Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
klippen. - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
klippen. - Page 3 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
klippen. - Page 3 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
klippen. - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
klippen. - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
klippen. - Page 3 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
klippen. - Page 3 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
klippen. - Page 3 Vote_lcapklippen. - Page 3 Voting_barklippen. - Page 3 Vote_rcap 
Edith Ember
klippen. - Page 3 Vote_lcapklippen. - Page 3 Voting_barklippen. - Page 3 Vote_rcap 
Amylia
klippen. - Page 3 Vote_lcapklippen. - Page 3 Voting_barklippen. - Page 3 Vote_rcap 
Green
klippen. - Page 3 Vote_lcapklippen. - Page 3 Voting_barklippen. - Page 3 Vote_rcap 
Era
klippen. - Page 3 Vote_lcapklippen. - Page 3 Voting_barklippen. - Page 3 Vote_rcap 
Eleonora
klippen. - Page 3 Vote_lcapklippen. - Page 3 Voting_barklippen. - Page 3 Vote_rcap 
Veneur
klippen. - Page 3 Vote_lcapklippen. - Page 3 Voting_barklippen. - Page 3 Vote_rcap 
Ann
klippen. - Page 3 Vote_lcapklippen. - Page 3 Voting_barklippen. - Page 3 Vote_rcap 
Misel
klippen. - Page 3 Vote_lcapklippen. - Page 3 Voting_barklippen. - Page 3 Vote_rcap 
Iljana
klippen. - Page 3 Vote_lcapklippen. - Page 3 Voting_barklippen. - Page 3 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 klippen.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Okt - 3:40

((Jeg ved det kære venner, men jeg forstod ikke, hvorfor han skrev det... det lød bare underligt.))

"nej.."
hvæsede måne og skubbede Nagi til siden.
"nej nej nej... hvad har jeg gjort?"
hun satte sig ned med et bump og trak nathans livløse krop ind til sig. hun havde troet han var usårlig. hun forstod det ikke. det var bare et lille hug med et sværd. ikke noget at råbe hurra for. det var endda hende, der havde slået efter ham, og hun havde ikke brugt ret mange kræfter. og alligevel var det gået galt. hun forstod det ikke, og mens hun strøg sin hånd forsigtigt ned over den blodige skjorte helede såret. ((okay?))
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Okt - 3:55

"Måne slap af han er ikke død bevidstløs ved jeg siden han har en puls" sagde Nagi mens han tog pulsen på Nathan. Han rejste sig op og gik hen og læste i en bog om healings formularer. Han prøvede på at finde en god en som han kunen bnruge nu og i fremtiden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Okt - 4:19

"nej..."
sagde hun stille, for han forstod det ikke.
"nej... han er alt for stærk.. det var ikke bare slaget.. "
hun mumlede lidt usammenhængende og blodpletten syntes at svinde. så var skjorten bare hel og ren og hvid(eller en anden farve) igen, som om den aldrig havde været plettet. hun måtte have brugt magi ubevidst. eller han havde ikke brugt magi. måske for at kunne følge efter dem. hun kendte jo hans evner, men alligevel. havde det været hende havde nagi bare brækket foden ved sammenstødet og sværdet var nok havnet på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Okt - 6:02

Natha åbnede øjnene og kigged eop i hendes "Drømmer jeg?" spurgte han så "hvordan slog du mig ud, jeg plejer da godt at kunne holde til den slags..?".
Han havde en dunrende hovedpine men ellers kunne han kun mærke at han lå tæt op af Måne uden yderligere smerter.
Hvordan ahvde hun slået ham ud, måske havde han ikke noget at få sin magi emd sig igen, efter at have forfulgt dem.
Eller havde hun brugt magi?
Han vidste jo godt selv at han var meget stærk, fantastisk magiker faktisk, der var sket noget, noget han ikke kunne forklare.
Men selvom hun healede ham følte han sig ikke frisk.
Han kiggede ikke øjeblik op på hende med et smil bag de korte skægstubbe, så gled hans øjne atter i og han gled over i bevidstløsheden, for anden gang på den aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Okt - 6:07

"Nathan? NATHAN DIT DUMME SVIN VÅGN SÅ OP"
først hviskede hun, og så råbte hun, men bekymringen var lige tydelig. hun rystede hans skuldre ret voldsomt uden synlig reaktion. hun var et øjeblik lige ved at græde af både vrede og bekymring, men så tænkte hun på Nagi. hun fandt kontrol over sin stemme og fik roligt sagt:
"Hvis han bare lader som om han er syg, så blir jeg SÅ gal..."
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Okt - 6:16

"lad mig lige komme til jeg fandt faktisk nået" sagde han. Han vidste at det kunne lykkedes hvis han fokuserede sig ordenligt. Han satte sig foran Nathan lukekde øjne og sagde mens han holdte sine hænder rettet mod ham "Permissum ullus vulnus utriusque in quod foris quoque veneficus ones in vir meus magister ledo per mucro huic veneficus locus" der kom et slags mærkeligt lys , dte var ikek lyst ikke mørk, men heller ikke grå. healingen begyndte. Det ville tage nogle kræfter men det kunen lykkes




(((det betyder Let any wounds both in and outside also the magic ones on the man my teacher hit with the sword in this magical place))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Okt - 6:23

måne lagde en hånd på nagis overarm. det var farligt for en, der ikke var faglært at kaste sig ud i uafprøvet magi. det var lettere, hvis nogen, der kendte faget, fulgte med. han ville også kunne bruge af hendes magi. fordi en del af den havde været tøjret så længe havde hun næsten et uopbrugeligt lager. det var bare et spørgsmål om hvor meget hendes krop kunne tåle at holde på. hendes åndelige del skulle nok kunne klare det.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Okt - 6:30

Nagi kunne det godt selv en smule, det gik hvertfald overraskende nok også uden nogle fejl. Han var bare fokuseret for det var hans skyld så han skulle også sørge for at det blev gjort op så han var kvit med Nathan og han var glad for at måne var klar til at hjælpe ham hvis det skulle værer på vej til at gå dårligt
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Okt - 7:30

Natha hostede og vågnede atter op.
"Den anden drøm var nu noget kønnere" bemærkede han tørt idet han kiggede op idet han kiggede op i Nagis ansigt.
Han hostede igen og puffede Nagi væk "Tak for hjælpen...knægt" mumlede han så.
Han prøvede at rejse sig, men faldt med det samme, så han blev nød til at støtte sig til et bord.
Han kiggede på Måne "Hvad gjorde du?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Okt - 7:40

"tror faktisk ikek at det var hende men mig" sagde han lidt ærligt mens han tog sig til hovedet. han vidste ikke lige hvad der var sket, em ndet kunne jo værer ham fordi de to andre havde meget mere styr på deres evner og at stedet her var fyldt op med magi havde måske forvirret Nagi krop til at bruge magi. Sådan tænkte nagi at det kunen være sket men der var også andre foreklaringer
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeLør 25 Okt - 2:48

"I så fald" sagde Natha idet han gled ned i en stol nær Måne "er du meget heldig, at du overleede".
Han tog sig et øjeblik til hovedet "Sådan en kraftig energiudladning, fra en der ikke har lært mere end du har, ville i langt de fleste tilfælde tage livet af personen, der brugte kræften..." han sad stille et øjeblik "og personen der var offer for den" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeLør 25 Okt - 5:22

måne blev siddende på gulvet og rystede pludselig kort på hovedet uden at sige noget. hun havde sine egne teorier, men hun holdt dem for sig selv. Måske havde han ret, men på den anden side var det usansyneligt, at hans kræfter ville vise sig på den særegnede måde. det ville have været muligt, hvis der havde været kropslig kontakt, men ellers?
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeLør 25 Okt - 6:43

"det er lidt mærkeligt det er sikekrt mig der kom til det, jeg må have brugt måne og hendes sværd til at skabe en slags kædeffekt eller kan det værer måne som har alt for meget maig til hendes krop eller dig som har for lidt" sagde han mens han tænkte. Der var mange ting alle tre kunne have gjort det og kommet til at gører Nathan nået. Nagi gik over til måne og sagde/spurgte måne "undskyld hvis det var mig der kom til at skade Nathan sådan, men jeg ville ikke have at han skadede dig fordi jeg stadig skylder dig den tjeneste og er du okay måne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeLør 25 Okt - 7:17

"ja... jeg har det fint... men men... nej."
hun slog ud med hænderne. det var ikke ham, der havde ført sværdet. hun havde ikke været mødt modstand. hverken kød eller knogle eller hud. hun rejste sig op og glattede sin kjole. så smilede hun blegt og roligt.
"du er tilgivet... "
sagde hun og gik over til Nathan.
"hvad var det du ville sige?"
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Okt - 6:35

"Ikke noget...aligevel" der krusede et svagt smil på hans læber, han dog undertrykte.
"Jeg vil gerne snakke med dig senere, men ligenu vil jeg egentlig bare gerne se hvordan i to træner".
Han hostede og tørrede sig over panden.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Okt - 7:14

"lige nu var det med hvilket slags magi passer mig bedst" sgade han roligt til nathan men elllers svarede han ham ikke med at de havde været på vej til at træne indtil han kom og afbryd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Okt - 9:32

månes ansigt blev mere hårdt.
"kampmagi..."
mumlede hun lavt.
"Der bliver alt for mange løse ender, hvis man ikke gør det rigtigt."
hun havde fundet et spejl og stod nu og studerede sig selv. sværdet lå nu på gulvet foran hende.
"du vil øge din hastighed og din slagstyrke, men det kan komme dig til skade."
hun satte sig ned på en stol ved det store bord.
"kampmagi, nagi, er lige så meget forsvar som angreb og omvendt. hvis du også vil rejse fra sted til sted, må du være sikker på at kende verden. helt og fuldt. det kan gøres gennem spejle eller vand. desto mere, du ved om dine modstandere, desto bedre bliver du. magiske amuletter skal du kende til, før du angriber."
hun holdt hans øjne fast mens hun talte.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Okt - 6:33

Natha havde faktisk ikke regnet med at hun abre ville alde ham se på, men det passede ham aldeles glimrende.
Han trak sig ind i et mørk hjørne og hev hætten ned i panden.
Hvad var der sket?
Natha frygtede at Måne havde for emge tkraft opsparet, at der ingenting skulle til for at hun slog ihjel.
Han frygtede faktisk at hun var så stærk han han måtte hjælpe hende, for at hun kunne hold epå sin magi, for at hun ikek sprang jorden i luften.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Okt - 8:14

Nagi lyttede efter her eneste ord hun sagde og prøvede så på at lagre det i hans hukommelses så det var nået at det han lettest kunen huske når han skulle huske hendes ord. Han så bare på hende og lyttede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Okt - 8:39

"du skal tænke før du taler og handler, og du må aldrig lade din vrede løbe af med dig."
han så ud til at følge med. det skulle han også gerne. det var det grundlæggende. hun havde selv måttet finde ud af det.
"Du må aldrig vise frygt eller svaghed, når du virkelig er bange eller svag."
det irriterede hende, at nathan sad der. men på en måde gjorde det ikke så meget. hun ville i hvert fald ikke lade sig gå på. hun ville ikke vise svaghed.
"Du må respektere et nederlag og lære af dine fejl. hvad ville du gøre, hvis det var valget mellem døden og overgivelse?"
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Okt - 8:51

"det kommer an på hvad jeg gør de for i normal kamp overgivelses men hvis jeg gjorde det for at redde nogen jeg holder kært så død" sagde han til hende med ro i stemmen mens han lyttede efter havd hun sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Okt - 9:07

"godt."
hun målte ham med øjnene. på en måde kunne han godt være en yngre bror.
"Det er vigtigt, at du ikke glemmer dine mål. sørg altid for at idealerne er det stærkeste, for ellers mister du dig selv."
hun sænkede hovedet et øjeblik, mens hun tænkte.
"du siger bare til, hvis du bliver træt af alt det teoretiske og hellere vil igang med det praktiske... eller hvis du bliver træt i det hele taget... "
det sidste blev tilføjet lidt tænksomt. måske havde han nogen helt andre søvnvaner.
"nå ja... du skal også lære healende magi..."
usårlighed skulle han ikke lege med endnu. man endte som regel med at brænde fingrene eller det der var værre, når man legede med magi, der gjorde en så meget stærkere, end man egentlig var.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Okt - 0:38

Natha kiggede på.
Lyttede til Månes ord og så hendes læber bevæge sig.
Han smilte svagt bag hættens mørke og trak en lille håndbog om grundlæggende lysmagi, hen til sig.
Det her var i sandhed at skatkammer, for sande troldmænd.
Han slog op i bogen og studere de smukke bogstaver.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Okt - 2:48

Nagi hørte efter det først og sagde så til det med det teoretiske "bare roligt det gør mig ikke træt og ja jeg tror også at jeg får brug for det" han så rundt i lokalet efter bøger om grundlæggende yhealings magi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Okt - 5:08

"kig i reolen med katten."
hun holdt hans øjne fast et øjeblik endnu.
"anden vigtig regel. lad være med at pille ved noget, du ikke ved hvad er."
på en af de højeste reoler sad en gråstripet kat. dens pels var helt indspundet i spindelvæv, mens dens røde øjne fulgte vagtsomt med i, hvad der skete i rummet.
"healende magi er ikke bare teorividen. det skal prøves i praksis."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





klippen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
klippen.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Jagtskoven-
Gå til: