Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Midnatspunkt - Page 2 Vote_lcapMidnatspunkt - Page 2 Voting_barMidnatspunkt - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
Midnatspunkt - Page 2 Vote_lcapMidnatspunkt - Page 2 Voting_barMidnatspunkt - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
Midnatspunkt - Page 2 Vote_lcapMidnatspunkt - Page 2 Voting_barMidnatspunkt - Page 2 Vote_rcap 
Green
Midnatspunkt - Page 2 Vote_lcapMidnatspunkt - Page 2 Voting_barMidnatspunkt - Page 2 Vote_rcap 
Era
Midnatspunkt - Page 2 Vote_lcapMidnatspunkt - Page 2 Voting_barMidnatspunkt - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
Midnatspunkt - Page 2 Vote_lcapMidnatspunkt - Page 2 Voting_barMidnatspunkt - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
Midnatspunkt - Page 2 Vote_lcapMidnatspunkt - Page 2 Voting_barMidnatspunkt - Page 2 Vote_rcap 
Ann
Midnatspunkt - Page 2 Vote_lcapMidnatspunkt - Page 2 Voting_barMidnatspunkt - Page 2 Vote_rcap 
Misel
Midnatspunkt - Page 2 Vote_lcapMidnatspunkt - Page 2 Voting_barMidnatspunkt - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
Midnatspunkt - Page 2 Vote_lcapMidnatspunkt - Page 2 Voting_barMidnatspunkt - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Midnatspunkt

Go down 
+3
Tobii
Melek Lozan Luke Jun
Nico
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Nico

Nico


Antal indlæg : 84
Points : 5535
Reputation : 0
Registration date : 30/06/09
Age : 28
Geografisk sted : Har stadig ikke fattet den xD -.-

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Sort tøj. Kan være forskelligt, men for det meste noget ala mit billede...
Race: Formskifter - oprindelig form

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:16

Nico så til stor overraskelse på ulvens, og pigens, reaktion på kvinden.
*Det må have noget med dyr at gøre...* Nico følte også sig selv ikke nær så opspændt som før, men da han ikke levede som dyr normalt, så påvirkede det ham ikke så meget.
Han så til hvordan pigen begyndte at logre.
Han så ned da han, endnu engang, smilede.
Han hørte hendes stemme.
*Tobii?*
"Jeg hedder Nico..." Han så op på pigens ansigt. Selvom han ellers plejede at være kold over for fremmede, smilede han en lille bitte smule.
*Måske fordi vi er artsfæller?* Han slog det væk, og kiggede på de forskellige på skift.
Tilbage til toppen Go down
Tobii

Tobii


Antal indlæg : 33
Points : 5473
Reputation : 0
Registration date : 01/07/09

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:23

*Nico!* Det var som om hun havde hørt det navn før, men hun ignorerede følelsen af genkendelse, og smilte tilbage med en smule rødmen over kinderne da han smilte til hende, det var måske lidt kikset men et smil var et smil!
Kaum pev efter hende, han ville have hende til at hilse på hende "Jeg har set hende dreng" hun smilte venligt, så gav hun tegn til ulven om at komme, den løb, fuld af glæde og ny energi til hende. "find far og fortæl at der ikke er noget farligt" Kaum hørte hende og adlød hende blindt, han løb ind i skoven ned til deres pak, de hylte få minutter senere, denne gang en fredelig, varm og velkommen hylen. hun grinte "de byder jer velkommen, men hvad laver i egentlig her? Det var mig og kaum's tur til at tjekke territoriets grænser" hun kiggede på Nico og derefter de andre 2 piger
Tilbage til toppen Go down
Nico

Nico


Antal indlæg : 84
Points : 5535
Reputation : 0
Registration date : 30/06/09
Age : 28
Geografisk sted : Har stadig ikke fattet den xD -.-

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Sort tøj. Kan være forskelligt, men for det meste noget ala mit billede...
Race: Formskifter - oprindelig form

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:27

Nico så rundt. Han hørte ulven hyle lidt efter.
Han så på de tre piger og rettede blikket mod Tobii.
"Ja... Jeg gik bare... Ved ikke med de andre..." Der måtte være et eller andet, for han plejede ikke at snakke så flydende, men han slog det væk som så meget andet.
Han så kort rundt på de andre, og rettede endnu engang sit blik mod Tobii.
Tilbage til toppen Go down
Mira

Mira


Antal indlæg : 107
Points : 5594
Reputation : 0
Registration date : 22/05/09
Geografisk sted : Der hvor der sker noget xD

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Grøn kjole, En smule nedringet.Går til anklerne. Korte ærmer.
Race: Menneske

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:32

Mira kiggede nysgerrigt på dem, og afbrød dem ikke..
Hun så hen af stien for at se om den ville forsætte mod den bredde hoved vej igen.
Det gjorde den.. hun smilte lettet, helt faret vild, var hun dog ikke.
" Hej!" Hilste hun høfligt og lagde hovedet en smule på skrå, som hun gjorde når hun ikke kunne bedømme dem helt.
* var de på oprørenes side, eller menneskernes?*
Tilbage til toppen Go down
Tobii

Tobii


Antal indlæg : 33
Points : 5473
Reputation : 0
Registration date : 01/07/09

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:41

Tobii fastholdte Nico's blik med et drillende smil, så lukkede hun sine øjne og rettede sig hen til pigen og nærmest råbte af glæde "HEJ!" hun rømmede sig hurtigt men ville indrømme hvorfor hun og Kaum virkede tiltrukkede af hende, id et samme kom Kaum løbende ud fra buskadset med en hvalp i hælene, han løb direkte over til pigen og ignorerede Tobii, som rullede med øjnene. "det virker som om du er opvokset med dyr, og din lugt er speciel! altså tiltrækkende for dyr som os, os der lever i flokke, eh jeg mener dem" hun pegede på ulvene "dyr som demd er lever i flok"
Tilbage til toppen Go down
Nico

Nico


Antal indlæg : 84
Points : 5535
Reputation : 0
Registration date : 30/06/09
Age : 28
Geografisk sted : Har stadig ikke fattet den xD -.-

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Sort tøj. Kan være forskelligt, men for det meste noget ala mit billede...
Race: Formskifter - oprindelig form

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:43

"Hej" Nico kiggede på den nyeste kvinde og vendte så blikket mod Tobii.
Han så på dem uden rigtigt at høre efter.
Nico kiggede på de to kvinder på skift, mens de snakkede.
Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle gøre, der var ikke rigtigt noget at sige fra hans side. Han blev bare ståede og kiggede nysgerrigt på dem.
Ventede.
Tilbage til toppen Go down
Tobii

Tobii


Antal indlæg : 33
Points : 5473
Reputation : 0
Registration date : 01/07/09

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:47

Tobii kunne ikke lade være hun blev ved med at kigge hen til Nico, hvorfor var hun så kuldret for tiden, hun havde da set mange mennesker og formskiftere, hendes brystkasse havde ldrig følt så tungt før. Hun rystede på hovedet og prøvede at ignorere ham for en tid, den gik ikke 2 sek efter ledte hendes øjne efter hans. hun blev vrissen over det og knurrede af sig selv selvom halen stadig logrede, det gav ingen mening selv Kaum gjorde sig opmærksom på hende nu han var forvirret over hendes kropssprog. *pas dig selv forræder* tænkte hun selvom hun også havde lyst til bare at kaste sig i pigens arme holdte hun sig tilbage, hun tog en dyb indånding og kiggede på Nico, hun rømmede sig og blev flov og genert på samme tid så hendes næse begyndte stille og rolig at blive rød. "er du formskifter Nico?"
Tilbage til toppen Go down
Mira

Mira


Antal indlæg : 107
Points : 5594
Reputation : 0
Registration date : 22/05/09
Geografisk sted : Der hvor der sker noget xD

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Grøn kjole, En smule nedringet.Går til anklerne. Korte ærmer.
Race: Menneske

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:47

Mira smilede lidt skævt over den anden piges reaktion.
Hun kiggede på ulven da den kom med ungen og så så smilende over på pigen igen..
- Det var dog så meget anderledes, folk var ude i skoven!
hun rystede kort på hovedet og så på den unge mand..
" Mira!" præsenterede hun sig og nejede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Nico

Nico


Antal indlæg : 84
Points : 5535
Reputation : 0
Registration date : 30/06/09
Age : 28
Geografisk sted : Har stadig ikke fattet den xD -.-

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Sort tøj. Kan være forskelligt, men for det meste noget ala mit billede...
Race: Formskifter - oprindelig form

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:52

Nico havde stået og set inde i skoven, da Tobii tiltræk hans opmærksomhed med hendes ord.
"Hvad? Øh ja, jeg er formskifter," sagde han hurtigt, smilede kort og så på Tobii. Han så lidt på hendes mærkelige kropssprog, men endnu engang slog han det væk.
Han kiggede på Mira. Han nikkede anerkendende da hun sagde sit navn. Hans hætte hang stadig over hans hoved.
"Nico..." Han vidste ikke hvad han ellers kunne sige.
Tilbage til toppen Go down
Tobii

Tobii


Antal indlæg : 33
Points : 5473
Reputation : 0
Registration date : 01/07/09

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:54

Tobii nikkede da Nico svarede så sagde hun med en blød stemme "jeg tror nok du har opdaget at ejg er det samme som dig" hun smilte glad og løb lalleglad hen til Mira "jeg hedder Tobii" hun kiggede på hendes hånd, tøvende rakte hun den frem "mennesker hilser med et tryg i hånden ik?" hun smilte varmt til hedne "Mira.. jeg er opvokset blandt ulve, så du tiltrækker mig ligeså meget som ulvene, og nu ikke misforstå noget" hun rækkede tunge for sjovt
Tilbage til toppen Go down
Nico

Nico


Antal indlæg : 84
Points : 5535
Reputation : 0
Registration date : 30/06/09
Age : 28
Geografisk sted : Har stadig ikke fattet den xD -.-

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Sort tøj. Kan være forskelligt, men for det meste noget ala mit billede...
Race: Formskifter - oprindelig form

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:57

Nico så på Tobii og nikkede.
"Ja..." Han så på hende da hun løb over til Mira.
Han følte sig en lille smule ude for det der 'formskifter-bliver-tiltrukket-af-menneske-ting' men han droppede bare at komme ind, så han valgte bare at stå og se på.
Tilbage til toppen Go down
Mira

Mira


Antal indlæg : 107
Points : 5594
Reputation : 0
Registration date : 22/05/09
Geografisk sted : Der hvor der sker noget xD

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Grøn kjole, En smule nedringet.Går til anklerne. Korte ærmer.
Race: Menneske

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 3:58

Mira nikkede til Nico, og smilede så til Tobii.
hun tog hendes hånd,
" joo men ikke alle mennesker!"
Hun grinte lidt da hun hørte hvad Tobii sagde " Nej nej, skal nok lade være med at misforstå det!"
hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Nico

Nico


Antal indlæg : 84
Points : 5535
Reputation : 0
Registration date : 30/06/09
Age : 28
Geografisk sted : Har stadig ikke fattet den xD -.-

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Sort tøj. Kan være forskelligt, men for det meste noget ala mit billede...
Race: Formskifter - oprindelig form

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 4:01

Nico droppede helt at komme ind i samtalen nu, der var ingen måde at komme ind.
Han stod bare og så interraseret på de to, meget glade, piger mens de snakkede.
*Det kunne da også bare være en pige ting?* Han smilede kort og hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Tobii

Tobii


Antal indlæg : 33
Points : 5473
Reputation : 0
Registration date : 01/07/09

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 4:01

"ah! hvorfor er det kke alle mennesker der gør sådan? hos ulvene hilser vi altid ved at støde hovederne blidt mod hinanden" Hun smilede kikset til Mira. hun tænkte sig kort om og derefter løb hun hen til Nico Hun tog hans hånd "kom!" så løb hun videre hen til Mira ogtog hendes hånd "jeg synes i skal møde mit kobbel, ellers tror ejg nok de bliver lidt utålmodige" hun grinte let, og hylede så imens hun småløb og trak dem med sig

#når peopl nu skal jeg til bio :D//
Tilbage til toppen Go down
Mira

Mira


Antal indlæg : 107
Points : 5594
Reputation : 0
Registration date : 22/05/09
Geografisk sted : Der hvor der sker noget xD

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Grøn kjole, En smule nedringet.Går til anklerne. Korte ærmer.
Race: Menneske

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 4:03

// god tur xD //

Mira sendte Nico og Tobii et skævt smil..
Hun sagde aldrig nej til lidt spændning, og nu da hun allerede var så forsent på den, som hun kunne blive, ville en time nok ikke skade..
" Oka!" smilte og og lod sig føre ind i skoven, med glade grønne øjne!
Tilbage til toppen Go down
Tobii

Tobii


Antal indlæg : 33
Points : 5473
Reputation : 0
Registration date : 01/07/09

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 4:06

min lillebror er liig på toilet kan måske nå at skrive lidt mere :p//

ludselig var de omgivet af 15 store ulve ogen masse små hvalpe der kiggede nysgerrigt på dem, de viftede med halen straks da de så pigen, de løb alle ned på en gang og hilste, men de var skeptiske over for drengen. Tobii stilte sig ved siden af Nico "du udstråler ikke glæde, derfor er de lidt skeptiske men de skal nok komme bare rolig, det første gang jeg henter fremmede med ind til dem"

//når nu smutter jeg for alvor og tak Mira :p
Tilbage til toppen Go down
Nico

Nico


Antal indlæg : 84
Points : 5535
Reputation : 0
Registration date : 30/06/09
Age : 28
Geografisk sted : Har stadig ikke fattet den xD -.-

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Sort tøj. Kan være forskelligt, men for det meste noget ala mit billede...
Race: Formskifter - oprindelig form

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 4:09

//Godt tur OO *snøft* xD//

Nico nåede ikke rigtigt at opfange det hele da Tobii hurtigt var over ved ham og så var han pludseligt på vej hen til et ulvekobbel.
Selvom han ikke rigtigt fattede noget, lod han sig trække med.
*Okay...?* Han nåede ikke rigtigt at sige det, for nu kunne han jo ikke bare afslå.
Han så rundt på skoven med sine røde øjne, mens de blev ført ind i skoven.
*Hmmm...*
Da han så ulveflokken, stillede han sig bevidst ved siden af Tobii.
"Det kan jeg se..." Nico så på ulvekobblet.
*...*
Tilbage til toppen Go down
Mira

Mira


Antal indlæg : 107
Points : 5594
Reputation : 0
Registration date : 22/05/09
Geografisk sted : Der hvor der sker noget xD

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Grøn kjole, En smule nedringet.Går til anklerne. Korte ærmer.
Race: Menneske

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 4:11

Mira betragtede det hele..
hun kom til at tænke på Misel, og et snert af savn, skyllede kort over hende..
De ville havde haft det så sjovt! det var hun sikker på..
Hun lod øjnene glide over alle dyrene og lod dem bare komme..
- jaa selv Houk, synes fjern.. det var nu mærkeligt..
måske var mænd bare sådan, der inde i byerne?
Tilbage til toppen Go down
Nico

Nico


Antal indlæg : 84
Points : 5535
Reputation : 0
Registration date : 30/06/09
Age : 28
Geografisk sted : Har stadig ikke fattet den xD -.-

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Sort tøj. Kan være forskelligt, men for det meste noget ala mit billede...
Race: Formskifter - oprindelig form

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 4:14

Nico så på Mira.
Med det samme vidste han, på en måde, at det samme nagede hende, som nagede ham, bare ikke på samme måde...
Han vidste ikke hvorfor. Selvom han prøvede at slå det væk, var det ret svært...
Han kiggede på hende igen...
*Hvad er det mon?*
Tilbage til toppen Go down
Tobii

Tobii


Antal indlæg : 33
Points : 5473
Reputation : 0
Registration date : 01/07/09

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 7:15

//i'm back, kæft en god film! :D

Tobii betragtede Nico og Mira *de savner noget begge to, det gør mig helt trist til mode*
"har i lyst til at spise med?" hun kiggede ikke på dem bare ned i jorden, hun ærgede sig over hun ikke vidste hvordan man helt skulle opføre sig foran mennesker. Kaum hørte ordet spise og blev hyper, han slikkede Mira for at bede hende vente på ham. Derefter løb han hen til hende og tigede om en jagt. Hun kiggede halvtrist på Nico Men tvang så et smil frem på læben. "vær søde ikke at gå, det første gang jeg har .. gæster, jeg kommer snart" hun forvandlede sig til en ulv og hylede, de andre hylede med, nu skulle hun på jagt
Tilbage til toppen Go down
Mira

Mira


Antal indlæg : 107
Points : 5594
Reputation : 0
Registration date : 22/05/09
Geografisk sted : Der hvor der sker noget xD

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Grøn kjole, En smule nedringet.Går til anklerne. Korte ærmer.
Race: Menneske

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 7:29

// hvad så du? xD //

Mira kiggede på dem..
hun lagde det lille snert af savn væk, og betragtede flokken..
" OKa, men jeg har aldrig spist rådt kød før!" han smilte lidt og slog blikket ned, mod det nedtrampede græs.
Da de sidste tanker var væk, så hun op og betragtede Tobii som nærmest fløj afsted efter de andre..
Mira skævede til Nico, Savnede han også noget?
Tilbage til toppen Go down
Tobii

Tobii


Antal indlæg : 33
Points : 5473
Reputation : 0
Registration date : 01/07/09

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 7:46

iCE AGE 3// :D

Tobii sad mussestille med Kaum vved hendes side, de 2 andre tropper havde taget med hende og kun ungerne og lederen var tilbage, Tobii styrede jagten idag, de fand t en flok elge. hun gav tegn til dem at nedlægge den ældre tyr og den yngre hun. De kredsede om dem, derefter begyndte Tobii og Kaum at hyle, det satte flokken igang *det her har jeg savnet* tænkte hun, fuld af energi, hun kunne mærke blodet suse rundt i hendes krop! hun gav tegn til at de skulle dreje flokken mod en lille klippe kant, ikk stor til at være farlig men stor nok til at dyr der falder fra den ville blive lammede. de skilte de 2 udvalgte ud fra flokken og jagtede dem mod klippen. den ældre han vendte sig om da den opdagede den ingen steder havde at gå hen! den prøvede at stange KAum men ramte Tobii hun blev slået tilbage og ramte stenen med sin ryg, idet hun pev. "det sker bare ikke" hviskede hun til sig selv, Kaum mistede sin selvtillid og vidste ikke hvad han skulle gøre, Tobii rejste sig og kiggede elgen dybt i øjnene, nu var hun GAL! hun forvandlede sig til et menneske for øjnenen af den, den stod stiv af forskrækkelse! nu var hendes endelig chance, hun greb dolken og tyrede deni halsen på elgen, elgen bakekde og skubbede den unge hun med over kanten. nu var jagten over, Tobii slap med en øm ryg og et lille sår på højre arm, hvor blodet piblede ned fra det.
Tilbage til toppen Go down
Nico

Nico


Antal indlæg : 84
Points : 5535
Reputation : 0
Registration date : 30/06/09
Age : 28
Geografisk sted : Har stadig ikke fattet den xD -.-

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Sort tøj. Kan være forskelligt, men for det meste noget ala mit billede...
Race: Formskifter - oprindelig form

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 8:27

//Undskyld, undskyld, undskyld!!!!!!!!!!!! Argh ! Kom forsent -.-!//

Nico så op på Mira, da han mærkede hendes blik.
Han vidste der var noget der nagede hende. Han så på der var Tobii var løbet hen.
*Jeg håber jagten går som planlagt...*
Ventede.


Sidst rettet af Nico Fre 3 Jul - 8:31, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Mira

Mira


Antal indlæg : 107
Points : 5594
Reputation : 0
Registration date : 22/05/09
Geografisk sted : Der hvor der sker noget xD

Character sheet
Liv:
Midnatspunkt - Page 2 Left_bar_bleue100/100Midnatspunkt - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Grøn kjole, En smule nedringet.Går til anklerne. Korte ærmer.
Race: Menneske

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 8:33

Mira gik hen og satte sig på en halv stor sten.. han havde øjnene mod Nico
" Kom i sammen, altså, fulgtes i ad gennem skoven da jeg kom vandrende og forstyrrede?" Spurgte Mira ham..
hendes øjne havde som altid, det glimt af liv i sig!
Hun så kort rundt, * mon det snart blev morgen? * tænkte hun tomt
Tilbage til toppen Go down
Tobii

Tobii


Antal indlæg : 33
Points : 5473
Reputation : 0
Registration date : 01/07/09

Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitimeFre 3 Jul - 8:35

Tobii kom løbende med den store hanelg på ryggen, den var stor og tung, og hun var udmattet, hun kom ud fra buskadset og kiggede trættende på Mira og Nico. "bare rolig jeg skal nok tilberede det så i ikke spiser det råt" hun gav besked til de andre ulve at de skulle ud og hente en yngre elg, og spise den, alle løb selv ungerne, men so det sædvanlige stod Sølvvinge og betragtede hende, han gik hen til hende og nejede stolt Tobii kunne ikke lade være med at smile, hun aede blidt hans nakke ned til halen. så gik han, mod kadarveret. Tobii kiggede op på Nico og Miir "skal nok skynde mig, er bare lidt træt" hun grinte let, hun tog fat i geviret og skar halsen om på elgen. "blodet skal ud først det formindsker chancen for sygdomme hos dyret"

//syns hun virker lidt trist xD og Nico FYYYHA!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Midnatspunkt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midnatspunkt   Midnatspunkt - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Midnatspunkt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Den Store Skov-
Gå til: