Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
klippen. - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
klippen. - Page 5 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
klippen. - Page 5 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
klippen. - Page 5 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
klippen. - Page 5 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
klippen. - Page 5 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
klippen. - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
klippen. - Page 5 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
klippen. - Page 5 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
klippen. - Page 5 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
klippen. - Page 5 Vote_lcapklippen. - Page 5 Voting_barklippen. - Page 5 Vote_rcap 
Edith Ember
klippen. - Page 5 Vote_lcapklippen. - Page 5 Voting_barklippen. - Page 5 Vote_rcap 
Amylia
klippen. - Page 5 Vote_lcapklippen. - Page 5 Voting_barklippen. - Page 5 Vote_rcap 
Green
klippen. - Page 5 Vote_lcapklippen. - Page 5 Voting_barklippen. - Page 5 Vote_rcap 
Era
klippen. - Page 5 Vote_lcapklippen. - Page 5 Voting_barklippen. - Page 5 Vote_rcap 
Eleonora
klippen. - Page 5 Vote_lcapklippen. - Page 5 Voting_barklippen. - Page 5 Vote_rcap 
Veneur
klippen. - Page 5 Vote_lcapklippen. - Page 5 Voting_barklippen. - Page 5 Vote_rcap 
Ann
klippen. - Page 5 Vote_lcapklippen. - Page 5 Voting_barklippen. - Page 5 Vote_rcap 
Misel
klippen. - Page 5 Vote_lcapklippen. - Page 5 Voting_barklippen. - Page 5 Vote_rcap 
Iljana
klippen. - Page 5 Vote_lcapklippen. - Page 5 Voting_barklippen. - Page 5 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 klippen.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeTirs 18 Nov - 1:38

man kunne hører en falde udenfor fordi der havde været nået i vejen og at hans sai´er havde sat sig fast, men man kunne straks hører en rejse sig igen og begynde at træne viderer.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 23 Nov - 8:32

Natha nikkede "Jeg husker godt hvorfor du sad der" sagde han med mere rolig stemme end han havde håbet på "men det va rikke på grund af Grook, eller Corkin, det var på grund af en dum knægt der ville have guld".
Natha overvejde om det gav mening, et splitsekund så mødte han Månes blik, med ro og beslutsomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 23 Nov - 9:04

hendes øjne blev smalle lysende sprækker. så blev lyset pludselig brudt og en tårer trillede ned over hendes kind. den satte sig i hendes hår. hun bøjede hovedet. han virkede pludselig højere end hende. det havde han været så længe hun kunne huske. lyden af den hårde træning fik hende til at tænke på sig selv i den alder. hun havde været helt anderledes og alligevel på nøjagtig samme måde, sikker på sig selv. endnu en tårer trak et svagt selvlysende spor ned over hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 23 Nov - 10:18

Man kunen hører en person som sagd til sig selv "kom nu Nagi, jeg skal mestrer dem her inden i overmorgen, så jeg kan gå viderer med at træne det her med magi." Han trænnede så viderer, man kune hører skridt og så ikek, skridt og så ikke.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeFre 28 Nov - 8:27

Natha kiggede på hende, ubeslutsom for første gang den aften.
Han vidste ikke om han skulle grine eller græde.
"Måne" sagde han langsomt "Det behøver ikke være sådan her..".
Han lænte sig frem mod hende "jeg elsker dig" det kom som en hæs hvisken, men alligevel tydeligt og klart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeFre 28 Nov - 8:31

hun snøftede og trak sig lidt væk. for hun havde jo holdt så meget af ham. hun havde tilbedt ham som en gud, som solen og stjernerne. men han havde altid været kold og fattet og havde byttet hende for penge. hendes skuldre hang let og hun havde på en måde lyst til at overgive sig og holde om ham.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeFre 28 Nov - 8:37

Han kiggede på hende, nu med en kølig mine igen "jeg kan godt forstå dig" sagde han så lidt trist "jeg forspildte min chance, du vil genre have at jeg forsvinder, ikke?".
Han kiggede på hende, vidste ikke rigtig hvad han håbede hun ville svare.
Han havde jo solgt hende, hun havde ret til at hade ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeFre 28 Nov - 8:53

"du er bare ligeglad?"
nu græd hun åbenlyst. hun skammede sig ikke over det, som hun ville have gjort for tolv timer siden. hun lagde armene om sig selv og virkede pludselig uhyggelig spinkel og benet.
"forstår du det slet ikke?"
hun støttede sig til væggen og havde det, som om hendes ben ikke ville bære hende.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeLør 29 Nov - 7:04

Han kiggede på hende "nej" sagde han så "jeg forstår dig faktsik ikke, du hader mig da, ikke også?".
Hna kiggede forvirret på hende, så gik han frem mod hende.
Han havde mest af alt lyst til at holde om hende og trøste hende, men han tvang sig selv til at genvinde koncentrationen.
Så lænte han sig frem mod hende og kiggede hende i øjenene "ikke?" spurgte han så igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 0:54

hun tørrede sine øjne.
"ville ønske, at jeg vidste det..."
sagde hun grådkvalt og satte sig tungt ned op af væggen. hendes øjne var mørke nu og lignede alle andres øjne. hun skjulte sit ansigt i sine hænderne og sukkede dybt. han skabte kun kaos. nu havde hun også en elev, og hvad skulle hun stille op med ham? Grook skulle bare slås ihjel, og så ville hun væk fra denne verden. sådan havde hendes plan da været før. men ikke nu. hvordan skulle hun kunne væve en syttenårig dreng ind i en plan, der sandsynligvis ville føre hende ind i elvernes dybeste skove, hvor der ikke længere var nogen andre levende væsner, der levede, og hvor elverne kun søgte hen, når de ventede på at dø eller forgå. og så var der ham. kunne hun leve med mindet om alle de drømme han havde knust engang.
"hvordan skulle jeg dog kunne hade dig, når jeg holder så meget af dig?"
hviskede hun hæst.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 1:07

Man kunne hører en træne viderer med de sai´er som han havde fået, Man kunne høre en blive en smule forpustet af al den trænning, men alligevel forsatte han med at trænne for at blive stærkerer.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 5:02

Natha kiggede på hende, overrasket over den forholdsvist pludselige omvæltning.
Han gik hen og kiggede ned på hende, så satte han sig på hug, og kyssede hende blidt på munden "tag det roligt" hviskede han mens han førte en hånd frem imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 5:56

hun blev siddende ganske stille med bøjet hoved, indtil han kyssede hende. så kiggede hun forsigtigt op. under de lange øjenvipper var hendes øjne store ogmørke og alvorlige, men de lyste ikke længere af de magiske kræfter, der lurede under overfladen. som om noget i hende var faldet til ro eller slukket af hendes tårer.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 6:25

"Jeg er glad for at jeg ved det" hviskede han "at du faktisk godt kan lide mig på bunden".
Han kiggede dybt ind i hendes øjne "det var en fejl at binde dig" sagde han så "og jeg ved godt at de sidste år ikke ahr vret rare for dig, men det var jo derfor jeg kom".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 6:33

hun tørrede sine øjne igen og strakte forsigtigt, halvt som i drømme en hånd frem og strøg ham over kinden.
"tolv år er lang tid..."
hviskede hun og begyndte igen at græde. han havde forandret sig meget, men slet ikke alligevel, og det virkede på en måde næsten som en skræmmende kensgerning, at hun aldrig rigtig syntes, hun havde kendt ham så dårligt som nu.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 6:37

"Ja" sagde han, mens han langsomt tog hendes hånd "men ejg er oprigtigt ked af det".
Han så et øjeblik fortvivlet ud "jeg ved ikke hvad man siger, når man har spærret en troldkvinde inde i tolv år".
Han blinkede for at genvinde fatningen, og kiggede så på hende igen, vidste ikke rigtig hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 7:06

"sådan ikke meget mere" sgade nagi til sig selv, han hoppede tit, han trænende kunen man kalrt hører, men det ville kræve mere af ham at trænne hele tiden, som han havde tænkt sig indtil han mestrede sai´erne, så han kunen bruge dem i kamp, fordi han ikke havde kunen det da han begyndte en kamp mod Nathan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 7:57

"jeg ved det godt..."
sagde hun stille.
"Det sagde du lige fra det første..."
hun klemte læberne lidt sammen. hun havde troet på ham, men det havde ikke været nok. det var det stadig ikke, sagde noget inden i hendes hjerte. hun havde ønsket ham død længe, og hvorfor slog hun ham ikke bare ihjel og blev fri? var hun blevet svag? hun lyttede ikke til oprøret, der døde langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 8:17

"Gå ind og sov på det" sagde han så "jeg skal nok blive her og vente på Nagi".
Han rejste sig og satte sig ved bordet med en tyk bog "du har brug for søvn".
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 8:23

"nagi trænnede viderer så godt han kunne , han var ved at nå det, men det var også efter en rigtig instensiv trænning uden pauser næsten og det ville også gå godt, hvis han forsatte med at træne sådan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 8:33

hun rejste sig og gik ind i gennem en dør, der ellers havde været skjult af en bogreol. det lignede hende ikke at være træt så tidligt, men det var hun denne nat. mørket i hendes eget værelse var koldt og uimodtageligt for varme. det var sådan hun havde det bedst lige i øjeblikket, blev hun klar over, da hun strejfede de tynde gardiner foran vinduet. de holdt alt sollys ude, men aldrig natten. hun klædte om til den natkjole, der lå i den tunge dragkiste. enhver anden ville have troet, at den lugtede dårligt af kælder og mug, men hun vidste bedre. alt her var magisk, selv tiden, og ingenting i værelset tog skade af at være urørt i tusind år, så hvorfor skulle natkjolen tage skade af tolv år i en kiste?
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 23:44

Natha blinkede træt og bladrede i den tykke bog, den var skrevet for omkring titusind år siden, og havde kun undgået tidens tand, pga. magi.
Der stod ting i den, som nogle troldmænd ville give hvad som helst for at få.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5711
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeMan 1 Dec - 0:37

Nagi kom ned til det slags bolig som de var i efter tre timer han var fuldstændig beskidt, men han tog sig ikek af det., det kunen vaskes, og dte kunen han godt selv gøre, men hans muskler var fuldstændig ømem, efter de 6 timers trænning han havde trænnet emd sai´erne uafbrudt, bare for at kunen bruge dem en lille smule. Han gik over af mod et sted, hvor han havde følt en magisk skjult indagng, det var ikke der ved Måne, men en anden indgang skjult, af en mur, han gik så igennem der efter at have vendt sig om og sagde "du kan godt gå ind til hende, eller finde dig et rum, kan se at du er træt" Han gik så derind, det var en normal seng, med en lilel reol, et klædeskab og ikke mere, det var også nok til ham.
Tilbage til toppen Go down
Nathan




Antal indlæg : 108
Points : 5706
Reputation : 0
Registration date : 06/10/08

klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeTirs 2 Dec - 7:53

Da Nagi passerede Natha, sørgede den han for at Nagi, ikke gik ind i Månes rum.
Så bøjede han sig atter over sin bog og læste videre.
Han ahvde engang for længe siden foræret denne bog til Måne, det var faktisk underligt den ikke var blevet brændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitimeOns 3 Dec - 6:39

der var koldt i månes værelse. nattens bløde lys flakkede over væggene og glitrede i rimfrosten, der sad på vægge og gulv. hendes spinkle skuldre glitrede også af frost, som om hun lyste. det gjorde hun ganske givet også. svage blå stråler sprang frem under hendes halvt lukkede øjenlåg, men hun var et helt andet sted. hendes hånd lå på spejlet under puden, og hendes drømme var uafhængige af tiden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





klippen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: klippen.   klippen. - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
klippen.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Jagtskoven-
Gå til: