Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Drakans Gods [S] - Page 9 Vote_lcapDrakans Gods [S] - Page 9 Voting_barDrakans Gods [S] - Page 9 Vote_rcap 
Edith Ember
Drakans Gods [S] - Page 9 Vote_lcapDrakans Gods [S] - Page 9 Voting_barDrakans Gods [S] - Page 9 Vote_rcap 
Amylia
Drakans Gods [S] - Page 9 Vote_lcapDrakans Gods [S] - Page 9 Voting_barDrakans Gods [S] - Page 9 Vote_rcap 
Green
Drakans Gods [S] - Page 9 Vote_lcapDrakans Gods [S] - Page 9 Voting_barDrakans Gods [S] - Page 9 Vote_rcap 
Era
Drakans Gods [S] - Page 9 Vote_lcapDrakans Gods [S] - Page 9 Voting_barDrakans Gods [S] - Page 9 Vote_rcap 
Eleonora
Drakans Gods [S] - Page 9 Vote_lcapDrakans Gods [S] - Page 9 Voting_barDrakans Gods [S] - Page 9 Vote_rcap 
Veneur
Drakans Gods [S] - Page 9 Vote_lcapDrakans Gods [S] - Page 9 Voting_barDrakans Gods [S] - Page 9 Vote_rcap 
Ann
Drakans Gods [S] - Page 9 Vote_lcapDrakans Gods [S] - Page 9 Voting_barDrakans Gods [S] - Page 9 Vote_rcap 
Misel
Drakans Gods [S] - Page 9 Vote_lcapDrakans Gods [S] - Page 9 Voting_barDrakans Gods [S] - Page 9 Vote_rcap 
Iljana
Drakans Gods [S] - Page 9 Vote_lcapDrakans Gods [S] - Page 9 Voting_barDrakans Gods [S] - Page 9 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Drakans Gods [S]

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 2:39

Hun åbnede øjnene hurtigt op igen og rakte ud efter ham med den fine, lyse hånd og sagde bedende, ja nærmest tiggende "Nej Drakan. Jeg beder dig, bliv hos mig i nat! Så vil jeg ikke spørge mere om hvad du skal"
Hendes desperate øjne søgte hans i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 2:41

Hendes kolde hånd ramte hans ryg, og han vendte sig om i mørket.
Hun var kun i silhuet i det dunkle værelse og han så på hende.
Men tavsheden var det eneste at høre, da han havde vendt sig om. Ikke andet.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 2:44

Hun satte sig op og kastede tæpperne til side og rejste sig.
"Drakan jeg beder dig! Bliv nu hos mig. Bare til daggry. Så vil jeg ikke bede om mere!" sagde hun stadig i det tiggende tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 2:50

Han skubbede hende ned på sengen og kyssede hende lidenskabeligt.
Han kørte hånden ned af hendes lår, - men stoppede så.
"Det er sent. Få noget søvn." Hans stemme var hæs og han kravlede ud af sengen, for derefter at lede efter sin skjorte i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 2:52

Hun kyssede igen ved hans kys men så så underligt på ham da han stoppede og sagde det...
Hun blev liggende men spurgte "Men hvad skal jeg vågne op til imorgen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 2:59

"Det må dagen vise." Hviskede han henne fra hjørnet og trak skjorten på.
Det tog ikke lang tid at knappe den, når man var ferm på fingrene, og han kastede et sidste blik på Elarjar inden han gik hen til døren.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 3:01

Hun kom på benene og gik et par skridt hen mod ham, men stoppede udenfor hans rækkevide.
"Hvornår kommer du tilbage?" spurgte hun så. Hun så bestemt og afklaret ud. Hun ville bare vide det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 3:03

Drakan var irriteret, - til bristepunktet nu.
Så han svarede ikke, men greb sin frakke og begyndte at knappe den helt tæt op til halsen.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 3:06

Hun slog blikket ned og lod det hænge...
Så nikkede hun og gik hen til sengen for så at lægge sig tungt og med et suk.
"Hvornår skal jeg så rejse hjem til mine forældre igen?" spurgte hun så som det endelige spørgsmål der afgjorde om de nogensinde skulle ses igen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 3:08

Han så på hende, nu med tasken i hånden og frakken på.
"Du ser dem ikke igen. Du er trods alt min egendel."
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 3:11

Hun så ikke på ham men lyttede bare til hvad stemmen sagde...
"Så må vi jo se med tiden om jeg får selskab..." sagde hun gådefyldt med et skuldertræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 3:14

"Dine forældre var indforståede. Med alle de penge jeg gav for dig, burde alt håb om at se dem igen for længst være forsvundet." Hvislede han og blev mere vred.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 3:16

Hun trak lidt på smilebåndet. Som om hun ikke vidste hvordan de rigtig havde handlet som var hun en simpel gris.
"Det var heller ikke dem jeg mente, min kære" svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 3:19

"Såeh? Du vil måske invitere mandfolk ind i MIT hus?" Han stirrede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 3:21

Hun vendte sig mod ham. Stadig liggende i sengen.
Så rystede hun på hovedet og svarede med en neutral stemmeføring "Så lavt vil jeg ikke synke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeMan 4 Maj - 18:12

"Så bliver du vist nødt til at uddybe, hvad du mener." Hans stemme var kold nu. Følelsesløs.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeTirs 5 Maj - 1:04

Hun så længe og stift på ham. Som om en magtkamp blev udspillet mellem dem.
Så sagde hun endelig "Drakan. Jeg har altså også venner. Jeg regner med at som en forlovet og respektiv kvinde må jeg godt se mine venner og bekendte?"
Hendes øjne blev mildere og et lille smil kom frem over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeOns 6 Maj - 0:04

"Det var ikke dét, du mente før." Han løftede det ene øjenbryn. Mandsfolk. Sammen med hans forlovede? Aldrig.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeOns 6 Maj - 0:09

Hun resjte sig og gik hen til vinduet og så ud.
Så rystede hun på hovedet.
"Nej. Du har ret Drakan. Hvordan kan du dog gennemskue mig så let? Nej. Har du ingen anelse om hvem jeg mener? Min kære, teoretisk set kunne jeg være gravid lige nu. Selvom jeg ikke regner med det... Men når du nu tager afsted og jeg skal være helt alene kan man jo altid håbe..." sagde hun så og kom med mange suk imellem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeOns 6 Maj - 0:13

Drakan var forvirret. Hun talte i gåder.
"Du har ingen ret til at have besøgende uden min tilladelse. Især ikke mandfolk. Ellers vil det have alvorlige .. Konsekvenser, min kære."
Han stirrede på hende, da hun lænte sig ud af vinduet, for at få frisk luft mod den blege hud.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeOns 6 Maj - 0:17

Hun rystede på hovedet med en blid og lav latter.
"Du har ikke forstået det vel? Du tager er sted nu. Ja du står nærmest med den ene fod ude af døren. Hvem skal så holde mig med selskab? Jeg bliver så ensom og hvis du havde læst den bog om elvere vidste du at vi er yderst selskabs søgende væsner! Men teoretisk set kunne jeg være gravid. Vente dit barn inde i mig. Du ved vel godt hvordan børn bliver til ikke?"
Hun spurgte ikke for at få et svar men for at understrege sin pointe. Han vidste det jo udmærket men aligevel...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeOns 6 Maj - 0:23

"Det er mit hus. Du er min egendel. Du har ikke ret til at tale sådan til mig. Desuden, ønsker jeg ikke at få et barn." Med disse ord smækkede Drakan døren bag sig og forlod rummet.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeOns 6 Maj - 0:26

Hun fnøs af hans barnlige måde bare at smække med døren og gå sin vej.
"Men hvem skal så holde mig med selskab!?"
Hun råbte ikke ordene men hævede stemmen nok til at han ville kunne høre hende.
Hun stod urokkeligt ved vinduet med den ene hånd på karmen. Håret bølgede lidt i den kolde nattevind og den ene del af hendes ansigt var oplyst af månelyst. Et uhyggeligt og tiltrækkende syn på samme tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeOns 6 Maj - 0:30

"Måske var det forkert af mig, at finde sådan en ung kvinde. Men jeg har trods alt andre 'veninder' at se til. Sov godt." Hvæste han og forsvandt ned af korridoren.
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5797
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitimeOns 6 Maj - 0:37

Ordene fik hende til at sitre og skælve.
Hun stod lidt og så sig omkring i det nu meget uhyggelige værelse.
Så snøftede hun lidt og havde slet ikke lyst til at være her mere...
Så hun fandt en hvid og let kåbe frem og svang den over de fine skuldrer.
Så gik hun ud af døren og gennem alle korridorene indtil hun endte i haven der lå bag godset.
Der gik hun lidt rundt og følte sig langt trykkere end indenfor. Hun var trods alt elver.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Drakans Gods [S] - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Drakans Gods [S]   Drakans Gods [S] - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Drakans Gods [S]
Tilbage til toppen 
Side 9 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Drakans sidste post.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Boikan Øen :: Wirak-
Gå til: