Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Månedansen - Page 10 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Månedansen - Page 10 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Månedansen - Page 10 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Månedansen - Page 10 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Månedansen - Page 10 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Månedansen - Page 10 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Månedansen - Page 10 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Månedansen - Page 10 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Månedansen - Page 10 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Månedansen - Page 10 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Månedansen - Page 10 Vote_lcapMånedansen - Page 10 Voting_barMånedansen - Page 10 Vote_rcap 
Edith Ember
Månedansen - Page 10 Vote_lcapMånedansen - Page 10 Voting_barMånedansen - Page 10 Vote_rcap 
Amylia
Månedansen - Page 10 Vote_lcapMånedansen - Page 10 Voting_barMånedansen - Page 10 Vote_rcap 
Green
Månedansen - Page 10 Vote_lcapMånedansen - Page 10 Voting_barMånedansen - Page 10 Vote_rcap 
Era
Månedansen - Page 10 Vote_lcapMånedansen - Page 10 Voting_barMånedansen - Page 10 Vote_rcap 
Eleonora
Månedansen - Page 10 Vote_lcapMånedansen - Page 10 Voting_barMånedansen - Page 10 Vote_rcap 
Veneur
Månedansen - Page 10 Vote_lcapMånedansen - Page 10 Voting_barMånedansen - Page 10 Vote_rcap 
Ann
Månedansen - Page 10 Vote_lcapMånedansen - Page 10 Voting_barMånedansen - Page 10 Vote_rcap 
Misel
Månedansen - Page 10 Vote_lcapMånedansen - Page 10 Voting_barMånedansen - Page 10 Vote_rcap 
Iljana
Månedansen - Page 10 Vote_lcapMånedansen - Page 10 Voting_barMånedansen - Page 10 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Månedansen

Go down 
+12
Bala Youngblood
Cashmir
Nippon
Era
Drame
reves
Alastor
Ann
Mirajane
Dave Oll Declairé
Veneur
Eleonora
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeOns 4 Mar - 18:55

"jeg arbejder hvertfald heller ikke for menneskeheden, men sådan er verdenen jo. Jeg stoler ikke på dig Abnay, dine øjne afsløre hvad resten af dit ansigt ikke, gør, øjene vil altid gøre det svært at ikke afslører en" sagde han til Abnay. Han havde givet Raiden et lille nik, da han også havde fået øjenkontakt med ham, så de var klar il at kunne hjælpe hinanden, hvis der skulle ske noget, som Amon gjorde, og han ville få det svært fordi at hvis der skete noget var elinor og jack der jo også
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeOns 4 Mar - 20:34

Amon kiggede på dem, han havde intet at frygte. Og knægten prøvede på at få til at frygte. Han vidste bedre end allle hvor kold sine øjne er. "Jeg arbejder ikke for nogen 'regering'" sagde Amon med sin afslappet stemme, smilet glid over hans læber igen, og det var afslappet og venlig som altid "Og det er hellere ikke mening man skal stole på all dem man møder, vel?"
Amon kunne stadig mærke det lille magisk udløsning. Der var noget galt, men hans vidste bare ikke hvad! Han lod sin opmærksomhed går tilbage til de to foran ham. De var ikke så afslappet. *Være nu ikke dumme* tænkte Amon.
Tilbage til toppen Go down
Bala Youngblood

Bala Youngblood


Antal indlæg : 87
Points : 5828
Reputation : 1
Registration date : 17/02/09

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeOns 4 Mar - 22:44

Bala som hørte at der var en ny stemme tilsted, rejste sig op, og svang sig på hesten. Hans hjerte fortalt ham at der var problemer på vej. Han givet ordre til sin hest, og den begyndte at ride næsten lydløst mod det samme sted. Bala mærkede at sværdet var ved hans side, og en følelse af trykhed fyldte hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeOns 4 Mar - 23:56

Amon mærkede den den adel metal, kom tættere på. Han rejste sig op stadig med et smil på læben. Han mærkede samtidig lidt fare. Han begyndt at bevæg fingerne stille og roligt. "Den er på vej" sagde han, og lod blikket glide over det sted hvor han kunne mærke at platin og magi kom fra.
Tilbage til toppen Go down
Bala Youngblood

Bala Youngblood


Antal indlæg : 87
Points : 5828
Reputation : 1
Registration date : 17/02/09

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeTors 5 Mar - 20:00

Bala var nået frem til stedet, nu stod hans hest stille, de var dækket af nogle få træer. Bala så med det samme den ny skikkelse. Det var en magiker! Hans hånd gik ned til daggerterne, *nej* tænkte han. "Lad dem være, du magiens tjener!" sagde Bala med en stemme der vil havde fået en hel bande til at flygte.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeLør 7 Mar - 1:38

Amon mærkede en anden følelse, en magiker blev skadt et stykke herfra. Han kiggede mod den retning han mærkede den adle metal kom fra. Men en magiker havde brug for hjælp. Han kiggede efter det nærmeste træ, og løb over mod det hvorefter han snedigt svang sig op. "Vi mødes igen senere du ejer af den adle" sagde Amon hvorefter han hoppede over til næste træ. Han var af alt en vel trænet morder og tyv.



//OUT!! Hvis nogen prøver at følge efter, løber de altså lig ind i en usynlig mur.//
Tilbage til toppen Go down
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5701
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeSøn 8 Mar - 20:57

Raiden stirrede forbavset på sceneriet.. Var det nu ham igen?! Hvad lavede han nu her? Og hvorfor fik Amon pludselig så travlt? Han himlede på øjnene og gik over mod et træ der stod knap en meter væk. Han vendte sig atter mod dem, og lænede sig op af træet med armene over kors. Han ville hellere stå og se på fra sidelinjen end starte en diskussion. Så kunne han altid bryde ind, hvis det gik galt..
Tilbage til toppen Go down
Bala Youngblood

Bala Youngblood


Antal indlæg : 87
Points : 5828
Reputation : 1
Registration date : 17/02/09

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeSøn 8 Mar - 21:44

"Jeg håber i ved hvem i stod og kiggede på ligefør" sagde Bala og lod luften komme ud af sine lunger. Han havde holdt vejret hele det stykke tid hvor Abhay var her. "I stod foran Abhay selv i sin højperson, en af de mægtigste, og måske den mægtigste ren magiker der har levet" man kunne tydeligt hører at Bala's stemme rystet hver gang han sagde 'Abhay' "Han er en frygtet mand. Det bedste man kan gør, er at holde sig væk, og aldrig krydse hans vej" han fik hesten til at vende om. Abhay forsvinder ikke bare uden grund. Der må være noget galt et andet sted.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeMan 9 Mar - 0:33

"det var dit sværd, Abny var bange for tror jeg go så fordi en elelr nden magiker sikkert kommet til skde, det er hvd jeg tror. Han kn sikekrt ikke lide metal, og så vr der noget om at dit sværd var lavet af adle metal, hvilket jo kan være mange forskellige slags metaller. Du siger at han er en af de stærkeste ren magikere, men hvad ser du så formskiftning som, det er en magi art i sig selv, og jeg forstår ikke hvorfor du ikek også kan se det. ridder f syd, hvis kommer sikkert til at mødes igen, under andre forhold." sagde han til Bala, han havde hørt rygter om Abnay, men dem lod han bare være. Han kom i tanke om et andet rygte han havde hørt om en stærk formskifter herude i skoven, som ikke var med på nogen sider, så han vendte ryggen til bal og raiden, og gik hen til Elinor og sagde til hende og så til jack "undskyld mig, emn elinor jeg tror hellere at vi må gå herfra, vi skulle jo helst ikke skuffe mændene som venter på mig, og undskyld for forstyrrelse, men hun bliver desvære nød til at følge mig, vi har nogle pligter som vi desvære bliver nød til at overholde"
Tilbage til toppen Go down
Bala Youngblood

Bala Youngblood


Antal indlæg : 87
Points : 5828
Reputation : 1
Registration date : 17/02/09

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeMan 9 Mar - 1:16

"Abhay er frygtløs, jeg kender ham bedre end alle" sagde Bala mens han var på vej væk "Sværdet... sværdet, på sværdet står hans fødselnavn. Alle de mægtige magiker der en gang kunne læse det, er blevet dræbt af ham. Der er noget ved hans navn. Og Abhay er en formskifter selv." Bala kendte Abhay bedre end mange, de har været ærkefjender i lang tid, men Abhay har aldrig kommet for tæt på når sværdet var tilsted. "Jeg tror slet ikke han kan dø, så han har ikke rigtigt noget at frygte"



//OUT!!//


Sidst rettet af Bala Youngblood Man 9 Mar - 7:14, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5785
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeMan 9 Mar - 4:30

//Ann er faktisk lige out, btw xD//
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5701
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeMan 9 Mar - 18:14

// Bala ? Hvordan kan han både være formskifter OG kunne magi? Det er ikke muligt ..?

Raiden lukkede øjnene et øjeblik, talte til ti, og så på Bala Youngblood igen. Han var tydeligvis bange for denne Abhay... Personligt fik han ikke kuldegysninger af navnet eller at være i nærheden af ham.. Han brød sig bare generalt ikke om Abhay - han var for selvsikker.
Det var desuden en stor overdrivelse - "Jeg tror slet ikke han kan dø" .. Raiden smilede frydefuldt af ham. Åh ja - skræmt!

Han trådte væk fra træet og råbte til Veneur: "Farvel!"
Varmen bredte sig som et lyn gennem hans krop, og ravnen stod igen dér hvor Raiden havde været. Han skreg et højlydt ravneskrig og lettede dermed fra jorden.

// OUT!
Tilbage til toppen Go down
Bala Youngblood

Bala Youngblood


Antal indlæg : 87
Points : 5828
Reputation : 1
Registration date : 17/02/09

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeTirs 10 Mar - 20:31

//Er du i tvivl om noget. Så kan du læse hans baggrundshistorie.//
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6864
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeOns 11 Mar - 6:29

Ellinor nikkede tankevækkende og så stille på Veneur, "Ja du har ret, de venter..." Hun tøvede et øjeblik, tog sig så sammen og nejede elegant til Jack mens hun så undskyldende på ham. Hun rakte ud efter Veneurs hånd og fulgte ham gennem det grønne, tætte kradt. Langs stier og lysninger, hun pustede befriende håret væk fra øjnene og smilede svagt til Veneur, "Godt at alt er ved det gamle igen." Med en let håndbevægelse og et lille blik på planterne omkring dem, begyndte de stille at brede sig og danne en lille vej for dem.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeLør 14 Mar - 8:22

"jeg tror det ville være bedst,hvis vi går tror du ikke også det, og ja det er godt at alt er ved det gamle, og jeg bryder ikke om de to, en ridder fra syd og en magiker ved navn Abnay, men pyt, jeg må vel tage debatten, med dem begge, de dur ikke at have så stærke fjender." sagde han til hende, mens han gik med hende. Han gik den vej sammen med hende, hvor planterne flyttede sig. Han syntes at det var dejligt at gå igen, også fordi nu havde de dejlig ro og fred.
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6864
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeLør 14 Mar - 23:23

Ellinor rynkede panden, tydeligvis frastødt, hendes lyse hud lå i skygger og hendes sørgmodige udtryk, blev om end ikke så mere fremtrædende. "Jeg bryder mig slet ikke om nogen af dem," indvendte hun. Mens hun stille nikkede til hans forslag om at gå. "Jeg er bange for at det ikke var sidste gang vi så dem!" Næsten umærkeligt gøs hun, men fortsatte i et hurtigt tempo, som om hun flygtede fra noget.
Gennem krat og lave grene, ind og ud imellem grønne buske, og rundt om store brede træstammer. Skyggerne var truende mørke, og alle træerne havde en underlig pastelgrøn farve. Ellinor så sig om og trak opgivende på skuldrene, denne del af skoven var meget mørk, og dyster. Men af en eller anden grund, fandt hun den meget smuk. Her var fredsfyldt og hyggeligt, og over dem sang fuglene en bestemt, sørgmodig melodi.

Hun så fraværende op på Veneur, og sendte ham et underligt smil. "Hvis jeg skal være ærlig," hun tøvede et øjeblik og så ned i jorden. "Så tror jeg ikke at du kan få dem på tale," det var hendes mening at henvise til troldmændene og ridderen.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeSøn 15 Mar - 2:21

"Det tror jeg heller ikek at jeg kan, men jeg har altid andre måder, jeg behøves jo ikke at tale med netop de to vi mødte, der er det magiske råd og ridder rådet, som jeg kan tale med, og gør jeg det, kan jeg undgå alt for mange konfrontationer med de to. Der er altid næsten et råd, som består af mennesker, en magi råd, en regering, og en tempelridderrådet." sagde han til hende, mens han fulgte hende gennem skoven.
Tilbage til toppen Go down
Asta Slangedatter

Asta Slangedatter


Antal indlæg : 171
Points : 5859
Reputation : 4
Registration date : 01/03/09
Geografisk sted : Kan du høre den fornuftige stemme inde i dit hoved? Det er mig xD

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Evanas - Ung kriger, klædt i uniform, marineblå kappe samt bukser og sorte, skinnende støvler. Sværdet
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeSøn 15 Mar - 2:36

"Men dette "Råd" bygger jo også på deres principper - så hvor meget du kan tale dem til fornuft, ved jeg ikke. Det eneste jeg er sikker på, er at du vist ikke kan undgå at få nogle snigmordere på nakken, hvis du fornærmer dem." Ellinor så tænkende op på Veneur igen, da han gik ved hendes side, foretrak hun ikke at se for meget ned i jorden. Et øjeblik sendte hun ham et næsten bedende blik, som for at få ham til at droppe ideen om at snakke nogen til fornuft. "Veneur jeg stoler på din magt, og på dig, din viljestyrke og din erfaring, men jeg frygter for dit liv, ridderne og magikerne er ikke at spøge med, og jeg venter ikke at de tager imod os med åbne arme," hun undlod at nævne noget om hendes frygt for at blive taget til fange, og at de muligvis derved ville blive skilt fra hinanden og måske drabt. Men hendes frygt var ikke svær at ane, gennem de nervøse trækninger, hendes hænder gjorde.

Skyggerne blev stadig tættere som de gik i den skumle, mørke skov. Det dunkle krondække over dem, sluttede efterhånden stadig tættere sammen, og lukkede nu det meste lys ude.

Ellinor så nervøst hen på Veneur - hvis han ikke kunne se i mørke som hende, så ville han muligvis falde og slå sig, hun måtte finde på noget; med en lille elegant håndbevægelse, og nogle hurtige, uforklarlige ord: "Nela yvas". Frembragte hun en lille sølv måne, den var dog kun halv, pga af den sent ventede fuldmåne. Den svævede ca en meter over jorden, og et blegt, krumt skær, afslørede den lille sti de fulgte.

//(Sorry at jeg ikke lige skiftede bruger)//
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6864
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeFre 20 Mar - 7:22

//Out - der er snart bal - Veneur skriv en PM til mig når du kommer på igen//
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Månedansen - Page 10 Left_bar_bleue100/100Månedansen - Page 10 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitimeOns 25 Mar - 1:47

Veneur fulgte hend eroligt og hørte hvad hun sagde og tænkte og det hun sagde. Han lod hende have ret med det hun sagde selvom han sikkert godt kunne have fundet modsvar gjorde han det ikke fordi han ikek gad starte en diskussion når her var så pænt han fulgte hede bare, og så da hun lavede månen.


///out kunnt ikke finde på nioget
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Månedansen - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Månedansen   Månedansen - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Månedansen
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Den Store Skov-
Gå til: