Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Min lille histroie Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Min lille histroie Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Min lille histroie Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Min lille histroie Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Min lille histroie Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Min lille histroie Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Min lille histroie Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Min lille histroie Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Min lille histroie Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Min lille histroie Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Min lille histroie Vote_lcapMin lille histroie Voting_barMin lille histroie Vote_rcap 
Edith Ember
Min lille histroie Vote_lcapMin lille histroie Voting_barMin lille histroie Vote_rcap 
Amylia
Min lille histroie Vote_lcapMin lille histroie Voting_barMin lille histroie Vote_rcap 
Green
Min lille histroie Vote_lcapMin lille histroie Voting_barMin lille histroie Vote_rcap 
Era
Min lille histroie Vote_lcapMin lille histroie Voting_barMin lille histroie Vote_rcap 
Eleonora
Min lille histroie Vote_lcapMin lille histroie Voting_barMin lille histroie Vote_rcap 
Veneur
Min lille histroie Vote_lcapMin lille histroie Voting_barMin lille histroie Vote_rcap 
Ann
Min lille histroie Vote_lcapMin lille histroie Voting_barMin lille histroie Vote_rcap 
Misel
Min lille histroie Vote_lcapMin lille histroie Voting_barMin lille histroie Vote_rcap 
Iljana
Min lille histroie Vote_lcapMin lille histroie Voting_barMin lille histroie Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Min lille histroie

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Min lille histroie Left_bar_bleue100/100Min lille histroie Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Min lille histroie Empty
IndlægEmne: Min lille histroie   Min lille histroie Icon_minitimeSøn 17 Aug - 3:29

her er den:

Freja

Jeg så mig omkring i mit lunke værelse. Plakaterne hang skævt over min væg og døren havde den matte hvide maling som skalede lidt af. Jeg løftede armende for at strække mig men i stedet for landede mit blik på mit håndled. Alle mine gamle sår efter min sorg over alt gik galt. Sårene var der stadig og jeg havde fortalt det for lang tid siden. Jeg stog op og tog en lang ærmet trøje på og et par bukset og traskede ned af trappen. Jeg spiste hurtigt min morgen mad og gik i skole. Klassen larmede og jeg smed min taske på min plads og dumpede ned i vores sofa. Timen gik i gang og jeg sad med mine tanker langt borte fra hvad læren sagde. Timerne fløj afsted og jeg kiggede på min eks-kæreste. Klokken ringede fri og vi klumpede sammen foran udgangen og tilfældigvis stod min eks-kæreste ved siden af. ”love you” hviskede han i mit øre og styrtede ud af klassen. Jeg stod stille mens de skubbede mig til sidst ud. Jeg styrtede ned ad trappen og indhentede ham til sidst. Jeg hev ham blidt i hans skjorte. ”følg med” hviskede jeg og trak ham blidt med mig og hen bag et skur. ”hvad sagde du der henne i klassen?” spurgte jeg og lod en finger løbe ned af hans arm. Han lod sit hoved løbe mod mit og jeg lukkede øjne og vi kyssede hinanden blidt. Vi flettede fingre og gik væk fra skuret og luntede hen til ham. Vi gik ind og satte os i hans sofa. Vi sank ned i hans sofa og begyndte at kæle. Han begyndte at kæle med mig og jeg spandt som en kat for ham. Han gik op ad sofaen og satte en romantisk film på. Da hun dumpede ned ved siden af ham puttede jeg mig ind i til ham.
Han lagde sin arm om mig og jeg puttede mig mere ind til ham. Den var sådan en klassiker romantik film hvor kvinden måtte ikke få manden, men får ham til sidst. Da vi var halv gennem filmen begyndte han at kysse mig og jeg kyssede igen. Jeg kunne mærke at han prøvede at få min tunge ud og jeg lod ham gøre det. Han lænede sig en anelse mod mig og jeg lagde mig tilbage. Og vi begyndte at kæle med hinanden igen. Til sidst kunne jeg ikke mere og begyndte lukke min mund. Tydeligvis forstod han helt og lod mig gå. Vi sagde farvel med et kys, og jeg gik ned af hans trappe og ud på vejen. ”Freja!” råbte han ud af vinduet og jeg vendte mig om. Han kastede mit tørklæde ned til mig og gav mig et smil. Jeg smilede igen. ”tak Mikkel!” råbte jeg igen og begyndte at gå videre.
Den næste startede som det plejede, men i dag kom jeg i skole blændende smuk, for alle drengende fra klassen over altså 9. over gloede mig. Jeg gik yndefuldt ind i klassen og satte mig ned. Mikkel kom gående og gav mig et kys på munden, jeg kyssede igen. Han afleverede sin taske og satte sig over til drengende som sad og snakkede og jeg satte mig ned i vores sofa. Mikkel gav mig et blikket ville-med-glæde-komme-men.. og jeg nikkede forstående. Klokken ringende og jeg lyttede med for denne første gang. Ekseamen var langt væk men jeg lyttede stadig jeg ville IKKE dumpe igen. Da klokken igen ringede fri fandt jeg en seddel i min taske.

Hej 8.b
Der er åbent hus hjemme i aften, hos mig klokken 18-over midnat.
Alkohol er tilladt i små mængder, men ikke for meget.
Hilsen
Mikkel

jeg foldede seddelen sammen og lagde den i min lomme. Min ben bragte min hurtigt hjem og jeg gik i gang med at gøre mig fest klar. Mine forældre var ligeglad med mig da de ikke gik op i hvad jeg lavede. Nå... men tiden gik og jeg tog min jakke på og min taske over skuldren og gik mod Mikkel's hus. Mit mørke hår gik op i en hestehale og hang langt ned og så silkeagtigt ud. Mit tøj var det store babe udstyr. Da jeg nåede huset kunne jeg se at festen var i gang. Jeg gik ind i huset og så de fleste var fulde mærkeligt nok. Min hånd fik fat i en drink og jeg tog en slurk. Alkoholden kørte igennem min hals og jeg nød fornemmelsen hvordan en varme brussede i mig. Jeg fandt til sidst Mikkel. Vores læber mødtes og vi gik op på hans værelse, der var helt øde og vi satte os i sengen. Før vi nåede at kysse dukkede der en dulle op. ”mikkel” sagde hun svajende og lænede sig over og kyssede ham. Jeg forventede at han ville slå hende væk, men han kyssede bare med. Jeg gav dem begge en lussing og styrtede hulkende væk fra huset og hjem, ind på toiletet og låse døren. Min samvittighed sagde jeg skulle lade være, men jeg lyttede ikke. Jeg fandt den kniv jeg havde brugt for lang tid siden og skar i mine sår. Smerten kom men jeg kunne ikke mærke den så godt da alkoholden holdte den på afstand. Jeg skar nogle flere og blodet løb ned af min arm. Det har var ingen ting syntes jeg og fandt lige så stille kniven frem igen. Jeg førte min fries, men blodige, hånd op til min hals og fandt pulsåren. Jeg nåede en lille rift men da jeg besvimede af blodmangel.

* * *
stødet kørte igennem min krop. Blodet lå på briksen og lægerne stod og snakkede. Jeg gipede luften ind i mig. Min forældre stod føelseløse foran sengen og kiggede koldt på mig. Tårende væltede op i mig og jeg begyndte at stor tude. Min mor lagde sig ned til mig og gav mig et stort bamsekram. Jeg kunne mærke min Mors varme tåre mod min hud. ”v..vi tr... tro.... troede vi havde mistet dig” fik min mor stammet hulkende frem. Min mor rejste sig op og stå og bag ved hende stod mikkel. ”dig... dig!” fik jeg hvæset ud af min mund. Han nikkede svagt ”ja... mig... jeg undskylder havde drukket for meget” fik han sagt og mine forældre var for længst ude. Jeg nikkede svagt. ”er vi finno så?” spurgte han efter lidt tid. Jeg nikkede. Han lænede sig frem over og vi kyssede hinanden blidt.

Første slutning:
Dagene gik og jeg fik lige så stille kræfterne tilbage, og blev til sidst udskrevet. Jeg kom i skole og blev modtaget, men var mest glad for at se Mikkel igen. Han og Jeg kyssede hinanden glade og da skolen var slut gik vi hjem til ham, og kælede.

Anden slutning:
efter hånden som jeg fik kræfter fik jeg lige så stille tanker om jeg ville, eller ikke ville dø. Til sidst fik jeg et brev af Mikkel om at han ikke ville være sammen med mig og han havde s´taget et billede af ham og dullen. Tårende væltede op og jeg kylede billedet og brevet væk og løb ud på toilettet. Jeg fandt et stykke glas og begyndte at skære i min arm. Jeg fandt til sidst min pulsåre og tog min beslutning. *hvorfor leve for ingenting?* tænkte jeg og skar den over.[center]
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Min lille histroie Left_bar_bleue100/100Min lille histroie Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Min lille histroie Empty
IndlægEmne: Sv: Min lille histroie   Min lille histroie Icon_minitimeSøn 17 Aug - 21:07

Fed historie.
Foretrækker (selvfølgelig) klart slutning nr. 1.
Tror ikke det er så normalt at begå selvmord pga. at have mistet en kæreste i den alder.
Hun havde jo allerede mistet ham en gang.
Selvmord for det.
Tror det er lidt usandsynligt.
Men altså virkelig god historie.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Min lille histroie Left_bar_bleue100/100Min lille histroie Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Min lille histroie Empty
IndlægEmne: Sv: Min lille histroie   Min lille histroie Icon_minitimeMan 18 Aug - 3:51

ja okay men vidste ikke hvordan jeg skulle afslutte den så jeg skrev bare lige noget hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Min lille histroie Left_bar_bleue100/100Min lille histroie Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Min lille histroie Empty
IndlægEmne: Sv: Min lille histroie   Min lille histroie Icon_minitimeTirs 19 Aug - 5:20

Cool historie.
Slutning et vælger jeg vist også.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min lille histroie Empty
IndlægEmne: Sv: Min lille histroie   Min lille histroie Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min lille histroie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En stor kanon - endnu en lille novelle.
» Lille novelle ? ^^
» en lille kigger op over
» Dosis - lille novelle d;

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Galleri-
Gå til: