Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
melder lige sin ankomst! Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
melder lige sin ankomst! Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
melder lige sin ankomst! Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
melder lige sin ankomst! Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
melder lige sin ankomst! Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
melder lige sin ankomst! Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
melder lige sin ankomst! Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
melder lige sin ankomst! Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
melder lige sin ankomst! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
melder lige sin ankomst! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
melder lige sin ankomst! Vote_lcapmelder lige sin ankomst! Voting_barmelder lige sin ankomst! Vote_rcap 
Edith Ember
melder lige sin ankomst! Vote_lcapmelder lige sin ankomst! Voting_barmelder lige sin ankomst! Vote_rcap 
Amylia
melder lige sin ankomst! Vote_lcapmelder lige sin ankomst! Voting_barmelder lige sin ankomst! Vote_rcap 
Green
melder lige sin ankomst! Vote_lcapmelder lige sin ankomst! Voting_barmelder lige sin ankomst! Vote_rcap 
Era
melder lige sin ankomst! Vote_lcapmelder lige sin ankomst! Voting_barmelder lige sin ankomst! Vote_rcap 
Eleonora
melder lige sin ankomst! Vote_lcapmelder lige sin ankomst! Voting_barmelder lige sin ankomst! Vote_rcap 
Veneur
melder lige sin ankomst! Vote_lcapmelder lige sin ankomst! Voting_barmelder lige sin ankomst! Vote_rcap 
Ann
melder lige sin ankomst! Vote_lcapmelder lige sin ankomst! Voting_barmelder lige sin ankomst! Vote_rcap 
Misel
melder lige sin ankomst! Vote_lcapmelder lige sin ankomst! Voting_barmelder lige sin ankomst! Vote_rcap 
Iljana
melder lige sin ankomst! Vote_lcapmelder lige sin ankomst! Voting_barmelder lige sin ankomst! Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 melder lige sin ankomst!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 3:21

Hey! XD
Ja, så ville jeg bare lige sige, at jeg har joinet jer.
Har indtil videre et godt indtryk af siden,
men jeg synes nu bare at her lidt inaktivitet.

Glæder mig til, at nogen vil skrive med mig.
Og glæder mig til, at jeg får færdig skrevet karakter skabelonen.

Knus ;P
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
melder lige sin ankomst! Left_bar_bleue100/100melder lige sin ankomst! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 4:54

Velkommen!
Jeg håber du vil være med til at skaffe den efterspurgte aktivitet, for som du selv siger er her lidt inaktivt.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
melder lige sin ankomst! Left_bar_bleue100/100melder lige sin ankomst! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 5:21

Halløj! 8D

Og velkommen. C: Vi gør vores bedste for at blive aktive igen. Og jeg kunne da godt tænke mig at skrive med dig - din karakter ser meget spændende ud! ^__^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 6:20

jamen, jeg skal da gøre mit aller bedste. (:

så kommer du øverst på min liste Edith, du er den første, jeg skriver med, når jeg er blevet godkendt. ;P
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
melder lige sin ankomst! Left_bar_bleue40023/35670melder lige sin ankomst! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 20:43

HEJ! Velkommen til Warland! 8D
Yderst nice karakter^_^ but I don't get the curse ._.
Glæder mig til at skrive med dig! =D
- Mig = Amylia + Demetri, men mest Amylia!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 20:50

taaak!
mange tak.
hvad er der så svært ved at forstå ved den?
glæder mig også til at skrive med dig! XD
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
melder lige sin ankomst! Left_bar_bleue40023/35670melder lige sin ankomst! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 21:18

Jeg ser bare ikke hvorfor den blev lagt^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 21:33

se, det er tricket.
Phoenix ved det nemlig heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
melder lige sin ankomst! Left_bar_bleue100/100melder lige sin ankomst! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 21:57

Yay! Jeg får æren! *Stolt* 8D

Og nåårh ja... jeg bliver kaldt Eph, fordi jeg engang havde en karakter der hed Ephera. xD Og jeg har også nogle andre karakterer, men de er ikke så aktive. o.o Så (*efteraber Ammie*)... Mig = Edith = Eph xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 22:22

;D

ja.. jeg vil også lige efterabe. XD
mig = Phoenix = Maradith / Mara
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
melder lige sin ankomst! Left_bar_bleue100/100melder lige sin ankomst! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 22:24

Efterabning er godt. Nogengange. xD
Uh, det vidste jeg ikke! :3 Godt at vide, though. ^____^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeSøn 11 Apr - 22:35

then you know..
så nu ved du også, hvem din almost-savior mere er. XD
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
melder lige sin ankomst! Left_bar_bleue100/100melder lige sin ankomst! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeMan 12 Apr - 0:26

Nemlig! Så har jeg to... eller en, men to på en eller anden måde alligevel. Nej, måske ikke. Kun en. Eller to? Argh. >_< Nu forvirrer jeg mig selv. o__x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeMan 12 Apr - 0:40

du kan også bare have 1½.. XD
eller??
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
melder lige sin ankomst! Left_bar_bleue100/100melder lige sin ankomst! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitimeMan 12 Apr - 0:46

Jo, 1½ lyder godt. Tak! Og... hurra! n___n
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





melder lige sin ankomst! Empty
IndlægEmne: Sv: melder lige sin ankomst!   melder lige sin ankomst! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
melder lige sin ankomst!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ankomst til Takamir
» lige ankommet...
» lige kommet til

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Velkommen!-
Gå til: