Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_lcapNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Voting_barNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_rcap 
Edith Ember
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_lcapNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Voting_barNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_rcap 
Amylia
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_lcapNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Voting_barNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_rcap 
Green
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_lcapNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Voting_barNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_rcap 
Era
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_lcapNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Voting_barNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_rcap 
Eleonora
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_lcapNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Voting_barNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_rcap 
Veneur
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_lcapNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Voting_barNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_rcap 
Ann
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_lcapNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Voting_barNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_rcap 
Misel
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_lcapNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Voting_barNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_rcap 
Iljana
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_lcapNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Voting_barNy plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D

Go down 
+10
Iljana
Edith Ember
Chris19
Asta Slangedatter
Drame
Gvan
Mortimer
Ciaran
Amylia
Dawn
14 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7023
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 2:33

Jeps.. her kommer det så..

Vi overvejer at sætte et større plot i gang.. Faktisk et plot, der skulle gribe om sig i hele Warland, vi vil helst have alle spillere til at medvirke enten direkte eller indirekte..

Vi værende Green og mig.. Og Chris, selvfølgelig ^^

Plottet skulle omhandle et angreb fra et naboland, der selvfølgelig har hørt om oprørets magtovertagelse i Warland. Nabolandet har lange set skævt til Warland. De har ikke brudt sig om deres store, veludstyrede og økonomisk særdeles velfungerende nabo, men nu er situationen anderledes.
Warlands millitær, der før har været superstærkt og velorganiseret, er nu i en sørgelig forfatning. Oprøret, der har taget magten, er heller ikke særdeles veludrustet.. *besluttede jeg mig lige for..* .. faktisk består oprøret næsten stort set af almindelige bønder og arbejdere.. Der er et par få überstærke skikkelser imellem, men det er også det hele.. I øvrigt er det vinter, og der hersker mindre kaos i Takamir..
Så nu tør nabolandet godt angribe.. og det gør de..
eller de planlægger det..

Så kan Warland nå at genoprette sin fulde styrke?


Tænkte os, at den gamle Green skulle være ham, der opdagede de skumle aktiviteter (skumle.. Elsk på det ord XD) i nabolandet.. (som nu hedder.. eh.. Chris siger Brainia... kom gerne med forslag xD )
På den måde kunne han også få et comeback?

Jaer planen lød sådan set, at han og Niniane har været fanger i nabolandet.. og at han så er stukket af efter at have fundet ud af, hvilken trussel, der lurer på Warland.. Og at han så endvidere er blevet fanget igen.. denne gang af safran/gvan/misse-minigarden, der måske på den måde kunne spille en muligvis afgørende rolle..



Såe.. hvis det gav mening.. såe.. var det sådan set plotplanen.. .. Vi vil gerne have, at alle oprørere,.. alle faktisk.. har sagt det før, men W/E.. XD ... deltager i kampen mod de ulovligt indtrængende, der har som hovedmål at destruede Warland, hvilket vi virkelig ikke kan have ^^


Ja, og så er der lige den anden side.. eh.. hvis vi ligesom starter det op.. i Misse/gvan/safrangarden.. vil I så bare hoppe med når invasionen begynder eller?

yay ^^


---



Her følger en samtale, som I ikke behøver at læse..
hvis i har lyst, er I selvfølgelig velkomne..

Samtalen har været sendt via PM til chris ^^

Plotidé ^^

Green: hmm....tænkte på at give Old Green et return...du ved han oprørslederen....han har siddet i fængsel, men er blever befriet i forbindelse med oprørenes overtagelse af magten...er det en dum ide?

Nina: Først og fremmest..
velkommen tilbage ^^

-- og gamle Green..
Skulle Nina så følge med?
For.. jeg er virkelig kommet til at hade hende som karakter.. kan ikke forklare hvorfor.. hun er bare sådan.. eev min første egentlige spiller i et rpg... totat uprof xD

Men ud over det.. Så ville det da være en super idé..
og dog..
Jeg tror næppe Chris afgiver magten..

men han kunne dog..
ville det være helt vildt mærkværdigt?
være blevet taget til fange af en af Safrans mænd.. Efter lige at være sluppet fra x antal års fangeskab i.. *jeg digter bare nu.. det er fordi jeg elsker at digte den slags historier..* et eller andet naboland, der er meget krigerriskt stillet overfor Warland..
og som nu faktisk kan stille en hær, der kan overtrumfe os, hvis det skal være..
oprørernes overtagelse har jo ligesom ret så meget nedlagt alt gammelt militær.. såe.. Han kunne jo også have været nødt til at forlade Nina i fangeskab.. *så er hun ligesom parkeret lidt afsides ^^ yay-- og.. så kan jeg faktisk gendanne hende som en ny og sejere karakter.. måske er hun blevet et lidt andet væsen efter lang tids pinsler? ikke sådan de helt store omrokeringer.. bare... sådan lidt? ^^*
Og Green vil sådan set blive kastet ind i en helt ny kamp som Gvans/muligvis misses/safrans fange.. For han vil også have al mulig interesse i at nedkæmpe den anden hær.. og genfinde Nina ^^

Yay, hvor blev det dog godt.. .. kommer helt bag på mig xD

ej... det kommer jo helt an på dig..
det var bare et lille skud fra hoften ud i tågen....

Green.. kan også blive bildt ind, at Safran (Gvan er lidt svært, joseph ganske umuligt..) og Misse er oprørere? Eller at oprørets magtforsøg fejlede fatalt?

green: Tror slet ikke jeg havde regnet med at Nina ville komme tilbage...men det blvier da bare SUPER hvis hun gør...
Og så kan du jo også lave lidt ændringer på hende...Green har nok ændret sig en del, gået fra at være knægt til voksen mand...
Green behøver ikke magten over oprøret. Tænkte, at Green kunne være fange hos menneskene, og så blive befriet af oprørene...
I fængslet kan han eventuelt have hørt om nabolandet, der vil overtage WL....og så har vi en fjende igen...faktisk to, eftersom Gvan (forfærdeligt navn) + Safran kan udgøre en reel trussel.

Har Nina også været fange? Måske i et andet fængsel?

Nina: Jeg tænkte.. Hvis de i elverlandet blev taget til fange af spioner fra nabolandet.. Og derfra kan Green så være flygtet..
Måske har han efterladt Nina? Så har han og forvildet vandret gennem landet til han kom til den store skov.. Hvor en eller anden, der står i Safran/gvans tjeneste så har fanget ham..

Gvan/Safran er sådan set ikke onde..
De vil bare reformere Warland..
Safran har faktisk intet mål i den retning.. det er lige pt hendes største problem.. hun ved ikke, hvad hun stiler imod.. Ud over at genoprette en tålelig balance mellem oprøret og menneskenes hær.. Derfor har hun virkelig brug for Gvan..
Green.. han ville være til god gavn for det team.. Især hvis de bilder ham ind, at oprøret er dødt.. på den anden side kan oplysninger jo ganske let opsnappes.. og så kan han blive befriet ^^

I øvrigt ville dette naboland knytte Warland stærkt sammen..
mennesker og oprørere vil komme til at kæmpe side om side, fordi Warland er vigtigere end alt andet..
- og for Green er det nok også ganske eftertraktet at trænge ind over det andet lands grænser.. for så vil han kunne befri mig xD

det gav ikke synderligt meget mening.. men.. yay ^^

Green: hmm year...på et eller andet tidspunkt finde rhan vel ud af det med oprøret...men på det tidspunkt er han muligvis så knyttet til Gvan-Safrangruppen at det bliver et svært valg...Men hvorfor skulle han efterlade Nina?





Og så en sideløbende MSNsamtale:

victor siger (21:57):
synes det er en fed ide, med at "vende Nina og Green tilbage"

,,Nina'' siger (21:57):
Synes jeg også ^^
Genialt, victor..

,,Nina'' siger (21:58):
troede helt, du havde droppet ham..

victor siger (21:58):
tak, men du kom nu også emd en hel del ideer...
tja...du hvade vel også droppet Nina (Niniane, du er jo sådan set Nina....Ikke den Ninna men...øhh)

victor siger (21:59):
havde*

,,Nina'' siger (21:59):
xD
jaer..
det havde jeg..
har jeg stadig..
derfor er hun nødt til at have været igennem en hel del..

victor siger (21:59):
så hun kan have ændret sig?

,,Nina'' siger (21:59):
jeps ^^

victor siger (21:59):
nogen ideer?

,,Nina'' siger (22:00):
til forandringer eller til årsager til forandringer...?

victor siger (22:01):
til forandringer, årsagerne behøves vel ikke beskrives i detaljer
?

,,Nina'' siger (22:01):
i hvert fald vandskræk, tror jeg...

victor siger (22:02):
ja...Hvis de ter små celler, kunne Green frygte for små rum? Han var ret uovervindelig tidligere
det er/
det er*

,,Nina'' siger (22:02):
..mhm..
hvis det lykkedes for Green at flygte..
så vil fangevogterne/de, der har taget dem til fange..

,,Nina'' siger (22:03):
have så meget større grund til at torturere Niniane..
for at finde ud af hvordan..

victor siger (22:05):
`svaret på pm

,,Nina'' siger (22:05):
svaret i tråden med det åndsvagt lange navn ^^

victor siger (22:05):
ja.
oki
undskyld mit meget sene svar

,,Nina'' siger (22:05):
gør ingenting ^^
du har jo været væk?

,,Nina'' siger (22:06):
han skulle efterlade Nina, fordi han muligvis ikke ved, om hun lever overhovedet..
victor siger (22:06):
ja, men kom hjem lørdag aften

,,Nina'' siger (22:06):
fordi de måske er blevet adskildt..
jaja..
men det er mandag nu ^^
to døgn ^^
det er fin tid
.. eller fordi han har set sit snit til at stikke af..

,,Nina'' siger (22:07):
of hun så er blevet flyttet til en anden del af en megagigantisk krypt, hvor han har været ude af stand til at befri hende fra uden hjælp?

victor siger (22:08):
yeah, han regner så med at komme tilbage efter hende, når han har hentet hjælp eller noget i den stil?'

,,Nina'' siger (22:08):
mhm..

victor siger (22:09):
men i så fald ved Nina jo ikke hvordan Green er smuttet...

,,Nina'' siger (22:09):
nope..
så hun lyver til de tror, de har fundet hans flugtvej..
og det har de så ikke, og så lyver hun igen..
og igen og igen..

victor siger (22:09):
det må gøre nas at lyve for fangevogtere med torturredskaber...

victor siger (22:10):
men den er fin, bør vi lige underette Chris?

,,Nina'' siger (22:10):
jada..
vi skal lige.. finde ud af, om det klapper..

victor siger (22:12):
det gør det sikkert, Chris er en fornuftig admin, godt valg hvis jeg selv skal sige det
xD

,,Nina'' siger (22:12):
XD
jaer.. ^^

,,Nina'' siger (22:13):
skal jeg bare smække det hele i hovedet på ham via pm eller?

victor siger (22:14):
jeps gør du bare, så har han da lidt læsning...



Og således..

vi overvejer et NABOLAND ANGRIBER! ARGH! PANIK I WARLANDS GADER - plot..

Hvor safran/gvan/misses minigarde vil spille en muligvis afgørende rolle..
og oprøret nok skal kæmpe hårdt for at holde stand og evakuere en masse krigsramte landsbyer etc..

såe.. yay ^^
hvad synes du?
skal lige med før vi publicerer..
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue40023/35670Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 3:10

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, jeg synes at det lyder VILDT fedt!
-Men måske skulle oprørene så lige gå på jagt efter folk de kunne rekruttere?
- og jeg er lidt i tvivl, altså, kommer der helt åben krig, hvor at det hele er PAWPAWPAW og så besvimer man og vågner op til et overtaget Warland, oder was?
Tilbage til toppen Go down
Ciaran

Ciaran


Antal indlæg : 191
Points : 5917
Reputation : 5
Registration date : 10/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue1000/1000Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (1000/1000)
Påklædning: Paladsets standard tjener-påklædning
Race: Menneske

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 3:37

Lyder superfedt! Nice oplivning af et ellers lidt henfaldende plot :3
Muligvis (dette er kun højttænkning) kunne det være at magikerne i warland også skulle rekrutteres fordi - hvad ved jeg o.o? nabolandet har haft en mere åbensynet konge, der har set fordelene ved at have trolddommen på sin side? (random idé fordi mine aktive karakterer er magikere hele bundtet)(bortset fra Gen, der sandsynligvis ikke vil du til en fis xD)(paranteser ftw)
*Ahem* Men i hvert fald synes jeg det er en vildt nice idé, der kan forene hele warland under ét ^^
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7023
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 3:43

JA SII ^^
Du siger så meget klogt ^^

En krig med magiske elementer blandt andet.. En magigarde! sådan een må vi da bare have XD
og vi skal have en masse orker også..
og gerne en drage.. *stoler på rihnok eller hvad den nu hed, chris..!*

og jeg tror ikke, Warland bliver overtaget..
end hvor galt det måtte gå..
jeg tror bare, der bliver et par slag, som vi så kan ligesom.. se tilbage på..
i retning af..

Det var blevet aften. Det smalle bjergpas flød med lig. Der var stille i teltet. De kunne høre soldaterne fra *nabolandet* skråle omkring deres bål i den anden ende af kløften. Det var til for at skræmme soldaterne fra Warland. Og det virkede..
og så næste nat kan man se tilbage... og næste nat.. indtil man en dag.. BAM er færdige med at slås.. ^^
Tilbage til toppen Go down
Ciaran

Ciaran


Antal indlæg : 191
Points : 5917
Reputation : 5
Registration date : 10/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue1000/1000Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (1000/1000)
Påklædning: Paladsets standard tjener-påklædning
Race: Menneske

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 3:49

Jeg havde da heller ikke regnet med at vi blev overtaget xD (Vi er for badass)
Jeg kan godt lide at Chris har kaldt nabolandet for Brainia... Brain - ia.. xD
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5715
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 3:50

*At række hånden op*

Hvem skal egentlig styre nabolandet?
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7023
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 4:00

NPC styre, går jeg ud fra..

og navnet.. xD
chris sagde Brina..
Nina sagde neej.. *leger med bogstaverne i ordet*
Chris sagde Brainia.. XDXD
Tilbage til toppen Go down
Gvan




Antal indlæg : 29
Points : 5607
Reputation : 0
Registration date : 03/09/09

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 4:24

Og mig som bare ville have Green tilbage....
Det kom jo helt godt ud!
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: -   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 5:08

im loving it! =)

men et krav modstanderne har magi! og måske et nyt hemmeligt våben? ;P et eller andet der giver dem en klar fordel. Og jeg håber at vi har 1 bestemt person eller fler til at styre udelukket (eller helst uden at have egen karakter i den del af plottet) De NPC vi kommer til at have kørende :)
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Ciaran

Ciaran


Antal indlæg : 191
Points : 5917
Reputation : 5
Registration date : 10/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue1000/1000Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (1000/1000)
Påklædning: Paladsets standard tjener-påklædning
Race: Menneske

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 5:39

Måske var det her stedet hvor man kunne liste de nye geværer ind? Eller?
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7023
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 6:02

Det ville slet ikke være en dårlig idé, sii ^^

Drame.. Modstanderne som nabolandets hær? eller modstanden i Warland?
og NPCerne? Hvad mener du?
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: -   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 6:35

altså i normale emner / tråde har man en person med en karakter der allerede er i det emne til at spille npc

altså 2 personer kan være 2 karaktere og 1 npc.

så hvis vi sagde at hvis man ville have npcer ind må man få nogle til at "spille" dem hehe

og modstanderends hær anti warland etc.
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7023
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 6:45

Åh.. Jajada.. ^^

man kan jo ikke være overalt, vel xD
Tilbage til toppen Go down
Asta Slangedatter

Asta Slangedatter


Antal indlæg : 171
Points : 5858
Reputation : 4
Registration date : 01/03/09
Geografisk sted : Kan du høre den fornuftige stemme inde i dit hoved? Det er mig xD

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Evanas - Ung kriger, klædt i uniform, marineblå kappe samt bukser og sorte, skinnende støvler. Sværdet
Race: Formskifter - oprindelig form

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 16 Dec - 7:52

Jeg er med! Kan godt lide ideen xD
Meeeen *kommentar til gevær-opfindelsen-agtigt* Hvis vi pludselig får sådanne våben, er vi jo spolet vildt langt hen i tiden - i forhold til at vi er i den tidlige middelalder (eller sådan noget), og er magi ikke lidt en tåbelig kontrast til en så håndgribelig ting? Jeg har intet imod ideen, men jeg ville hellere være foruden, hvis det var mig der skulle vælge - måske en afstemning? Warland er storsindet og vi ville sikkert kunne gøre det fornuftigt nok til at det virker realistisk, men hvad har I af meninger?
Tilbage til toppen Go down
Gvan




Antal indlæg : 29
Points : 5607
Reputation : 0
Registration date : 03/09/09

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTors 17 Dec - 2:45

Vil faktisk også helst undvære gevære....afstemning lyder som en god ide...
Synes forresten, bare vi skal starte plottet....ok med alle?
Fjenden kommer alligevel ikke med det samme, hvis det er Green der skal overbringe nyheden, så der er sikkert tid no til at afslutte vigtige emner, og så videre (osv.)
Tilbage til toppen Go down
Ciaran

Ciaran


Antal indlæg : 191
Points : 5917
Reputation : 5
Registration date : 10/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue1000/1000Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (1000/1000)
Påklædning: Paladsets standard tjener-påklædning
Race: Menneske

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTors 17 Dec - 2:58

Jeg kan også sagtens undvære geværerne (ingen af mine karakterer ville bruge dem), det var mest fordi andre havde foreslået det i etellerandet andet emne ^^
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue40023/35670Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTors 17 Dec - 3:02

Jeg tror personligt nok ogaå at jeg ville undvære geværene .__.'
(Det eneste seje ved ens karakter; de kan kæmpe! ... Jeg har jo hverken magi eller kan skifte til super-psyko-former ._____.' )
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTors 17 Dec - 3:37

*AHEM!* Mit første bud var ikke Brina... det var Brian!

Og jeg kan heller ikke lide geværer!
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue40023/35670Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTors 17 Dec - 4:01

Flot Chris. Det gør det meget bedre! xD
Men jeg tænkte, at siden Warland slutter på 'Land' kunne det andet land også ^^ -Bare strøtanker
- Ellers ville jeg forslå Cronhland Eller Agarland, altså, fordi at Cronhland på 'Elvisk' betyder Angrebsland, og Agarland fordi det på 'Elvisk' betyder 'Blodland' ^^' Bare for symbolikkens skyld. Men, altså, Chris hvis du elsker de bogstaver så meget, hvad så med 'Brailand'?
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7023
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTors 17 Dec - 7:16

Brailand lyder godt i mine ører..
Sådan et alle-admins-deltager-med-noget-navn
og.. geværer..
måske skulle man udstyre et par enkelte med dem.. måske et par warlændere, der kommer lige fra paladsets undejordiske laboratorie?
Altså, jeg kan sagtens undvære dem.. men.. hvis nogen meget gerne vil?
og plottet.. Er hermed skudt i gang.. eller noget.. vi starter i det små..

læs med på https://warland.aforumfree.com/den-sorte-havmage-kro-f41/i-et-baglokale-pa-en-skummel-kro-hvor-der-aldrig-kommer-andre-end-safran-bare-for-at-forklare-hvor-vi-er-lige-nu-t945-15.htm#28776
Tilbage til toppen Go down
Ciaran

Ciaran


Antal indlæg : 191
Points : 5917
Reputation : 5
Registration date : 10/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue1000/1000Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (1000/1000)
Påklædning: Paladsets standard tjener-påklædning
Race: Menneske

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTors 17 Dec - 20:40

Er det sådan at man kan begynde at overveje npc'er til det andet land? :3
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue40023/35670Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeFre 18 Dec - 3:21

JAAAAAAAAAAAAAAA! - Men ellers kan man da godt bruge nogle af de warlandske forrige soldater, der er flygtet til det andet land?
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7023
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeFre 18 Dec - 7:37

Lige PT har jeg personligt både Joseph og Alexander i spil.. og regner med at få ham der familiefaren også.. Og ham, der hedder Slagteren.. *Warlands hemmelige elitehær.. eller ikke.. men altså.. de kunne være xD *
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue100/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeOns 30 Dec - 9:08

Omg vild idé o.o

Det andet land skal hedde Peaceland xD

Jeg vil ihvertifældet gerne være med, selvom jeg måske ikke kan bidrage med så meget... :3 Og så, øhm, forresten... der er nok en masse mennesker, der har et (minor minor) problem med at oprørerne har fået magten, så de vil sandsynligvis tage nabolandets side...? Ville jeg da tro, i hvert fald, hvis ikke de er blevet overbevist om at kæmpe side om side med oprørere...
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Left_bar_bleue95/100Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitimeTors 31 Dec - 3:41

Det tænkte jeg også på... Hvordan skal menneskene og oprørerne kunne arbejde sammen bare sådan liiige? Der er en del som "hader" (ikke stoler eller bryder sig om) hinanden, efter krigen. Derfor kan nogle menneske komme til at foretrække det angribene lands side? Evt. arbejde for dem som spioner? :) ... (dette kunne også være NPC'er)

Synes ellers det lyder som en udemærket ide ^^ .. Kan dog ikke rigtig se, hvordan jeg skal få mine chars i spillet ^^'' .. Muligvis Raiden, men det bliver først når krigen er sådan rigtig i gang, går jeg ud fra :b ..?

Brailand lyder også fint for mig - hvis det er engelsk, for på dansk lyder det rigtig skidt og weird xD ..!
Synes heller ikke om ideen med gevære, men magien skal bare bydes velkommen! Det ville begge alliancer nok foretrække at have på deres side i kampen! - og synes også det ville være en god ide, hvis oprørerne satte "sedler" op i byen hvor der står et menneske (something) og peger, mens personen siger noget med "Vil du være med i kampen mod *Brailand*, så meld dig *på slottet* hos *en der melder sig som godkender af nye folk?*!" <--- noget i den stil? ^^ og evt. lægge det ud under "artikler" eller noget i avisen, ligesom med maskeballet?

Øh, og så lige en ting til... Hvordan ser beboerne af nabolandet ud? Er det de samme racer, som i warland? (elvere, orkere, mennesker, formskifter mm.)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Empty
IndlægEmne: Sv: Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D   Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny plotidé! Læs Warland, LÆS, for det vedkommer jer ALLE! <: D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» en dag som alle andre.
» Alle Ninas karakterer
» En tur til markedet :) (alle er velkommende)
» warland bogen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Plotting-
Gå til: