Nagi tog så det ene ærme op så hans tatovering/mærke var fuldstændig fri og synlig for måne. Hna ventede bare på at hvad hun sagde til hende og så sagde han til hende ikke "jeg eved det heller ikke, kamp magi er det jeg er met vant til og det er også derfor jeg har trænnet min krop, men jeg ved selv at det ikke er mit stærkeste punkt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 2:36

hun strejfede hans underarm med en finger og mødte hans øjne.
"det er en stor gave, du har fået der... "
mumlede hun, mens hun tænkte over hans svar.
"det er dit eget valg. lyst og evner følges ikke altid ad."
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 2:52

"den gave er jeg også rigtig glad for" sgade ha ntil hjende først. Han tænkte sig så lidt og sgade så "hvad vilel du tro at jeg har størst poteniale i" han ville hører hendes svar for han havde allerede selv en lille ide om hvad han kunne gører
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 3:42

hun kneb øjnene sammen.
"måske kamp og det vil så indebære at du lærer at heale... men den åndelige verden er også en mulighed, og det vil blive meget lettere for dig at rejse over store afstande, når du har din gave... eller spejlmagi..."
hun trak på skuldrene.
"det er dig, der er herre over dine handlinger."
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 3:46

"jeg tror at jeg blander de to ting og gør så kamp er i få sekund hvor jeg bruger kamp og derefter går tilbage og kan bruge dne åndelige til at forsvinde, jeg tror at det vil få kaldenavnet teleportationskamp eller Telekamp" sagde han til hende. Han havde valgt et af de ledige rum til at sove i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 3:53

Måne så på ham og tøvede. hun mente at de talte forbi hinanden, men det var ikke til at vide.
"du vil altså kæmpe og så forsvinde... men det er ikke via den åndelige vej. den åndelige vej vil føre dig til skyggelandet... og så vil din krop være forsvarsløs.."
forklarede hun stille og tænksomt.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 4:00

"ah jeg misforstod det det var udelukkende, jeg troede at man kunne gå igennem åndeverdenen med sin krop og sjæl men okay så skal jeg tænke lidt mere over det" sagde han til hende, i forhold til hans alder var han klogerer end en hel del og så var han ok til stategi, hvilket også kunne hjælpe ham, men han var stadig på samme niveau når det var normalt og han var lige kommet til at lave en lille misforståelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 4:07

"det kan du også, men så kan man ikke komme tilbage til vores verden igen."
hun lod blikket glide opad mod de blå mosaikmønstre.
"der burde være et par sværd her et sted..."
hun gik over til den største bogbunke og begyndte at flytte lidt på dem. hun rakte en flad trækasse frem mod ham.
"hold lige den."
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 4:13

Han tog imod trækassen og sagde så "hvad hvis man gjorde det muligt at komem begge steder plus at man gjorde så man kunne teleporter sig hen til det sted man ser eller kan huske, selvom man så skal passe grundigt på ikke at ende i et træ"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 4:22

"du mener hvis man kunne komme kropsligt tilbage fra åndeverdnen?"
spurgte hun. hun var vandt til at koble helt af, når andre talte. hun havde været sammen med orker for længe. alt deres snøvlen og grynten havde fået hende til at blive langsom og tøvende. hun rystede den skræmmende tanke af sig og trak endnu en aflang trækasse frem.
"se her..."
hun åbnede den og trak et langt sværd ud af sin bløde indpakning.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 4:24

"ja hvis man kunne det på frem og tilbage eller anden måde benytte solens stråler til at kunne bevæge sig med lysets hastighed plus min trænning til kamp ville værer en god ide" sagde ahn. Han stillede den ene trækasse fra sig og så så på sværdet og kunen se at det var godt lavet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 4:32

"du er ude på vildspor. i den åndelige verden er der ikke tid eller rum eller hastighed. det er der til gengæld, hvis du rejser i vores verden med magi. så vil du kunne være et sted og så et andet, helt uden tidsforeskel. forudsat at man gør det rigtigt selvfølgelig. det du gjorde gennem spejlet var jo ikke gennem den åndelige verden. det var via magien, men du forblev i de levenes verden."
sagde hun.

((har Nagi sit eget sværd?))
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 4:40

"Jeg mente også de levendes verden at man benyttede lysets hastihed, men tilgengæld når ma skal rejse langt gør det i åndeverden og kome tilbage fre åndeverdenen med både krop og sjælp men jeg vrølede undskylder mesterinde" sagde han til hende med et buk bagefter. Han ville hvertfald værer på den rigtige side at månes venne fjende liste selvom hun ikek har en, men det var sådan han mente med det


((((ja men han har det ikke med, han er jo trænner sig i kmap selvom han ikke er den bedste han er kun middel))))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitimeTirs 21 Okt - 4:45

"Måne."
rettede hun tankeløst. hun var vandt til at folk bukkede for hende, men hun kunne ikke vænne sig til, at de ikke kaldte hende hendes rigtige navn.
"det gør ikke noget. kig i kassen."
((du vælger selv våben.))
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





klippen. Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
klippen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Jagtskoven-
Gå til: