Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Månedansen - Page 9 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Månedansen - Page 9 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Månedansen - Page 9 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Månedansen - Page 9 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Månedansen - Page 9 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Månedansen - Page 9 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Månedansen - Page 9 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Månedansen - Page 9 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Månedansen - Page 9 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Månedansen - Page 9 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Månedansen - Page 9 Vote_lcapMånedansen - Page 9 Voting_barMånedansen - Page 9 Vote_rcap 
Edith Ember
Månedansen - Page 9 Vote_lcapMånedansen - Page 9 Voting_barMånedansen - Page 9 Vote_rcap 
Amylia
Månedansen - Page 9 Vote_lcapMånedansen - Page 9 Voting_barMånedansen - Page 9 Vote_rcap 
Green
Månedansen - Page 9 Vote_lcapMånedansen - Page 9 Voting_barMånedansen - Page 9 Vote_rcap 
Era
Månedansen - Page 9 Vote_lcapMånedansen - Page 9 Voting_barMånedansen - Page 9 Vote_rcap 
Eleonora
Månedansen - Page 9 Vote_lcapMånedansen - Page 9 Voting_barMånedansen - Page 9 Vote_rcap 
Veneur
Månedansen - Page 9 Vote_lcapMånedansen - Page 9 Voting_barMånedansen - Page 9 Vote_rcap 
Ann
Månedansen - Page 9 Vote_lcapMånedansen - Page 9 Voting_barMånedansen - Page 9 Vote_rcap 
Misel
Månedansen - Page 9 Vote_lcapMånedansen - Page 9 Voting_barMånedansen - Page 9 Vote_rcap 
Iljana
Månedansen - Page 9 Vote_lcapMånedansen - Page 9 Voting_barMånedansen - Page 9 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Månedansen

Go down 
+12
Bala Youngblood
Cashmir
Nippon
Era
Drame
reves
Alastor
Ann
Mirajane
Dave Oll Declairé
Veneur
Eleonora
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeLør 28 Feb - 7:24

"Elinor du skal da ikke være genert præsenter dig selv for en ham, som man burde gøre i din position og sæt dig hvis du har brug for det, du skal nemlig ikke bekymrer dig, tre formskiftere og en elver med magi mod en ridder som er alt for let at gøre vred og han burde lade være med at være så aggresiv, i krig er det en dårlig, men god evne, god til at gå bersærk og dæbe en del, men den gør også så du næsten er hundrede procent sikker på at dø sagde han til hende og satte sig ned ved siden af hende. Han havde lyst til at forvandle sig til sin fugleform eller andre af sine former, men han lod være og blev i elverform. Han ventede så på at elinor satte sig ned. Han havde stadig et lille smil på læben over at hun var så genert.
Tilbage til toppen Go down
Xaphan

Xaphan


Antal indlæg : 12
Points : 5565
Reputation : 0
Registration date : 24/02/09
Age : 36
Geografisk sted : The Dark Side.

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeLør 28 Feb - 8:23

Jack bukkede elegant foran Ellinor. "Hvilke smukt navn, Frk. Winslow." Han tøvede lidt med rettede sig atter op igen og lagde mærke til hendes undring. Det var hans øje hun havde fået øje på, hvilken skam i livet havde han dog ikke selv over dette øje. "Jeg kunne ikke lade vær med at bemærke dit blik mod mit underlige øje, min kære Frk." Hans hænder var slanke og elegant og lod sin pegefinger stryge hen over sin kind på siden hvor øjet var. Han vendte blikket mod Veneur og bukkede. "Godaften Hr. De skal skam ikke takke mig. Jeg havde blot fri og ville ikke have min yderst sjælende fridag spoleret af en mand i rustning." Han rettede sig atter op og rakte hånden frem. Hans hænder var beklædt med sorte silkehansker. Et koldt og beroligende smil bredte sig over hans blege mund. Hans stemme havde ikke forandret sig og heller ikke hans øjne. De var begge lige så kolde og rolige som de altid havde været. Jack vidste udemærket godt at Raiden befandt sig i nærheden. Sådan noget var ikke svært at finde ud af. Og slet ikke når man engang jagtede sin egen art. Han vidste hvilken skikkelse han havde og hvor han sad. Han gjorde ikke mere ud af det og satte sig op af træet bag sig med et ledt støn af nydelse og afslappenhed.
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6864
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeLør 28 Feb - 8:59

Hun så forvirret ned på Veneur der nu havde sat sig og bedt hende om samme, derefter så hun målrettet op på Jack der også havde sat sig ned *Hans øje? Nej.. hmm... det var vel specielt, men forklarligt? Hvorfor stolede Veneur på ham? Kendte de hinanden? Havde reddet dem - Jack var kommet og stoppede det ved sin indbrydelse, men ikke andet?* Hun besluttede at lægge tankerne fra sig et øjeblik og i stedet bekymre sig om det der var omkring hende, hun så på Veneurs smilende ansigt, hendes generthed igen, det var det han morede sig over. Han var afslappet - det måtte hun også være så, eller i hvert fald se sådan ud, men det var svært. Ganske stille og lydløst satte hun sig ned, ved siden af Veneur men ikke langt fra Jack heller. "Det er ikke Deres øje der bekymre mig Hr." Svaret var til Jack og sagte. Besværet sank hun en klump og blinkede nervøst med øjnene, hun pillede fraværende ved en tot hår og så stille ned i sit skød. I øjenkrogen holdt hun stadig øje med Jack, alle hans elegante bevægelser og bekymringer, men hans kolde blik afslørede intet og det gjorde hende nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5701
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeLør 28 Feb - 19:33

Raiden drejede hovedet let på skrå, så bare ned på dem. De virkede lettere afslappede, som om de kendte hinanden. Men på en eller anden måde kunne han ikke rigtig få det til at passe i sit hoved. Han sukkede let og tænkte "Nå hva' pokker...", hvorefter at han spredte de blanke ravnevinger og lod sig falde ud over grenens kant. I et styrtdyk fløj han mod dem og landede elegant på benene, dog i menneskeform. Han smilede først lidt akavet til dem, hvorefter smilet forvandledes til en grimasse. Tågen.. Det dunkede i hans hoved, som hvis en hammer slå til og han famlede efter noget at stå op af.. Han hadede den pokkers bivirkning... Svimmelheden tog over og det meste blev efterhånden hvidt for hans blik, men han var ikke bange, han havde prøvet det så mange gange før...
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeLør 28 Feb - 21:54

"nå men jeg har et spørgsmål. hvad laver i to dog her i dene skov på sådan et tidspunkt som det er nju, og hvorfor skulle den ridder også lige komme, jeg må åbenbart til at have den samtale med de ridderer desvære, tror jeg ikke at det går godt" sagde han til jack til at starte med, hvor efter han både talte til jack ham selv. Han stolede ikke på jack af netop hans øjne som ikke afslørede ham, han var afslappet i det, men det var nok fordi han ville se om han kunen gøre en helt speciel ting, samtidig med at han lige lagde så planer i hovedet om hvad han kunne gøre.
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6864
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeSøn 1 Mar - 4:05

Den fornemmelse Ellinor havde haft af at nogen eller noget var i nærheden, blev nu stærkere og da ravnen landede ikke så langt fra dem, men i skikkelse af et menneske, sprang hun forskrækket op. *Det er dine dårlige nerver* Mindede hun sig selv om, og så undersøgende og nervøst på den nye person. *Tåget? Hvad mener han? Er han syg?* De mange mennesker bekymrede hende og gjorde hende nervøs. Et øjeblik betragtede hun den nyankomne, men rettede derefter blikket mod Veneur, hun nikkede langsomt til ham med et alvorligt udtryk i øjnene. Inderst inde brød hun sin hjerne med hvordan han i al verden ville tale dem til fornuft, i hendes øjne var dette umuligt. Men han var vant til den slags svære arbejde, og et sted, var hun sikker på at det nok skulle lykkes ham.

Hendes ellers så blege kinder, var blevet en anelse rødere af den pludselige forskrækkelse og hun tog sig forlegent til ansigtet og så stille væk. Jack var stadig et mysterium som hun ikke kunne løse, og ligeså den nye person, *Jeg må have lidt luft mens Veneur taler med dem, bare lidt* En lille bevægelse udgjorde et tegn til Veneur om at hun snart kom igen og at han ikke skulle følge efter, men bare finde ud af hvad han kunne. Hun sendte et sidste sigende blik til Jack og derefter Raiden for at måle dem med øjnene, så gik hun lidt væk, hen i skyggen af nogle træer bag de tre mænd, hvor hun ikke kunne ses for krat.

Hun fulgte lydløst en lille sti bag nogle buske og lod den højre håndflade, stryge nogle enkelte planters toppe. Dybe indåndinger fulgte, og hun lukkede afslappende øjnene stille i.
Tilbage til toppen Go down
Xaphan

Xaphan


Antal indlæg : 12
Points : 5565
Reputation : 0
Registration date : 24/02/09
Age : 36
Geografisk sted : The Dark Side.

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeSøn 1 Mar - 4:18

Jack rejste sig op og bukkede atter for dem. "Undskyld mig." Han rettede sig op og så efter Ellinor. Han tøvede lidt med valgte at gå efter hende. Han stod nu et stykke væk fra hende. "Undskyld mig, kære Frk." Han stemme havde forandret sig nu hvor han ikke vær sammen med så mange personer. Hans blik havde også ændret sig og var nu ikke det samme kølige blik. Hans øjne var nu et spejl ind i hans åbne sjæl og de så mere venlige og blide ud. Man måtte jo heller ikke se alt for barsk ud overfor en kvinde.
Tilbage til toppen Go down
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5701
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeSøn 1 Mar - 5:31

Han tog sig til hovedet og missede med øjnene, da han atter så i farver. Han rettede sig op og rømmede sig akavet. ,, Bivirkning.." mumlede han en smule forlegent til elvermanden (hvilket han stadig tror Veneur er ..) og så derefter over mod stedet, hvor formskifteren og elverkvinden var forsvundet hen. Hvad sker der nu?
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeSøn 1 Mar - 6:41

"ah må jeg gætte du er ikke vant til at bruge dne form, jeg har også tit den følelse hvis jeg ikke har været i formen på det seneste, så derofr skal man bare have en dag hvor han tager tid til at gøre så at tågen ikke er der eller er lille, men ahhh dejligt nu hvor ham ridderen ikke er her, så kan jeg blive til den form jeg har haft så stor trang ti lat forvandle mig ti, men jeg må nok vente med at flyve" sagde han til Raiden hvorefter han kort forvandlede sig til fugle formen, han rettede vingerne ud og det, men han fløj ikke væk af netop grunden med elinor, men han var klar til at forvandle sig og beskytte hende hvis hun havde brug for hjælp.
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6864
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeSøn 1 Mar - 11:18

I en hurtig og flydende bevægelse, trak Ellinor hånden til sig og vendte sig mod Jack. En smule overrasket, faldt hun nærmest over ordene "Und..undskyld, j..ja hvad?" Hun tog sig undskyldende til brystet, så ned i jorden og rømmede sig. En spinkel arm og hånd, rakte ud efter en af de små egetræer der stod i nærheden, at støtte sig op ad. Hun fik balancen igen og rettede så blikket op mod Jack igen, slap træet og tvang sig selv til at se knapt så mut ud.
Hans øjne var bløde og fangende, trods det lilla, lidt specielle øje, men det var en charme som han kunne prise sig lykkelig for at have. En verden åbnede sig for øjnene af hende, hans verden, fantastisk og anderledes.

Hun rystede kort på hovedet, han havde holdt hendes blik fast, *For længe? For intenst?* Han var anderledes og det fascinerede hende dybt, men det var mindst lige så skræmmende. Hun tog sig forvirret til hovedet og slog blikket ned, "J..jeg øhmm.. undskyld" Langsomt sænkede hun hænderne igen og så bekymret og nærmest træt på ham.

Hun kunne ikke længere høre Veneur- og Raidens stemmer, de var for langt væk til at kunne høres. Fuglene sang befriende omkring dem og lettede lidt af den stille stemning.
Tilbage til toppen Go down
Bala Youngblood

Bala Youngblood


Antal indlæg : 87
Points : 5828
Reputation : 1
Registration date : 17/02/09

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeMan 2 Mar - 1:51

Bala som var redt et stykke fra dem, var nu stoppet. Han faldt lysløst ned ved sin hest, og begyndte at tænke på den vrede der pludselig var kommet op i ham. Han kunne stadig hører hvad de sagde, men han var for træt efter de stor anstrengelser han havde gjort for at kontrolere sin vrede. *Knægten havde sat spørgsmålstegn ved min ære* tænkte han. Han havde aldrig været forbi lignende ting før. Folk var kloge nok til at tale pænt til en tempelridder. *Hvad ville min mester havde gjort? Hvad vil han forventer at jeg skal gør* Bala følte en pludselig svaghed.
Sværdet havde gjort hvad dettes herre havde beordrede det til. Og nu var det på vej mod der hvor han lå på knæ. Det så at han lå i mørke, så dennes runer begyndt at lyse svagt, men det var nok.



// Bare hvis der er nogen der læser seddlen mens jeg ikke er op//

'jeg ved bedre en' all hvem I er' stod der, sproget var ikke helt til at forstå. Det lignede elvisk, men det var meget gamelt. Nogle af ordene var ikke på elvisk.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeMan 2 Mar - 6:01

Amon som var på sin normal vandretur i skoven, hørte nogen lyde. *Sikkert børn der leger i skoven* tænkte han. Men hans stærkere sanser fortalt ham mere end blot om fred og ro. Der var en stærk lugt af metal. *Er børn begyndt at lege med jern legetøj?* tænkte han, og smilede ved tanken. Han lod fingerne lave nogle små tegn, man ville ikke lægge mærke til at hans finger bevæget sig. Han havde som altid sit kolde, afslappet smil på læberne. Han stak hånden ned i en af de mange lommer, og tog noget pulver op. Han gnid lidt på det. Det begyndt at sende et sødt duft ud i luften, resten af pulveret kastede han blot ned ved sine fødder, hvorefter han lod lidt vand falde af håndfladen. "Det skal nok begynde at lugte godt i skoven." sagde tilfreds til sig selv. Han kunne stadig hører stemmerne, så han gik bare videre.
Tilbage til toppen Go down
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5701
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeMan 2 Mar - 18:24

Raiden så vurderende på Veneur. "Så han er altså ikke en elver... Men en formskifter" tænkte han og sagde så: "Nej, sådan fungerer det ikke med mig... Sådan her har det altid været, og tro mig, jeg er ikke glad for det... Tågen ... Det er en bivirkning jeg er født med... Ser du, jeg er ikke 100% formskifter" Han smilede svagt til ham og så så efter de to andre.. Hvad lavede de?
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeMan 2 Mar - 19:27

"ah du er en halv formskifter så, så kan jeg forstå det" sagde han og forvandlede sig igen til elver formen. han gik så hen af hvor Bala havde lagt sedlen, han gik hen og læste den, il det der stod der på, kunne han godt forstå sammenhængen, selvom nogle af ordene kunne han ikke forstå. han tænkte lidt til sig selv *hmm hvis du vidste hvem vi var, hvorfor kunne du så ikke genkende en oprørsleder eller en som er højt rangeret deri, jeg tror ikek at du vidste helt hvem vi var, tempel ridder fra syd*
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeMan 2 Mar - 20:40

Amon var ikke så langt fra lyden nu. Han prøvede ikke at skjule det larm der udlystes når han træder på de tøre blade. *Hvad mon de laver* tænkte Amon. "Hvem der" sagde han med sin afslappet, rolig og glad stemme. Tanken om at de er børn forsvandt, da stemmerne blev tyddeligere. De talt ihvertfald elvisk, det var han sten sikker på.
Tilbage til toppen Go down
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5701
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeTirs 3 Mar - 1:47

// Det er Ellinor og Jack der snakker elvisk - Veneur kan også elvisk, men bruger det ikke lige nu ^^

Raiden så betragtede på formskifteren (Veneur) da han bøjede sig ned og tog papiret. "Hvad er Deres navn?" spurgte han, denne gang med en mere formel tone. Kort efter lød der en stemme et stykke fra dem. Raiden drejede 360 grader rundt og stirrede intents og med løftet pande om bag buskadset... "Det kommer an på så meget", svarede han med en hævet stemme, til den fremmede. "Hvem er De, fremmede?"
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeTirs 3 Mar - 5:44

"ja det kommer an på hvilken måde du spørger og hvem spørger du efter og mit navn er veneur" sagde han til ham. Han var jo både vener men samtidig var han den midlertidige oprørsleder indtil man havde fået bestemt hvem der skulle være oprørsleder. Han sagde sit navn til Raiden og det sidste sagde han til amon. Han forholdte sig stille men han stolede ikke på jack.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeTirs 3 Mar - 5:56

"Man kalder mig Abhay" svarede Amon med sine sædvendlig venlig og glad stemme. Han kom ud af træernes mørke, og kiggede på de 4 der stod foran ham. "Uh, I er ikke børn? Det var overraskende" sagde han nu med en lidt drillende stemme. "En af vandets tjener" han gik blot videre med overslappet skridt. Han så at de havde våben, og det fik ham til at ta' sig af endnu en sikkerheds regl. "Hvem er i?" spurgte han med sin glad, aflsappet smil. Lugten af metal var blevet stækere det sidste stykke. Amon kiggede på en af dem, hans øje? *Det ser ikke godt ud* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Asta Slangedatter

Asta Slangedatter


Antal indlæg : 171
Points : 5859
Reputation : 4
Registration date : 01/03/09
Geografisk sted : Kan du høre den fornuftige stemme inde i dit hoved? Det er mig xD

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Evanas - Ung kriger, klædt i uniform, marineblå kappe samt bukser og sorte, skinnende støvler. Sværdet
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeTirs 3 Mar - 6:34

//Ellinor og Jack er ikke det samme sted som Veneur og Raiden. Ellinor og Jack er gået et stykke væk, om bag nogle buske og man kan ikke se dem der fra hvor Raiden og Veneur er.//

//Sorry, men gad ikke lige skifte char ^^//
Tilbage til toppen Go down
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5701
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeTirs 3 Mar - 18:27

// Det er korrekt :)

Veneur... tænkte han.. Det sagde ham ikke så meget, da han ikke kendte det helt store til oprøret, og han blev derfor lidt forvirret over Veneur's 'det kommer an på hvem du spørger efter'...

Børn?! tænkte han irritabelt og spyttede en gang til sin højre side. Han så på Abhay med sammenknæbne, mistroiske øjne. Han virkede så afslappet? For afslappet..
,, Raiden Aeron Hephaestus" sagde han i en neutral tone, dog med et let strejf af kølighed over sig.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeTirs 3 Mar - 19:16

"jeg siger ikke mere end veneur det er dumt for mig at afslører mere og istedet for at spørge hvem du er så spørger jeg dig, arbejder du for regeringen eller for et af de magisk råde der nu er i denne her verden" sagdeh na og gik nu lidt derfra, det var ham der havde stanken af metal. Han havde jo kæmpet så meget med dem, s at de var hans egen livvagter, sådan havde han det med dem.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeTirs 3 Mar - 20:49

*du har allerede sagt for meget* tænkte Amon. "Jeg arbejder ikke for nogen" sagde han, han gik de sidste per skridt og stopppede 2,5m fra dem."Jeg arbejder for mig selv" han smilede stadig sit venlig og glad smil, fordi der var ingen grund til at være sur, ENDNU. "Hvad med jer?" spugrte han, han satte sig ned på jorden under ham, men alligevel ikke helt på jorden, han sad få cm'er over. Så få at man ikke kunne se det så let.
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6864
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeOns 4 Mar - 2:46

Ellinor så tøvende tilbage efter den lille forsamling, hende og Jack lige havde forladt. Hun kunne høre stemme, og når hun koncentrede sig kunne hun også skelne mellem dem; Veneurs kunne hun sagtens kende, men der var to andre også. Hun regnede med at den ene af dem måtte være Raiden, men den sidste var ny og rå. Ironisk eller hovmoden ville hun sige, overmodig? Forsigtigt og bekymret skævede hun over Jacks skulder, men vendte så sin opmærksomhed mod ham igen, den mystiske mand, der fulgte efter hende. *Hvad ville han? Tilbageholden og elegant, hvad var det ved ham? Noget hun ikke kunne forklare..*
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeOns 4 Mar - 3:17

Amon kiggede på dem der stod foran ham, og lod sine sanse samle alt. Nu lugtede han metal, den var adel-metal med en stor kraft, den stammede for et sted længere fremme. Der var også en lille udløsning af magi. Han prøvede at lugte metalens type, *Platin* tænkte han, lidt overrasket. I svundende tider brugte man platin til at spærre dæmoner, djinner, helvedes sjæle osv. . Han kiggede igen på den der stod foran ham, kunne de mon prøve på at bluffe ham? Hans smil begyndt at forsvinde, og hans ansigt blev seriøst.
Tilbage til toppen Go down
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5701
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 9 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 9 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitimeOns 4 Mar - 18:05

Han kiggede alvorligt på Veneur og sørgede for at have øjenkontakt med ham. ,, Jeg arbejder ikke for regeringen.." Mere sagde han ikke, og det alvorlige ansigt tøede op og blev til et venligt smil. ,, Og jeg vil vædde med, at du heller ikke arbejder for dem? Eller et magisk råd?" spurgte han, stadig smilende.

Amon irriterede ham en smule.. Hvordan kunne manden være så afslappet? Og nu, pludselig så underligt seriøs?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Månedansen - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Månedansen
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Den Store Skov-
Gå til: