Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Overatning (fortsat) Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Overatning (fortsat) Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Overatning (fortsat) Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Overatning (fortsat) Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Overatning (fortsat) Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Overatning (fortsat) Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Overatning (fortsat) Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Overatning (fortsat) Vote_lcapOveratning (fortsat) Voting_barOveratning (fortsat) Vote_rcap 
Edith Ember
Overatning (fortsat) Vote_lcapOveratning (fortsat) Voting_barOveratning (fortsat) Vote_rcap 
Amylia
Overatning (fortsat) Vote_lcapOveratning (fortsat) Voting_barOveratning (fortsat) Vote_rcap 
Green
Overatning (fortsat) Vote_lcapOveratning (fortsat) Voting_barOveratning (fortsat) Vote_rcap 
Era
Overatning (fortsat) Vote_lcapOveratning (fortsat) Voting_barOveratning (fortsat) Vote_rcap 
Eleonora
Overatning (fortsat) Vote_lcapOveratning (fortsat) Voting_barOveratning (fortsat) Vote_rcap 
Veneur
Overatning (fortsat) Vote_lcapOveratning (fortsat) Voting_barOveratning (fortsat) Vote_rcap 
Ann
Overatning (fortsat) Vote_lcapOveratning (fortsat) Voting_barOveratning (fortsat) Vote_rcap 
Misel
Overatning (fortsat) Vote_lcapOveratning (fortsat) Voting_barOveratning (fortsat) Vote_rcap 
Iljana
Overatning (fortsat) Vote_lcapOveratning (fortsat) Voting_barOveratning (fortsat) Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Overatning (fortsat)

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Overatning (fortsat) Left_bar_bleue100/100Overatning (fortsat) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 6:23

((For doven til at skifte bruger))
Taka traskede hen over markedspladsen.
Han mærkede Anns magi nærme sig og vente sig om.
Han smilte til hende "Hvad ønsker fruen sig" spurgte han venligt og emd et lille smil.
Næsten alle boderne avr åbne selvom der ikke var ret mange mennesker.
De fleste mennesker spiste mad nu.
Enten hjemme eller på en kro.
Men boderne havde stadig åben, der ville snart komme mennesker igen, når de havde spist.
Taka smilte igen til Ann idet han kom ind i området med madboder.
"Du bestemmer" sagde han og pegede på alle de mange madboder.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 7:10

Ann skumlede lidt over at blive kaldt frue, og så sig om i boderne. Hendes blik blev fanget af en bod der solgte glaserede æbler, men hun vidste godt at de ikke ville udgøre en ordentlig aftensmad. Hun trak på skuldrene.
"Der er så mange muligheder," mumlede hun. Fido luntede over til en bod der solgte røget kød, og ejeren fik sig en ordentlig forskrækkelse.
Ann pegede på en bod der solgte kødtærter.
"Hvad med sådan nogle?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Overatning (fortsat) Left_bar_bleue100/100Overatning (fortsat) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 7:26

"Fint" sagde Taka venligt og gik over og købte to tærter.
Han fik først ved et "uheld" forkerte penge tilbage men efter en lille snak med ejeren ((med Takas magiske stemme på)) kom ejeren til fornuft.
Taka satte sig på en bænk ved et lille bord og gav tegn til Ann om at sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 7:34

Ann satte sig. Ubevidst begyndte hun at stirre på Taka.
Fido havde taget et stykke kød fra boden, og luntede over til Ann, med ejeren i hælene.
"Sig mig hvad bilder det monster sig ind?" spurgte ejeren højlydt, efter at han var blevet sikker på at Fido ikke havde tænkt sig at spise ham.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Overatning (fortsat) Left_bar_bleue100/100Overatning (fortsat) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 8:30

Misel kon gående hen ad gaden med hætten trukket over hovedet. man kunne se hendes næse og mund men resten var blevet skygget over. hun kiggede rundt og så et lille monster med noget kød i munden og en mand bag ved den. foran to børn lignede det. "undskyld kan jeg hjælpe?" spurgte hun venligt og trak hætten af og smilede varmt til dem alle.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 8:38

Ann kiggede op på Misel.
"Nej, vi klarer os," sagde hun, og smilede kort. Så vendte hun sig stirrende mod ejeren.
"Her," sagde hun, og gav ham en kobbermønt.
"Det er ikke -" sagde han, men blev stille da Ann nidstirrede ham. "I må godt få det," mumlede han så og gik sin vej.
Ann så smilende op på Misel.
"Hvem er du?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
INAKTIV Sauhsa
Ork kriger
Ork kriger
INAKTIV Sauhsa


Antal indlæg : 27
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 22/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 8:41

"en elver" svarede hun roligt og trak sit hår op så man kunne se hendes øre. "og nu hvem er i? og heriblandt dette søde dyr" da hun godt kunne lide dyr var hun ligeglad med udseendet men opførelsen. "må jeg forresten sætte mig?" spurgte hun og smilede igen.
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Overatning (fortsat) Left_bar_bleue100/100Overatning (fortsat) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 8:44

((svarede med den forkerte undskyld Crying or Very sad ))
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 8:46

//Lol det ok xD//

"Jeg mente hvem er du! Jeg hedder Ann," sagde Ann "og det er Fido." Hun kastede et blik på Taka. "Og du må godt sidde her."
Fido gumlede lystigt og savlende på sit kød, og lagde ikke mærke til den nyankomne.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Overatning (fortsat) Left_bar_bleue100/100Overatning (fortsat) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 20:24

Misel satte sig ned. "hvem jeg er jo jeg er en person af kvindlig køn og hedder Misel, nå Hvem er du så?" hun gav Fido et lille blik men vendte hurtigt væk igen, hun var intrerseret i dem ikke Fido men måske også lidt Fido.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeFre 25 Jul - 21:34

"En pige," sagde Ann lidt irriteret, og gjorde et kast med hovedet. Hvis Misel ikke havde tænkt sig at fortælle om sig selv havde hun godt nok heller ikke.
Fido så op fra si kød, og lagde mærke til den fremmede, som han gik hen for at snuse til. (savle savle)
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 2:49

"Navnet er Taka" sagde Taka med et stort smil.
Han rakte sin hånd frem mod Misel samtidig med at hans anden hånd ubemærket gled ned mod hendes ben, der hvor de fleste folk havde deres punge.
5 sekunder var nok så var hendes pung hans.
((Du bestemmer om det lykkes og hvis ikke så hvor langt jeg når))
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 2:53

Ann tog en bid af sin kødtærte (jeg har fået den ikke?) og gumlede på den, mens hun skulede til Misel. Selvom hun ikke havde rigtig gjort Ann noget, syntes hun (Ann) alligevel at hun var ret irriterende.
Fido havde fået gulpet sit kød ned, og stod nu og gloede tiggende på Ann.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 2:57

Taka blinkede tilAnn i Misels blinde retning, næsten sikker på at Ann havde opdaget det han var ved at gøre.
Hans hånd nærmede sig Misels pung ((og nu bestemmer du, Misel om jeg når det og hvor langt jeg når du må godt styre min char en lille smule, altså eks. at han tager pungen)).
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:00

Ann fattede hvad han var ved at gøre, og åbnede munden for at fortælle ham at det var forkert, men ombestemte sig. Hun brugtei stedet lejligheden til at proppe mere tærte i sig. Fido stod stadig og tiggede, og hun puffede ham væk med foden.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Overatning (fortsat) Left_bar_bleue100/100Overatning (fortsat) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:45

misel opdagede hvad Take var igang med. "stik bare hånden derned hvis du tror min er der" svare hun og tog sin hånd ned i sin lomme. da hånden kom op viste hun sin pung frem. "der er den, må du må gerne få lidt" svarede hun og gav dem hver et sølvstyk *jeg ovrlever nok* tænkte hun med et smil. hun tog pungen ned i sin lomme og lagde pungen på plads. "forresten siden i da er nogle små tyve" sagde hun og smilede. "er det hårdt?" spurgte hun og lænede sig lidt mere tilbage. hun lagde ikke mærke til Fido som savlede over hende.
Tilbage til toppen Go down
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:53

Taka smilte for en gangs skyld ikkke.
Han var erfaren han skulkle ikke blive opdaget.
"Tak" mumlede han så med nogen besvær.
Så kiggede han på Misel "Ann stjæler ikke" sagde han "ikke endnu ihvertfald":
Han smilkte lidt igen "Jeg har ikke haft det specielt hårdt" sagde han så "men fra nu af skal ejg jo også skaffe penge til Ann, indtil hun altså vælger at blive tyv".
Han sendte Ann et skævt smil så kiggede han på Misel emd en vis respekt "folk opdager mig næsten aldrig" sagde han"hvordan gjorde du?".
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Overatning (fortsat) Left_bar_bleue100/100Overatning (fortsat) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:58

"ja da du gav mig hånden kunne jeg se din hånd bevæge sig og så ventede jeg lidt og ja så" sagde hun smilede. "i kan da arbejde hos nogen og tjene flere penge end det der" sagde hun smilede. først nu bemærkede hun Fido. hun trak sin fod lidt til sig og smilede. Hun kiggede kort på en mand der solgte boller (det har de ik'?). "undskyld mig lige" sagde hun og gik hen og købte to boller en med chokolade stykker (og det må de også have xD )og den anden var normal. Hun gik hen og satte sig ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 3:58

Ann guflede kødtærte i sig, og snuppede mønten fra Misels hånd. Hun kommenterede ikke noget af det de andre sagde, men stirrede ivrigt på hvad der foregik. Fido jagede halvhjertet et par gråspurve der hakkede brødkrummer i sig, og han endte med at ligge sig ind under bænken med hovedet savlende på Misels fødder.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:03

Taka kiggede på hende med respekt "det er de færreste der opdager den slags" sgade han "jeg er vist blevet uopmærksom af alle de fjolser".
Han smilte "Måske vi kunne tjene mere" sagde han "men jeg er elver, det give rikke gode jobmuligheder" han trak på skuldrene "og derudover foretrække rjeg at kalde mig selv fri".
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Overatning (fortsat) Left_bar_bleue100/100Overatning (fortsat) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:06

Misel gumlede lidt i sin bolle. da hun tog en bid tabte hun et lille stykke ned hun opdagede det ikke. hun smilede. hun lukkede sine øjne kort og se sig selv skyde med bue og pil for sit indre blik. da hun åbnede smilede hun igen. "ja men jeg er også elver og jeg har fået et job og har tjent et par håndøre kan man godt sige" sagde hun igen og smilede varmt. hun kiggede på dem begge med respekt. hun tog sin hånd og bag hendes ryg som om hun kløede sig men hun strøg sine pilefjer og slappede af ved følsen af dem lige ved siden af sig. hun trak hånden ned og spiste lidt mere af sin bolle.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:08

"Hvad skulle børn i øvrigt arbejde som?" spurgte Ann Misel "jeg har aldrig prøvet noget som helst arbejde før."
Hun havde spist cirka halvdelen af sin kødtærte nu. Fido spiste det stykke af bollen som Misel havde tabt, og lagde sig til at sove på hendes fødder.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:10

Taka kiggede på hende "du beholder det ikke" sgad ehan "dit job altså, det er svært at finde job når man ikke er menneske".
Han smilte ldit trist "du skal ikke tage det for givet selvom du måske var heldig i første forsøg".
Taka strakte sig "hvad synes du om ham der Green?" spurgte han så.
Pludselig spærrede han øjnene op og holdt sig for miunden da han opdagede at det ikke avr hende der havde sagt det, de tvar hans magi igen.
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Overatning (fortsat) Left_bar_bleue100/100Overatning (fortsat) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:12

"lad mig se" sagde hun. hun mærkede Fido's hoved og kiggede ned, hun trak bare på skuldrende og kiggede op igen. "hos en i en bod som assistent eller sådan noget" svarede hun på Ann's spørgsmål.
"åhh ham Green der han var min Chef og ja jeg har ikke jobbet mere tror jeg for kroen er pist væk. men Green ja jeg har på en måde "snakket" med ham, men han virker venlig" svarede hun og lagde mærke til Taka's udseende. 2hvad er der galt?" spurgte hun og kiggede bekymrende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Taka




Antal indlæg : 82
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitimeSøn 27 Jul - 4:20

((Vi bygger jo kroen op igen Misel håber ikke du forlader mandskabet.
Forresten der da jeg skrev "du beholder det ikke" mente jeg: "Du beholder det, ikke?"))
"Du har ikke fortalt os om Green" sagde Taka næsten uhørligt "kender ikke fyren".
Taka bed sig stille i læben, hans evner var ikke normale, og folk brød sig som regel ikke om at han havde dem.
Han sendte Ann et blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Overatning (fortsat) Empty
IndlægEmne: Sv: Overatning (fortsat)   Overatning (fortsat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Overatning (fortsat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Fortsat...
» I ly af natten ... (Fortsat fra markedspladsen)
» Forglemt. Forladt. Fortabt. - Arandur (fortsat fra Hjemrejsen) [OPN]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: