Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Formiddagssol Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Formiddagssol Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Formiddagssol Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Formiddagssol Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Formiddagssol Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Formiddagssol Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Formiddagssol Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Formiddagssol Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Formiddagssol Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Formiddagssol Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Formiddagssol Vote_lcapFormiddagssol Voting_barFormiddagssol Vote_rcap 
Edith Ember
Formiddagssol Vote_lcapFormiddagssol Voting_barFormiddagssol Vote_rcap 
Amylia
Formiddagssol Vote_lcapFormiddagssol Voting_barFormiddagssol Vote_rcap 
Green
Formiddagssol Vote_lcapFormiddagssol Voting_barFormiddagssol Vote_rcap 
Era
Formiddagssol Vote_lcapFormiddagssol Voting_barFormiddagssol Vote_rcap 
Eleonora
Formiddagssol Vote_lcapFormiddagssol Voting_barFormiddagssol Vote_rcap 
Veneur
Formiddagssol Vote_lcapFormiddagssol Voting_barFormiddagssol Vote_rcap 
Ann
Formiddagssol Vote_lcapFormiddagssol Voting_barFormiddagssol Vote_rcap 
Misel
Formiddagssol Vote_lcapFormiddagssol Voting_barFormiddagssol Vote_rcap 
Iljana
Formiddagssol Vote_lcapFormiddagssol Voting_barFormiddagssol Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Formiddagssol

Go down 
+4
Dokuro-chan
Mirajane
Chris19
Amylia
8 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeTirs 27 Jan - 7:21

En ung tynd pige kom gående ind på markedspladsen.
Hendes mørke hår hang i uredte slangekrøller ned over skuldrene, og hendes grønne kappe var mere eller mindre beskidt. Hun så sig til alle sider, og stirrede på de mange boder. Stirrede på al den mad. Det var efterhånden noget tid siden hun havde spist, og hun gik hurtigt hen til en frugtbod. Hun smilte sødt til ejeren, og begyndte en mindre samtale om vejret, og om hvor friske alle frugterne så ud. Efter en mindre samtale, sagde hun tak for snakken, og da hun vendte sig for at gå, tog hun ubemærket et grønt æble med i hånden som hun hurtigt lagde ned i sin lille taske. Hun kiggede til alle sider, men der var åbenbart ikke nogen der havde lagt mærke til noget.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14763
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue100/100Formiddagssol Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeTirs 27 Jan - 19:13

//Kunne hun ikke gå ind i emnet 'går alene rundt'?//
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:00

Mirajane havde set Amylia snuppet et æbel mens hun have afssluttet en samtale, hun var faktisk også sulten, hun gik over af mod Amylia og prikkede til hende, mens hun knugede sværdet indtil sig selv, med den ene hånd" eeeeerrrr deet ikkkkeeee uuullloovvvllliigggttt" hun stammede i det da hun var meget nervøs over at tale med fremmede.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:04

Amylia snurrede rundt og kiggede vurderende på pigen. "hør, hvad jeg laver af lovlige eller ulovlige ting er imellem mig og den jeg laver det med" sagde hun i en, ikke ligefrem kold tone, men heller ikke ligefrem imødekommende. Amylia betragtede hende lidt mere, og mærkede efter sin dolk. godt skjult i bæltet.
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:08

"mmmaaaasskke meeennnn dddeeettt eeerrrrr fffoooorrrkkkerrt" stammede Mirajane sig frme, hun kunne ikek bruge sit sværd , men at sladre det kunne hun vel godt finde ud af, hun var bange for at gøre det, men hvis hun blev tvunget til det kunne hun godt sladre og fortælle manden hvad hun havde set Amylia gøre.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:12

Amylia lagde hovedet på skrå og stirrede ind i pigens øjne. "Hør min lille ven, hvis du ikke blander dig i hvad jeg laver på den her plads, så skal jeg nok også lade være med at blande mig i hvor meget du hugger." Hvislede Amylia med en blød stemme, og trak sin mørkegrønne hætte over hovedet, så den dækkede det meste af hendes ansigt. "har du måske ikke prøvet at være meget sulten?" spurgte hun i et helt ændret tonefald. "Så sulten at du aldrig troede at du kunne blive mæt?" spurgte hun med en trist stemme.
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:19

"jjjjoooooo, mmmeeeennn ddddeeerrr hhhjjjææælllpppeeerrr mmmæænnndddeeenneee mmmiiggg" sgade mirajane til hende, hun havde ret, tit kom ænd hen til hende, og spurgte hende om de kunne give hende noget at spise for derefter at udnytte hende hvilket ikke lykkedes for hun stak af når de feks skulle på toiletttet når hun havde spist.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:23

"Nårh, men der er ikke nogen mænd der vil hjælpe mig uden at jeg skal give dem noget til gengæld... og jeg har ikke noget" sagde Amylia, og hun så helt ulykkelig ud under hætten. "Og det var jo bare et æble... bare et enkelt lille æble... der er ikke nogen der vil savne det, men jeg har jo ikke spist i så lang tid..." sagde hun stille og trak umærkeligt hætten lidt tilbage så Pigen kunne så det bedende udtryk i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:32

"ooookkkkaaaaayyyyy sssssssååååååå, bbbbaaaarrreee bbbeeeehhhholllddd æææbbbllleeettt" sagde mirajane stammende, hun følte sig på en måde godt tilpas i AmyliaŽs selskab, men stadig væk var dhun nervøs når hun var her sammen , med folk, for hun var bange for at folk ville hende ondt, som mange tit ville.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:35

Amylia blev med ét helt rolig, og priste sig lykkelig over at hun var så god til at spille på folks medlidenhed. Men nu behøvede hun ikke længere spille for at smile lettet. "Kom lad os sætte os" sagde Amylia glad, og satte sig på en tønde ikke så langt væk. Hun smilte lidt for sig selv og slog hætten ned igen. Der var ingen grund til at have den på nu...
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:41

"oookkkk, llllaaaaadddd oooossss dddeeeettt" sgade hun igen stammende, der var noget over Amylia som fik hende til at stamme, hun kunne ikek rigtigtlige sige hvad. Hendes halskæde røg lige et tidspunkt ud og strålede i solen, men mirajane skyndte sig at putte den tilbage igen, hun ville ikke miste sværdet og halskæden, hun satte sig ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:45

Amylias skarpe øjne fangede et hurtigt glimt af en halskæde, og i et kort øjeblik overvejede hun hvordan hun kunne få fingrene i den uden af blive opdaget, men lidt efter slog hun tanken til side. Hun havde ikke brug for den, så hvorfor anstrenge sig for at få den? Amylia tog en bid af æblet, og da hun havde tygget af munde rakte hun det frem til pigen. "vil du smage?" spurgte hun smilende, og satte sig bedre til rette.
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:56

"nneejj ttaaakkk hhaaarrr ssspppiisssttt nnnoookkk ffforrr deee hheeerrr dddaaagggeeee" sagde mirajane til hende, hun havde opfanget hendes blik, så hun prøvede at tage mod til sig og sige at hun ikke lkulle tage meddaljonen da det og sværdet var hende aller kæreste eje og ingen måttte tage det fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeOns 28 Jan - 7:58

Amylia trak bare på skuldrene og spiste hurtigt reste af æblet. Selv kernehuset blev spist. der skulle ikke gå noget til spilde.
"Nå, hvad hedder du så?" spurgte hun glad, og strøg en sort slangekrølle om bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeTors 29 Jan - 1:08

"mirajane, diiiggggg, oooggg dduuu mmåå ikkeee taaaggge mmeddalljone eller sværdet det er mit kæresxte eje" stammede hun sig i startne, men dte blev bedre, hun havde samlet mod til sig og kunne nu sige hende imod, hvilket var godt for mirajane for hun var mest sikekr, hvis hun havde samlet mod.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeTors 29 Jan - 6:06

Amylia smilte af pigen og grinte lidt. "Jeg skal nok lade være med at tage din medaljon. Jeg har jo ikke brug for den" smilte hun fornøjet, og mærkede automatisk efter hendes dolk. "Og jeg har ikke brug for et sværd..." tilføjede hun.
Derefter overvejede Amylia stærkt om hun ville tage chancen og fortælle pigen hendes rigtige navn, men hun kom til den konklusion at det ville være dumt at sige hendes rigtige navn, men ligeså dumt at lyve, så hun sukkede lidt og sagde: "Du kan ikke få mit fulde navn, men du kan kalde mig Ayla." Hun smilte igen, og kiggede interreseret på en bod der solgte te.
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeFre 30 Jan - 5:22

"ok Ayla" sagde mirajane, hun var ikke ligeså nervøs som hun var før, hun var begyndt at føle sig mere tryg i nærheden af Amylia, men hun var dog alligevel en smule nervøs ved hende, der var bare det over hende at hun ikek troede på hende helt, men stadig følte sig tryg i hendes selskab for hun vidste at så ville hun ikke vilel gøre hende npoget
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeFre 30 Jan - 5:55

"Nårh...altså, bor du her i byen?" spurgte Amylia muntert, og kiggede interreseret på mange af boderne.
"Det er bare fordi jeg er ny her i byen..." forklarede hun inden at Mirajane kunne nå at svare. "Og jeg har lidt brug for oplysninger, du ved..." tilføjede hun og kiggede Mirajane dybt ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeFre 30 Jan - 5:59

"jeg bor her ikke direkte, men hhvvvvaaadddd vaaar deet ffooorrr noooggllleeee ooopppplllyyyyssssnnniiinnggeer" sagde mirajane, hun blev nervøs dda Amylia gjorde det for det gjorde hende nervøs at Amylia lavede noget hemmelighedskræmmeri, det var det som gjorde hende nervøs
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeFre 30 Jan - 6:03

"jo altså, er her mange forskellige racer? altså mennesker, elvere, formskiftere? Er der kamp, siden der er alle de våben?" spurgte hun direkte, og tog ikke øjnene fra Mirajane. "Altså, jeg har levet meget isoleret..." forklarede hun, og var glad for at hun havde nok selvkontrol til ikke at rødme. Hun hadede at føle sig dum.
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeFre 30 Jan - 6:08

"alt hvad jeg ved er at der er et oprør mod den rene menneske regering, mere ved jeg ikke, der er felre, kan ikek lige huske dem" sagde mirajane til hende, det var bare det hun ville vide, det gjorde Mirajane meget mere tryg, hun kunne godt forstå at Amylia ville ahve det at vide, hvis hun havde levet isoleret
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeFre 30 Jan - 6:11

"oprør..." gentog Amylia, dybt opslugt af tanker. "Og hvordan oprør? er der et elveroprør? et OrkOprør? et blndet oprør?" spurgte hun pludselig skarpt. Hun virkede fraværende i blikket, og havde glemt den venlige tone. Tankerne snurrede i hovedet på hende. Et oprør. meget interresant. Kunne det beatle sig at være på deres side? eller ville det være bedre at være på menneskenes?
Tilbage til toppen Go down
Mirajane




Antal indlæg : 46
Points : 5772
Reputation : 0
Registration date : 31/07/08

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeFre 30 Jan - 6:21

"aaannnneeeerrrrr dddeeeeetttt ikkkkkeeeeee" sagde mirajne, der lbev hun nervøs igen, hun kunen ikek lide den side af Amylia, for den gjorde hende nervøs mens hun blev tryg når den rare Amylia talte med hende, dne mere direkte gjorde hende nervøs, for den kunne hun ikke kare, det var dne type person som vilel udnytte hedne til eget formål.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue40023/35670Formiddagssol Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeFre 30 Jan - 6:44

Amylia sukkede irriteret, og skulle lige til at sige noget meget groft, fordi pigen ikke vidste noget, men da hun vendte sit ansigt og så Mirajanes ansigt, skyndte hun sig at gemme vreden væk bag en smilende facade. "Nej, selvfølgelig ikke." smilte hun.

//sorry, skulle lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Dokuro-chan

Dokuro-chan


Antal indlæg : 332
Points : 5749
Reputation : 4
Registration date : 27/01/09
Age : 31
Geografisk sted : på gaden/hos Fal i skoven

Character sheet
Liv:
Formiddagssol Left_bar_bleue100/100Formiddagssol Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: en meget slidt trøje og så lige undertøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitimeFre 30 Jan - 7:20

hun spillede bare sin lille søde melodi, hun sad stadig i Gorm's kurv, hun sad i tæppet som om det var en lille rede hun havde lavet, hun var prop mæt nu, hun smilte og sad godt og trygt der i kurven, hun så rundt alle de folk der var på markdespladsen


//det er videre inde fra Gorm's og mit emne^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Formiddagssol Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddagssol   Formiddagssol Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Formiddagssol
Tilbage til toppen 
Side 1 af 11Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: