Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Fortsat... - Page 2 Vote_lcapFortsat... - Page 2 Voting_barFortsat... - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
Fortsat... - Page 2 Vote_lcapFortsat... - Page 2 Voting_barFortsat... - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
Fortsat... - Page 2 Vote_lcapFortsat... - Page 2 Voting_barFortsat... - Page 2 Vote_rcap 
Green
Fortsat... - Page 2 Vote_lcapFortsat... - Page 2 Voting_barFortsat... - Page 2 Vote_rcap 
Era
Fortsat... - Page 2 Vote_lcapFortsat... - Page 2 Voting_barFortsat... - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
Fortsat... - Page 2 Vote_lcapFortsat... - Page 2 Voting_barFortsat... - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
Fortsat... - Page 2 Vote_lcapFortsat... - Page 2 Voting_barFortsat... - Page 2 Vote_rcap 
Ann
Fortsat... - Page 2 Vote_lcapFortsat... - Page 2 Voting_barFortsat... - Page 2 Vote_rcap 
Misel
Fortsat... - Page 2 Vote_lcapFortsat... - Page 2 Voting_barFortsat... - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
Fortsat... - Page 2 Vote_lcapFortsat... - Page 2 Voting_barFortsat... - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Fortsat...

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Sicia
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på



Antal indlæg : 284
Points : 5810
Reputation : 2
Registration date : 25/06/08
Geografisk sted : Altid et skridt foran dig

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Jul - 3:37

Sicia fløj som en flue ind gennem muren til oprørsbasen, og ingen opdagede hende. Hun kom ind i rummet igen, og fandt Green hvor hun forlod ham (ja?). Hun forvandlede sig med lettere besvær til Terrah skikkelsen. Hun var ved at være træt efter al den formskifning hun havde gennemgået i dag, og trængte til at sove. Hun så på Green.
"Nina er i barrakkerne. Det er nede i en slags kælder, og der er kun én vej ind og ud," sagde hun. "Vi må overveje vores muligheder."
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 2:54

"Ja" sagde ahn med nogen besvær da smerterne var ved at komme igen.
Han knyttede hænderne.
Lige nu var han had nogle nok ville kalde taktisk udygtig, men han kunne ikke slippe tanken om hvad de gjorde ved Nina nu.
Han haltedfe ind i sygesalen og satte sig på sin briks ((regner emd Sici er med)).
Han kiggede lidt på hende "kan du foretage endnu en formskiftning" sagde han så "du kkan komme derind som et lille dyr, vi skal bare have nøglen".
Han ville ikke tvinge hende, han ville faktisk helst selv gøre det men han var svag, han kunne ikke risikere noget når der var Nina det handlede om.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:03

//Det bliver lige med Ann, for jeg er for doven til at skifte bruger Oo//

Sicia nikkede.
"Jeg kan komme derind som en mus," sagde hun "og jeg ved hvor nøglerne er. Det burde ikke være noget problem, medmindre at de finder det besynderligt med mus i fangekælderen, og det tvivler jeg på."
Hun tænkte sig lidt om før hun tilføjede: "Sir, De vil nok blive glad for at vide at hun ikke lader til at have lidt nogen overlast,"
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:09

((Gider ikke skifte bruger (dovenskab) så det er altså Taka))
Green kiggede på hende.
Han prøvede at undertrykke et smil men det lykkedes ikke rigtigt.
Det var den bedste nyhed han havde hørt siden han vågnede op.
Han smilte "Du kan gå" sgade han så.
Men så rejste han sig og gik hen og tog hendes hænder i sine "Tak Terra" sagde han "hun er meget vigtig".
((Det var IKKE romantisk))
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:13

//xD//

Sicia kiggede et øjeblik lettere forskrækket på ham, så stak hun ham et smil, trak sine hænder væk (ikke uhøfligt, bare for at de ikke pludselig skulle blive til musepoter) og forvandlede sig til en mus, som pilede ud af oprørsbasen, ud på gaden og hen mod barrakkerne.

//out//
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:22

Green kiggede længe efter hende.
Gid hun fandt Nina.
For alt i verden.
Hun skulle bare finde Nina.
Han lagde sig på briksen.
Han kunne ikke rigtig tænke på andet end Nina.
*Jeg må tale med Veneur* tænkte han så *nu ville være et godt tidspunkt at give ham hans titel, nu hvor jeg er svag*.
Han kaldte på en budbringer der straks kom.
Snart efter løb budbringeren rundt over hele byen og omegn på jagt efter Veneur.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Fortsat... - Page 2 Left_bar_bleue100/100Fortsat... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:38

Veneur dukkede nu op i basen. Han forvandlede sig inde i base. Han gik så over af mod Green. Han havde sendt bud efter ham, så han måtte skynde sig. Han løb hen af mod Green. Han vidste at der var sket nået, men han vidste ikek hvad.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:42

Sicia, i forpjusket katteform pilede ind igennem muren, og ind i infirmeriet, hvor hun lagde nøglerne på gulvet foran Green, før hun lagde sig ned, tilsyneladende bevidstløs. Der gik kort tid før hun blev forvandlet til sin rigtige form igen (altså ikke Terrah-skikkelsen. Veneur du kender den vidst, men Green du gør vidst ikke).
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:46

((Jeg spiller som om du er i mit rum nu, ok?
Forresten husk lige at *stjerner* betyder tanker dem kan du ikke læse))
"Hej" sagde Green kort for hoved da Veneur trådte ind af døren "de har Nina, menneskene har taget hende".
Han sprang alt udenomsnakken over, det var ligemeget.
"Jeg har sendt Terra afsted efter hende" sagde ahn så "jeg håber hun kan befri Nina".
Han kiggede på Veneur lidt så sagde han: "Jeg sendte bud efter dig for at udnævne dig til næstkommanderende her på basen, jeg er blevet stukket ned".
Han tog sig til såret der gjorde emget ondt "Jeg er svag og det var alligevel min plan at gøre dig til min næskommanderende, fra nu af er ejg din eneste overordnede".
Derefter kom Sici ind.
Green kiggede på hende et øjeblik "Tak" mumlede han så "Terra er det der din rigtige skikkelse?".
Han tog nøglerne og studerede dem.
((er hun bevidstløs stadig?))
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:51

//Ja, hun er træt efter så meget formskiftning og løben frem og tilbage efter at have kæmpet mod orker, og desuden er hun blevet sparket i siden af en soldat og har højst sandsyndligt fået bøjet et ribben eller to//

Sicia var bevidstløs og lå bare og trak vejret tungt.

//UNDSKYLD at den er kort, men jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle skrive//
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Fortsat... - Page 2 Left_bar_bleue100/100Fortsat... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:55

(((ved jeg men du skrev det er fra ............. så er det da tydeligt at det var fra dig og ok og ja det tror jeg))


"tak, og god plan, men jeg har sørget for at vi om en uge eller inden har nøgler til begge fængsler, da jeg sendte en tyv afsted derhen, som kæmpede imod mig og bevidste at hun sikkert kunne klarer det. Det er hendes rigtige skikkelse, jeg har set den før, jeg skal nok sørge for at inete går glat, hvis du er væk, mrn fu klarer dig det ved jeg du gør, men undskyld at jeg måske lige ikke adlyde din odrer, jeg skal hente en ven, hvis du altså giver mig de nøgler" sagde veneur roligt. Han havde sikret at han var klar emd sine våben, og at han var frisk nok til at kunen kæmpe og at han kunen hjælpe niniane
Tilbage til toppen Go down
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:56

Green lod hende være og kaldte istedet på Elli der straks gik igang emd at undersøge Sici.
Green var meget taknemmelig over det "Terra" havde gjort men også sur.
Hvis dette avr hendes rigtige skikkelse havde hun altså løjet for ham, hans oprøre løj ikke for ham.
Men hun gjorde han ville høre hele sandheden når hun vågnede.
Green kiggede på Veneur "Jeg går med" sagde han "jeg er svag men hun er min.." han tøvede "..gode ven" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:02

Sicia vågnede da Elli begyndte at undersøge hende. Hun satte sig op, og det gjorde forbandet ondt i hendes ribben. Elli hjalp hende hen på en briks. Sicia kiggede på Green.
"Han har sagt det, har han ikke?" spurgte hun ham, og nikkede mod Veneur. (mener det om hendes rigtige skikkelse)
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:06

Green kiggede på hende med et gennemborende blik.
Men det blev ldit mildere da han kom til at tænke på hvad hun havde gjort.
Han stemme var alligevel streng da han sagde: "Jo, men ejg vil gerne høre din version Terra, hvis det da er dit rigtige navn".
Han var vred, hun kunne ikke bare lyve for ham.
Veneur burde også have fortalt ham det men han havde jo ikke rigtig haft tid.
Han kiggede på Veneur "hvorfor har du ikke fortalt mig at "Terra" har løjet?".
Han stemme var ikke særlig streng men stadig bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Fortsat... - Page 2 Left_bar_bleue100/100Fortsat... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:12

"kan jeg forstå, men du ved at det vil blive trættende og det vil blive farligt, så lige nu er du ikke helt klar til det, for vi kommer til at forvandle os en del og v kommer sikkert i kamp, men du bestemmer, og jeg fortalte det ikke til dig, da jeg syntes at hendes rigtige skikkelse ikek behves at kendes for dig, fordi hun alligevel hjælper os, syntes jeg at hun godt, måtte have den hemmelighed, du har heller ikke set min rigtige form, fordi jeg ikke vil lade folk se den, medmindre det er nødvendigt" sagde veneur roligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:13

Sicia sukkede dybt. Det var ikke meningen at nogen skulle have fundet ud af hendes rigtige skikkelse, men indtil nu var det slet ikke gået som det skulle. Faktisk kunne hun ikke huske hvem der ikke havde set den.
"Undskyld," sagde hun til Green "men indtil i dag har jeg faktisk kun haft dit ord og Veneurs for at der overhovedet var en oprørsstyrke. Jeg har bare været forsigtig." Hun tog en dyb indånding igen. Hendes ribben gjorde ondt. "Mit rigtige navn er Sicia Coroneus, og dette er min sande skikkelse. Ellers har jeg ikke løjet for Dem."
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:16

Green kiggede på ham med hovedet på skrå tydeligvis ikke rigtig tilfreds "Fortæl mig den slags" sagde han "jeg behøver ikke se hendes rigtige form men ejg vil kende sandheden, Veneur du har en høj post nu husk diciplinen".
Han var streng, strengere end han egentlig ønskede men det hele avr ldit rodet for ham nu.
Samtidg med at han talt kredsede hans tanker om Nina.
"Jeg går med" sagde han "jeg bliver nød til at hjælpe, Nina".
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Fortsat... - Page 2 Left_bar_bleue100/100Fortsat... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:29

"ok så lad os komme afsted så vi kan hjælpe hende, for det for hun brug for, for harodin er godt sur, vil jeg tro" sagde han rolgit til green, han avar klar til at tage afsted igen, han havde lige fået en smule søvn, men det var også ku nlige så han var frisk nok
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:31

Sicia ønskede at Green ville blive her i infirmeriet for hans egen skyld.
"De ved at nogen vil hjælpe hende med at flygte," kvækkede Sicia ulykkeligt "De opdagede mig. De forventer sikkert et angreb. Er i sikre på at i vil af sted nu?"
Hun vidste godt at hun var i en usikker position, men følte at hun måtte råde dem så godt hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 6:58

Green kiggede på hende "Jeg SKAL afsted" sagde han "Jeg bliver nød tila t hjælpe Nina".
Han rynkede brynene "okey Ter- øhmm Sici" sagde han så "du er tilgivet, du kan blive her, Veneur og jeg går nu".
Han nikkede til Veneur og gik mod rummets udgang med krykkerne ved sin side.
Han vaklede og støttede sig til væggen men kæmpede sig videre, det her var ikke for sjov.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 7:05

Sicia åndede lettet op. Hun rejste sig, og svajede lidt. Hun havde virkelig brug for at sove. Ikke desto mindre skridtede hun over til Green og greb gam blødt i skulderen.
"Sir, det er ikke for at fornærme Dem, men hvis De ikke engang kan gå ordentligt vil De måske nærmere være en klods om benet end en hjælp," sagde hun stilfærdigt, og fortsatte i tankerne *jeg ville selv tage med hvis jeg kunne*.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 7:14

"Jeg ved det" sagde han og fjernede hendes hånd.
Og han vidste det virkelig godt men han havde behov for at gøre et eller andet.
Hun sad fanget han kunne ikke bare...
Han knyttede hænderne voldsomt og bed tænderne sammen.
"Øv" mumlede han "jeg følger Veneur så langt jeg nu kan".
Han var sur men han havde ikke noget valg.
"Lad os gå" sagde han og vaklede langsomt ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 7:25

Sicia stod lidt og kiggede efter ham, mens hun overvejede hvad hun skulle gøre. Alle hendes logiske sans skreg til hende at hun skulle blive, at hun skulle sove. Men hendes samvittighed sagde at hun skulle gå med, at hun skulle beskytte sin leder. Hun tøvede lidt, men gik så efter dem.

//er vi out eller?//
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 7:27

((Venter lgie på Veneur))
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Fortsat... - Page 2 Left_bar_bleue100/100Fortsat... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jul - 22:01

Veneur var klar til det. Hna havde sikret at han havde alt sit udstyr med. Han gik så hen af mod døren. Han vidste at green kunne kokmme i vejen, men han forstod også at green ville hjælpe. Green ville jo sikkert trække sig tilbge hvis han ikke kunne mere. han var så ude af bygningen





///out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fortsat... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortsat...   Fortsat... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fortsat...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Overatning (fortsat)
» I ly af natten ... (Fortsat fra markedspladsen)
» Forglemt. Forladt. Fortabt. - Arandur (fortsat fra Hjemrejsen) [OPN]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Oprørsbasen-
Gå til: