Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_lcapFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Voting_barFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_rcap 
Edith Ember
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_lcapFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Voting_barFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_rcap 
Amylia
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_lcapFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Voting_barFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_rcap 
Green
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_lcapFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Voting_barFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_rcap 
Era
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_lcapFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Voting_barFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_rcap 
Eleonora
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_lcapFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Voting_barFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_rcap 
Veneur
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_lcapFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Voting_barFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_rcap 
Ann
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_lcapFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Voting_barFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_rcap 
Misel
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_lcapFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Voting_barFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_rcap 
Iljana
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_lcapFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Voting_barFals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Fals hus (fortsættelsen ;D)

Go down 
+5
Amylia
Alastor
reves
Dokuro-chan
Drame
9 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
ForfatterBesked
Dokuro-chan

Dokuro-chan


Antal indlæg : 332
Points : 5748
Reputation : 4
Registration date : 27/01/09
Age : 31
Geografisk sted : på gaden/hos Fal i skoven

Character sheet
Liv:
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Left_bar_bleue100/100Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: en meget slidt trøje og så lige undertøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeTirs 24 Mar - 6:48

hun så bange på, men tog sig så sammen, hun kravlede hurtigt ind under sengen og ud på den anden siden, hun løb hen til døren, hun åbnede den, hun så tilbage, hun løb hen til Yamon og Reves"nej du må ikke gøre hende noget!"Råbte hun, hun sparkede Yamon over skindebenet
Tilbage til toppen Go down
reves

reves


Antal indlæg : 144
Points : 5415
Reputation : 0
Registration date : 28/01/09
Age : 30
Geografisk sted : gæt

Character sheet
Liv:
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Left_bar_bleue5000/4500Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty_bar_bleue  (5000/4500)
Påklædning: sort kimono
Race: Formskifter - oprindelig form

Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeTirs 24 Mar - 7:34

reves tog fat i dukos trøje og løb ud af døren *jeg vil ikke kunne vinde over ham især ikke hvis han truede duko* tænkte reves mens hun løb lidt væk fra huset "duko vi er i vansklighedder lige nu jeg er ikke stærk nok til at besagre ham alene så vi bliver her og holder øje" sagde hun og lag sig bag et træ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeTirs 24 Mar - 9:10

Yamon fulgte efter og grinede højlydt af tanken om at de to møgunger havde en chance for at gemme sig MENS han stod lige ved siden af dem. Yamon fulgte dem ud af huset og skulle til at gå hen til dem da han kom på bedre ideer. Han knipsede og de to skellet han strategisk havde placere ved huset dukkede nu op bag de to møgunger. De var umenneskelige stærke og tog hver i sær fat i hver deres pige. Yamon gik hen til dem. Pegende og parat...
Tilbage til toppen Go down
reves

reves


Antal indlæg : 144
Points : 5415
Reputation : 0
Registration date : 28/01/09
Age : 30
Geografisk sted : gæt

Character sheet
Liv:
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Left_bar_bleue5000/4500Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty_bar_bleue  (5000/4500)
Påklædning: sort kimono
Race: Formskifter - oprindelig form

Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeTirs 24 Mar - 9:20

"lad hende gå, jeg vil gøre alt for at du lag hende gå" sagde reves og vred sig for at komme fri, men det gik ikke så godt som hun havde regnet med "hvad er det du enlig vil her" spurte reves og så på ham og vendtede på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeTirs 24 Mar - 9:45

"Alt siger du?", spurgte Yamon og ignorerede hendes spørgsmål og den vridende møg unge. Yamon kastede sækken hen til det skellet der holdt Dukoro fast. Yamon messede på et fremmed sprog og bad dem om at putte ungen ned i sækken. "Men du siger du vil gøre alt?", Yamon overvejede sine muligheder? En slave? en spion? Var hun til at stole på? Svaret stod klart for Yamon hvad han nu skulle gøre...
Tilbage til toppen Go down
reves

reves


Antal indlæg : 144
Points : 5415
Reputation : 0
Registration date : 28/01/09
Age : 30
Geografisk sted : gæt

Character sheet
Liv:
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Left_bar_bleue5000/4500Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty_bar_bleue  (5000/4500)
Påklædning: sort kimono
Race: Formskifter - oprindelig form

Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeTirs 24 Mar - 9:53

"ja alt forstår du ikke dansk, jeg vil gøre alt for at du slipper hende fri" sagde hun og vred sig lidt mere "slip hende nu fri hun kan ikke gøre dig noget" sagde reves mens nogen tårre trillede ned af hendes snude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 25 Mar - 1:14

Yamon tænkte over dyrets tilbud. Valget var dog ikke spor svært for i samme nu beordrede Yamon skelettet til at smide Dukoro ned i sækken, denne gang sagde han det bare på et forståeligt sprog. Yamon valgte at ignorere Reves indtil hun kom med et bedre tilbud. "Du er ynkelig. Tænk at du bringer skam over hele dit folk. Du fortjener ikke at leve når du ikke engang kan holde dit ord og passe op dine kære", sagde Yamon.
Tilbage til toppen Go down
reves

reves


Antal indlæg : 144
Points : 5415
Reputation : 0
Registration date : 28/01/09
Age : 30
Geografisk sted : gæt

Character sheet
Liv:
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Left_bar_bleue5000/4500Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty_bar_bleue  (5000/4500)
Påklædning: sort kimono
Race: Formskifter - oprindelig form

Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 25 Mar - 1:38

reves vred sig mere og slap fri og sprang mod Yamon " tal ikke sådan til mig igen" sagde hun truende "og desuden er jeg ikke som alle andre jeg har mine måder at håntere en sitversion på" sagde reves *kom nu mere magi i luften* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 25 Mar - 1:40

//Vi venter lige på Dukoro^^ Kan du ikke lige skrive en linje mere i dine indlæg.. De er lige på det korteste Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Dokuro-chan

Dokuro-chan


Antal indlæg : 332
Points : 5748
Reputation : 4
Registration date : 27/01/09
Age : 31
Geografisk sted : på gaden/hos Fal i skoven

Character sheet
Liv:
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Left_bar_bleue100/100Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: en meget slidt trøje og så lige undertøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 25 Mar - 1:54

"nej jeg ikke i sækken!"råbte hun, hun vred sig for at komme fri, men hun kunne ikke, men hun ville ikke give op så hun blev ved"slip mig din bunke kødben!"råbte hun vredt, hun vred sig, hun ville ikke i sækken, hun gav sig til at græde og det var ikke lavt det var højlydt, hun ville bare fri*FALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL*tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 25 Mar - 2:00

"Lille pige dog. Siger ordet umenneskelig styrke dig intet?", grinede Yamon idet skellettet denne gang puttede hende i sækken. Yamon kiggede bagefter på formskifteren. Mens han skulede ondt på hende tænkte han over det hun havde sagt. *Ikke som alle andre*. Han ville ikke lade det komme til videre tænkning for han pegede på hende (endnu engang) og skød en lille stråle afsted mod hende. Denne magi ville få ofret til at stå stille i et stykke tid!
Tilbage til toppen Go down
Dokuro-chan

Dokuro-chan


Antal indlæg : 332
Points : 5748
Reputation : 4
Registration date : 27/01/09
Age : 31
Geografisk sted : på gaden/hos Fal i skoven

Character sheet
Liv:
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Left_bar_bleue100/100Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: en meget slidt trøje og så lige undertøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 25 Mar - 2:05

"hey få mig ud her fra!"råbte hun, hun grad, hun prøvede at komme ud af sække, hun prøvede meget"få mig udddddddd"grad hun, hun kunne ikke lide at være i sækken og ville helt vildt gerne ud der fra, hun grad højlydt*fååååååå migggggggggg uddddddddddddddd*tænkte hun for sig selv, hun grad endnu
Tilbage til toppen Go down
reves

reves


Antal indlæg : 144
Points : 5415
Reputation : 0
Registration date : 28/01/09
Age : 30
Geografisk sted : gæt

Character sheet
Liv:
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Left_bar_bleue5000/4500Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty_bar_bleue  (5000/4500)
Påklædning: sort kimono
Race: Formskifter - oprindelig form

Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 25 Mar - 2:13

reves blev desvære ramt af strålen og kunne desvære ikke bevæge sig *hvad vil han med lille doku hun kan ikke gøre ham noget, med mindre han vil lokke fal og ali i en fælde* tænkte reves og prøvede at bevæge sig men det kunne hun ikke *han tror jeg er en snyder men jeg holder altid mit ord nå det er vel lige meget nu* tænker hun, og så skellete butte doku ned i sækken *undskyld duko*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 25 Mar - 5:58

*Endelig ramte jeg det lille svin*, tænkte Yamon. Han kastede en seddel hen til på den paralyserede krop og løb væk med ungen i sækken. Dette var et våben der var langt stærkere end selv den bedste magi han kunne præstere. Når først han fik ramt på den drage der vanærede ham der ville han endnu engang opnå sin retmæssige respekt. Yamon og skelletterne løb ud i mørket med deres nye gevinst.

//Dukoro-chan og Yamon - OUT! Fortsættes på "den store ø" i det eneste emne der er der ^^... Eller kommer til at være der lige om lidt.

Kigger i på sedlen ser i et kort med et kryds på den store ø!//
Tilbage til toppen Go down
Dokuro-chan

Dokuro-chan


Antal indlæg : 332
Points : 5748
Reputation : 4
Registration date : 27/01/09
Age : 31
Geografisk sted : på gaden/hos Fal i skoven

Character sheet
Liv:
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Left_bar_bleue100/100Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: en meget slidt trøje og så lige undertøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeOns 25 Mar - 6:37

//out sammen med Yamon//
Tilbage til toppen Go down
reves

reves


Antal indlæg : 144
Points : 5415
Reputation : 0
Registration date : 28/01/09
Age : 30
Geografisk sted : gæt

Character sheet
Liv:
Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Left_bar_bleue5000/4500Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty_bar_bleue  (5000/4500)
Påklædning: sort kimono
Race: Formskifter - oprindelig form

Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitimeTors 26 Mar - 8:26

kan bevæge mig nogen timer sender "jeg må finde fal, eller også er det, ham han vil havde fat i" siger jeg til mig selv, ser på kortet "duko jeg kommer nu" sagde jeg og skrev på bagsiden af kortet 'fal duko er blevet tagget til fange jeg er tagget ud for at få hende tilbage om jeg skal dø i forsøget er ikke noget tab' skrev jeg og løb ud af døren og ud mod havet.

//OUT//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Fals hus (fortsættelsen ;D)   Fals hus (fortsættelsen ;D) - Page 19 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fals hus (fortsættelsen ;D)
Tilbage til toppen 
Side 19 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Den Store Skov-
Gå til: