Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcapHistorie... Endnu uden navn! Voting_barHistorie... Endnu uden navn! Vote_rcap 
Edith Ember
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcapHistorie... Endnu uden navn! Voting_barHistorie... Endnu uden navn! Vote_rcap 
Amylia
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcapHistorie... Endnu uden navn! Voting_barHistorie... Endnu uden navn! Vote_rcap 
Green
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcapHistorie... Endnu uden navn! Voting_barHistorie... Endnu uden navn! Vote_rcap 
Era
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcapHistorie... Endnu uden navn! Voting_barHistorie... Endnu uden navn! Vote_rcap 
Eleonora
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcapHistorie... Endnu uden navn! Voting_barHistorie... Endnu uden navn! Vote_rcap 
Veneur
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcapHistorie... Endnu uden navn! Voting_barHistorie... Endnu uden navn! Vote_rcap 
Ann
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcapHistorie... Endnu uden navn! Voting_barHistorie... Endnu uden navn! Vote_rcap 
Misel
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcapHistorie... Endnu uden navn! Voting_barHistorie... Endnu uden navn! Vote_rcap 
Iljana
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcapHistorie... Endnu uden navn! Voting_barHistorie... Endnu uden navn! Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Historie... Endnu uden navn!

Go down 
3 deltagere

Skal jeg fortsætte den?
Ja!!!
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcap100%Historie... Endnu uden navn! Vote_rcap
 100% [ 7 ]
Nej!
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcap0%Historie... Endnu uden navn! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Jeg er ligeglad!!!
Historie... Endnu uden navn! Vote_lcap0%Historie... Endnu uden navn! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 7
 

ForfatterBesked
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14887
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 28
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Historie... Endnu uden navn! Left_bar_bleue100/100Historie... Endnu uden navn! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Historie... Endnu uden navn! Empty
IndlægEmne: Historie... Endnu uden navn!   Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeSøn 9 Nov - 20:55

En gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammel historie!

1. Den nye pige

Hun var smuk.
Utrolig smuk.
Den nye pige der gik der sammen med de andre. Hun hed Bella og var lige startet i min klasse. Hun havde langt lyst hår, små blå øjne, en fin lille næse og en flot mund, ja hun var simpelt hen fantastisk. Også sad hun endda ved siden af mig! Jeg var lykkelig.
”Hej” sagde hun. Jeg havde været så optaget af min tankestrøm at jeg slet ikke opdagede at hun kom hen mod mig.
”Ehh… he-hej” fremstammede jeg.
”Skal vi følges hjem efter skole?” spurgte hun ”Jeg bor ikke så langt fra dig”.
”De-det kan vi godt” jeg nærmest boblede af lykke.
”Det er så en aftale” hørte jeg hendes smukke stemme sige.

Hele næste time sad jeg og drømte om hende, og hørte over hovedet ikke hvad læren sagde. Heldigvis fortalte hun bare historie, så hun opdagede ikke at mine tanker var et helt andet sted.
Det var forfærdeligt at måtte vente så længe, men jeg trøstede mig med, hvor fantastisk Bella dog var.

Endelig ringede klokken og vi fik lov at gå. Jeg pakkede hurtigt mine ting sammen og tog tasken på ryggen. Jeg ventede lidt på Bella, og vi gik ud sammen.
På turen hjem spurgte hun mig om vi ikke skulle følges til og fra skole hver dag. Og jeg fik fremstammet, at det kunne vi godt.

Da jeg kom hjem, var jeg så glad, at jeg straks løb ind på mit værelse og hoppede op i sengen. *Hver dag* tænkte jeg *Hver dag*.



2. Portalen

”Nå der er du” sagde hun glad og begyndte at gå.
Jeg fulgte efter hende og kom op på siden af hende. Efter at vi havde gået i lidt tid, spurgte hun pludselig:
”Hvad skal du efter skole?”
*Hvad?* tænkte jeg *hvad vil hun nu*.
”Ikke noget” svarede jeg spændt, og fortsatte med at gå.
”Vil du med mig hjem?” fortsatte hun.
Jeg smilede, det var fantastisk. Jeg opdagede at hun ventede på et svar, og sagde glad:
”Det vil jeg meget gerne”.
*Med hende hjem, med hende hjem!* tænkte jeg glad.

Da vi nåede skolen gik vi op og fandt vores klasselokale. Jeg satte mig ned og hørte hende hviske:
”Kun seks timer før vi får fri, kun seks timer”. Hendes stemme, og det faktum at hun havde ret, gjorde at jeg overlevede alle timerne.

”Hvor bor du?” spurgte jeg interesseret, da vi var på vej hjem.
”Vi skal til venstre her, og så er vi der” svarede hun og drejede, jeg fulgte hende.
Pludselig kunne jeg se hendes hus, det var kæmpestort. Væggene var byget af gamle mørke bjælker, og taget var i en mat rød farve. Det så meget dystert og gammeldags ud.
Jeg stod længe udenfor og måbede, og hun grinte:
”Vil du ikke med ind og se det?”.
Jeg fulgte hende ind, og opdagede at huset også var mærkeligt gammeldags indenfor. Der hang lysekroner overalt, og i et af rummene var der et stort og gammelt piano.
Hun viste mig op på hendes værelse, og der så jeg noget der var lidt mere normalt. Hun havde plakater på væggene, og et stort stereoanlæg. Ovre i hjørnet stod et lille fjernsyn.
”Jeg skal lige ned og snakke med mine forældre, du kan bare sætte dig i min seng og vente” sagde hun venligt.
Jeg satte mig ned og kiggede lidt mere rundt omkring, væggene var malet i en mild lilla farve, og over sofaen var der to sorte sækkestole. Gulvet var lyserødt med en masse lilla prikker. Ja, alt i alt lignede det et rigtigt pigeværelse.
Disse tanker fløj i gennem mit hovedet, indtil hun åbnede døren og sagde:
”Følg med mig, der er noget vi skal vise dig”.
Jeg fulgte med hende, og hun trak mig ind i et rum, hvor der kun var et klædeskab i mørk eg.


Jeg har nogle idéer:

*En anden verden

*Et kloster

*En ruin

*En halskæde som han får med tilbage


Selvfølgelig må i MEGET gerne give ris og ros!!!
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5849
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Historie... Endnu uden navn! Empty
IndlægEmne: Sv: Historie... Endnu uden navn!   Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeSøn 9 Nov - 21:33

Jeg synes den er god, og jeg vil da gerne høre mere.
Så...kom med det Chris.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14887
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 28
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Historie... Endnu uden navn! Left_bar_bleue100/100Historie... Endnu uden navn! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Historie... Endnu uden navn! Empty
IndlægEmne: Sv: Historie... Endnu uden navn!   Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeSøn 9 Nov - 21:43

Jeg skal lige høre andres mening!
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7261
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Historie... Endnu uden navn! Left_bar_bleue100/100Historie... Endnu uden navn! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Historie... Endnu uden navn! Empty
IndlægEmne: Sv: Historie... Endnu uden navn!   Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:01

Den er rigtig god n_n En anden verden, tak xD
I lidt konstruktiv kritik ville jeg måske gerne have en lidt længere indledning? Det med Bella er meget lige på, at pludselig skal de følges hjem fra skole. Men stadig vil jeg sige at den er rigtig god :D
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14887
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 28
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Historie... Endnu uden navn! Left_bar_bleue100/100Historie... Endnu uden navn! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Historie... Endnu uden navn! Empty
IndlægEmne: Sv: Historie... Endnu uden navn!   Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:06

Jeg ved det godt, gad bare ikke skrive mere dengang! Og så kan jeg ikke lide at skrive i nutiden! xD
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7261
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Historie... Endnu uden navn! Left_bar_bleue100/100Historie... Endnu uden navn! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Historie... Endnu uden navn! Empty
IndlægEmne: Sv: Historie... Endnu uden navn!   Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:14

Kender det godt xD
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14887
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 28
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Historie... Endnu uden navn! Left_bar_bleue100/100Historie... Endnu uden navn! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Historie... Endnu uden navn! Empty
IndlægEmne: Sv: Historie... Endnu uden navn!   Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:20

^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Historie... Endnu uden navn! Empty
IndlægEmne: Sv: Historie... Endnu uden navn!   Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:48

fed historie xD

rigtig sød... sys du ska fortsætte og så.. en portal gennem tiden... eller til et steampunkunivers *savle*
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14887
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 28
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Historie... Endnu uden navn! Left_bar_bleue100/100Historie... Endnu uden navn! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Historie... Endnu uden navn! Empty
IndlægEmne: Sv: Historie... Endnu uden navn!   Historie... Endnu uden navn! Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:59

Jeg har faktisk idéen til det meste, og det bliver ikke noget med punk! xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Historie... Endnu uden navn! Empty
IndlægEmne: Sv: Historie... Endnu uden navn!   Historie... Endnu uden navn! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Historie... Endnu uden navn!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flyve historie
» Historie... workshop?
» En stor kanon - endnu en lille novelle.
» BESKRIVELSE: Mus, digitalt!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Galleri-
Gå til: